Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitähän hittoa tää kroppa ny puuhaa??? Kierto jäi sit niinki lyhkäseks ku 15 päivää :angry9:wideyed::mad::BangHead Voi ny saamari soikoon, voiko tää julmettu helle sekottaa näin paljo? Kattelin kyl vanhoja kiertoja nii olihan siä ollu 10 vuotta sitten 17 pv kierto, että liekö tää heinäkuu sellanen. Oli meinaan sekin heinäkuun kierto. Noh tästä kimpaantuneena varasin luottogynelle ajan jotta voipi tarkastaa onko kaikki kunnossa. Pikkasen meinaan ärsyttää, just ku oisin alkanu testaan ku ne testitki tuli nii sit alkaaki menkat. Onko kellää muulla ollu superlyhyttä kiertoo ihan äkkiseltään?

AnnaS, mä olin aatellu et oisin testannu dpo 9 niillä hyvillä pregcheckeillä jokka on vissiin luotettavimmat testit alussa.

Parempaa onnea teille muille, täälä on katse suunnattu uuteen kiertoon ja koitetaan josko ny onnistuis :dance008

Mulla oli joskus 15pv. Oottelin ovista niin alkoikin uusi kierto. Niitä voi aina välillä olla.

ImageUploadedByVau Foorumi1532064148.489872.jpg

Aamun testi dpo 11. Silmät varmaan tekee tepposia, mut ei näytä ihan puhtaalta. Vai mitä ootte mieltä ?

Mun negat on olleet aina puhtaita, paitsi viime elokuussa oli kemiallinen, 2 testiä antoi haamun ja sit vuoto alkoi kuitenkin ajallaan.

View attachment 71097

Aamun testi dpo 11. Silmät varmaan tekee tepposia, mut ei näytä ihan puhtaalta. Vai mitä ootte mieltä ?

Mun negat on olleet aina puhtaita, paitsi viime elokuussa oli kemiallinen, 2 testiä antoi haamun ja sit vuoto alkoi kuitenkin ajallaan.

Kyllä siinä jotain näkyis :) ainakin mun silmälle, toivottavasti lähtee vahvistuu!

Tässä mun tän aamun testi, kuvittelenkohan mä vaan toisen viivan siihen :rolleyes: paljaalle silmälle näkyy selkeemmin, kauheesti ei tarvi ees tihrustaa, en vasn oo varma onko väriä vai vaan viivanpaikka. Pregcheckit ei kyllä ikinä oo mulle antanu viivanpaikkoja, mutta kerta se ois ensimmäinenkin :D

Liitteet

• 1532065987331.jpg
    1532065987331.jpg
    40 KB · Katsottu: 259
Mimosa-18, näyttää vähän näin kuvassa viivan paikalta minun silmiin, mutta jospa se siitä vahvistuisi jo huomiseen testiin :)

AnnaS en kuvasta huomaa mitään, mutta kuvassa nuo viivat on hieman haaleempia.

Tsemppiä molemmille!! :happy:

Onko muilla noi pregcheckit antanu viivanpaikkoja? Mulla ei tosiaan ennen ainakaan oo, mutta muilla kokemuksia?

Jänniä hetkiä täällä, toivottavasti viivat vahvistuvat.:)

Täällä ei niinkään jännittävää, kp 10. Paitsi ehkä se, että olin vähän mainoksen uhri ja ajattelin testata kaikki kikka kolmoset. Mies ajattelee, että nyt se on lopullisesti menettänyt järkensä, mutta menköön nyt kun on alkuun päästy.:hilarious:

Eli olen ottanut joka päivä lasillisen greippimehua, 1tl vehnänalkioöljyä, raskaus multivitan ja kalaöljyn. Foolihapot nyt loppuivat, mutta nehän löytyvät tosta uudesta monivitamiinista. Vieläköhän tässä jotain voisi keksiä lisää. Miehelle ei onnistunut kuin yhden kerran ton öljyn anto.:grin On se kyllä hirveän makuista niin ei ihmekään. Greippimehusta olen onneksi aina tykännytkin. Onko muilla näitä käytössä?:)

Kyllä siinä jotain näkyis :) ainakin mun silmälle, toivottavasti lähtee vahvistuu!

