Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laura666 voi tulla ovulaatio kp10, esikoinen sai alkunsa aikaisesta ovulaatiosta.
Mimosa-18 minä olen kanssa koittanut seurata kipuja ovulaation aikaan, testejä en ole tehnyt, ja huomannut jomottelua ensin muutaman päivän ja sitten aivan kamala kipukohtaus joka on kestänyt pari tuntia ja sitten helpottaa, uskon sen olleen munasolun irtoaminen.
Hyvin erottaa sinulla ovulaation! Toivotaan plussaa! :) ihanaa näkemistä miehen kanssa!
Täälä kp19, uskoisin että dpo4, flon mukaan olisi jo dpo6, aamulla oli paha olo ja väsymystä on ollut monta päivää. Raskausoireita ei voi vielä olla, mut katsotaan miten etenee. Toinen rinta on myös kutissut.
BellaMama, meillä näköjään melkein sama kp menossa :) Mulla on tänään kp 20 ja dpo 6, ja samoja "oireita" ollut, väsymystä ja eilen hirveä yökötys-ja heikotuskohtaus pyöräillessä. Tiedä sitten johtuiko helteestä vai mistä..Täälä kp19, uskoisin että dpo4, flon mukaan olisi jo dpo6, aamulla oli paha olo ja väsymystä on ollut monta päivää. Raskausoireita ei voi vielä olla, mut katsotaan miten etenee. Toinen rinta on myös kutissut.

Oliko se niin että ovistesti ei enää ovispäivänä näytä yhtään mitään? Jaksoin vasta tänään kp 15 kastaa ensimmäisen ovistikun ja se on ihan blanko
Minulla haalenee 2 päivää ovis plussasta, ja 3.pv on blanco. On varmasti jokaisella omanlaisensa. Oon tikuttanut ovista viime helmi-maaliskuulta ja jatkanut tikuttamista ovis plussan jälkeen pari päivää, lähinnä uteliaisuudesta omaan kiertoon. Aloin seuraamaan lämpöjä kesäkuun kierrosta, jolloin kaaviosta (bbt) löytää oviksen varmemmin kuin tikuttamalla (ja on edullisempaa).
Millainen kierto sinulla oli? Jos ovis olisikin vasta tulossa...? Minulla on saattanut tulla täyden blancon jälkeen seuraavana päivänä kirkuva plussa :)