AnnaS,Onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea AnnaS, hienosti vahvistunut!
Mä testasin myös illalla uudelleen erimerkkisellä, mut oli puhdas nega mutta kun en ole aiemminkään tullut tällä tavalla raskaaksi, niin tuskin nytkään oisin.
Harmittaa kovasti kun meillä ei ollut aukkarista apuaTuo mun gyne sanoi että hän tekee järestään kaikille hänen lapsettomuuspotilaille ton tuba-ultran kun jokainen jolle hän sen nyt tehnyt niin on heti raskautunut :D niin kävi meilläkin. Suosittelen käymään uudelleen
Mitä testejä käytit? Rfsu tosiaan on huono, mutta pregcheck ollu mub mielestä parhain mullahan ei siis herkät testit (10) näyttäny minkäänlaista haamua, ainostaan toi pregcheck, joka taitaa olla herkkyydeltään sen 25
Kiitti vinkistä :) eilinen aamu testi oli just Rsfu herkkyys 25 ja iltainen Rsfu herkkyys 10. Pitäiskö sit vielä testata pregcheck kun sellaisiakin ois :D
Harmittaa kovasti kun meillä ei ollut aukkarista apua
Mitäs täällä tapahtuu?
Enpä ole ennen ajatellut, että sillä tutkimuksella olisi ollut osallisuutta siihen puskista tulleeseen luomuplussaan silloin aikoinaan Kuukausi ennen ekaa aikaa varsinaisiin lapsettomuushoitoihin vaan yhtäkkiä olin raskaana. Jotenkin kuvittelen siis näillä taustoilla ymmärtäväni miten mahtavalta susta on mahtanut tuntua, kun sait sen plussan sitten, vaikka juuri olit luullut, että tukossa ovat ja lapsia ei tule. Voin olla ihan hakoteilläkin Ihanaa aikaa joka tapauksessa.
Mä tikutin oviksen ja varmistin sen vielä lämpöjen mittauksella, seksiä meillä oli viikon ajan joka päivä ennen ovisplussaa ja vielä päivä sen jälkeen. Eli ei ois talletteluista pitänyt olla kiinni, ellei sitten niitä ollut liian tiheään Mä oon tuota Inofolicia syönyt mutta ei siitä mulla oo näkyviä/tuntuvia vaikutuksia tullut, tosin eihän mulla ookaan PCOta tai vastaavaa todettu. Gynen ultrassa kaikki varsin hyvältä näyttänyt.Harmi juttu mutta jos se olikin kiinni jostain muusta? Osuiko seksi ovulaatiopäivälle? Meillä oli päivä ennen, ovispäivä ja päivä jälkeen seksiä :) Vaikka en tikuttanutkaan, mutta ultrassa laskettiin.
Söin kyllä myös donaferty -ravintolisää tässä tärppikierrossa.
Tulin joPlussahan se!! Onnea!
Tuletko maaliskuisiin? :)
Mä tikutin oviksen ja varmistin sen vielä lämpöjen mittauksella, seksiä meillä oli viikon ajan joka päivä ennen ovisplussaa ja vielä päivä sen jälkeen. Eli ei ois talletteluista pitänyt olla kiinni, ellei sitten niitä ollut liian tiheään Mä oon tuota Inofolicia syönyt mutta ei siitä mulla oo näkyviä/tuntuvia vaikutuksia tullut, tosin eihän mulla ookaan PCOta tai vastaavaa todettu. Gynen ultrassa kaikki varsin hyvältä näyttänyt.
Onnea!Mitäs täällä tapahtuu?