Tässä mun tän aamun testi, kuvittelenkohan mä vaan toisen viivan siihen :rolleyes: paljaalle silmälle näkyy selkeemmin, kauheesti ei tarvi ees tihrustaa, en vasn oo varma onko väriä vai vaan viivanpaikka. Pregcheckit ei kyllä ikinä oo mulle antanu viivanpaikkoja, mutta kerta se ois ensimmäinenkin :D

Näyttää vähän samalta kun mun eka haamunpoikanen :) vahvistumisia!

Jänniä hetkiä täällä, toivottavasti viivat vahvistuvat.:)

Täällä ei niinkään jännittävää, kp 10. Paitsi ehkä se, että olin vähän mainoksen uhri ja ajattelin testata kaikki kikka kolmoset. Mies ajattelee, että nyt se on lopullisesti menettänyt järkensä, mutta menköön nyt kun on alkuun päästy.:hilarious:

Eli olen ottanut joka päivä lasillisen greippimehua, 1tl vehnänalkioöljyä, raskaus multivitan ja kalaöljyn. Foolihapot nyt loppuivat, mutta nehän löytyvät tosta uudesta monivitamiinista. Vieläköhän tässä jotain voisi keksiä lisää. Miehelle ei onnistunut kuin yhden kerran ton öljyn anto.:grin On se kyllä hirveän makuista niin ei ihmekään. Greippimehusta olen onneksi aina tykännytkin. Onko muilla näitä käytössä?:)

Mä käytin pari vuotta greippimehua, vehnänalkioöljyä, ananasta, gelee royale, macaa, sinkkiä lisänä, c vitamiinia lisänä, d vitamiinia lisänä, monivitamiini ja foolihappo. Tuloksetta.

Tärppikierrossa käytin monivitamiinin lisäksi pelkästään donafertyä juomana (ravintolisä) pari kymmentä kertaa ja kävin ennen ovista aukiolotutkimuksessa puhdistamassa röörit ;)

Kosmoskukka, mulla myös oli tässä kierrossa käytössä ovikseen asti greippimehu (join puoli litraa päivässä ja mielestäni oviksen oireet korostuivat). Oviksee jälkeen join viikon ajan punaviiniä puoli lasia iltaisin, luin että se tehostaisi kohdun verenkiertoa. Lisäksi käytössä ekaa kertaa myös mulla tässä kierrossa vehnäalkioöljykapselit :) foolihappoa ja monivitamiinia olen käyttänyt jo pitkään, foolihappoa ihan siksikin kun sain sen metotreksaattihoidon kohdunulkoiseen. Aika vaan tuntuu matelevan. Alavatsa oudontuntuinen, vatsallaan nukkuminen jopa tuskaisaa kun tuntuu niin turvonneelle :confused: kp19/28.

Mä käytin pari vuotta greippimehua, vehnänalkioöljyä, ananasta, gelee royale, macaa, sinkkiä lisänä, c vitamiinia lisänä, d vitamiinia lisänä, monivitamiini ja foolihappo. Tuloksetta.

Tärppikierrossa käytin monivitamiinin lisäksi pelkästään donafertyä juomana (ravintolisä) pari kymmentä kertaa ja kävin ennen ovista aukiolotutkimuksessa puhdistamassa röörit :wink

Heh, joo ei ihan viimeisen päälle varmuutta näiden tehoilla.:grin

Mullekin on tuo aukiolotutkimus tehty kauan sitten.. oliskohan 15v sitten. Toiselta puolelta ei virtausta näkynyt. Onko se eri toimenpide sitten vielä jos niitä avataan? En oikein muista enää.

Kosmoskukka, mulla myös oli tässä kierrossa käytössä ovikseen asti greippimehu (join puoli litraa päivässä ja mielestäni oviksen oireet korostuivat). Oviksee jälkeen join viikon ajan punaviiniä puoli lasia iltaisin, luin että se tehostaisi kohdun verenkiertoa. Lisäksi käytössä ekaa kertaa myös mulla tässä kierrossa vehnäalkioöljykapselit :) foolihappoa ja monivitamiinia olen käyttänyt jo pitkään, foolihappoa ihan siksikin kun sain sen metotreksaattihoidon kohdunulkoiseen. Aika vaan tuntuu matelevan. Alavatsa oudontuntuinen, vatsallaan nukkuminen jopa tuskaisaa kun tuntuu niin turvonneelle :confused: kp19/28.

Kiva kuulla, että greippimehulla ois ollut vaikutusta! Ja kuulostaa järkevämmältä kapselina ”nauttia” toi öljy. Ton punaviinin ehkä jätän kuitenkin väliin, oon aika huono tissuttelemaan.:joyful:
Toivottavasti vatsan turvotus olisi hyvä enne.:hug007

Heh, joo ei ihan viimeisen päälle varmuutta näiden tehoilla.:grin

Mullekin on tuo aukiolotutkimus tehty kauan sitten.. oliskohan 15v sitten. Toiselta puolelta ei virtausta näkynyt. Onko se eri toimenpide sitten vielä jos niitä avataan? En oikein muista enää.

Ne pitäs sillä ruiskutuksella aueta, mutta jos ihan tukkeutuneet niin kai siihen joku leikkauskin on.. tietääkseni. Mutta mulla siis ei ollut virtausta kummallakaan puolella :D eikä kuulemma kannattanut odotella, että voisi mennä vaikka 30min että avautuuvat.. masennuin siitä ihan täysin. Ja varasin jo yksityiselle uuden tuba-ultran, mutta se vaihtuikin sit varhaisraskauden ultraksi :)

Mulla tai siis olla vaan joku kramppi kohdussa, ettei laskenut nestettä eteenpäin :D mutta olin siinä uskossa että tukossa ovat ja lapsia ei tule x)

Tuo mun gyne sanoi että hän tekee järestään kaikille hänen lapsettomuuspotilaille ton tuba-ultran kun jokainen jolle hän sen nyt tehnyt niin on heti raskautunut :D niin kävi meilläkin. Suosittelen käymään uudelleen ;)

Etkös säkin aika aikasilla dpoilla saanut haamun? Vai muistanko väärin :confused: mitä testiä käytit?

Vasta dpo13 omien laskujen mukaan, mutta ovis olikin muutaman päivää myöhemmin, eli siis plussapäivänä oli jotain dpo10 oikeasti. :)

Ja pregchekiä käytin. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1532098642.438932.jpg

Mä olen myöskin täällä taustalla lueskellut teidän juttuja ja itse vaan yrittänyt keskittyä alkukierrosta muihin juttuihin.

Täällä on näköjään jänniä hetkiä kun haamuviivojenkin parissa saa osa jännätä! :)

Ja sitten täällä oli osalla ihmeellisiä kiertoja kuten mullakin täällä :confused: Täällä siis kp 15 ja parina päivänä tullu pientä veristä tuhrua. Ovulaation merkkejä ei ole vielä eikä tällaista ole aikaisemmin ollut. Ihan tyhmää, ei kerro varmastikaan kovin hyvää tästä kierrosta..

Mä olen myöskin täällä taustalla lueskellut teidän juttuja ja itse vaan yrittänyt keskittyä alkukierrosta muihin juttuihin.

Täällä on näköjään jänniä hetkiä kun haamuviivojenkin parissa saa osa jännätä! :)

Ja sitten täällä oli osalla ihmeellisiä kiertoja kuten mullakin täällä :confused: Täällä siis kp 15 ja parina päivänä tullu pientä veristä tuhrua. Ovulaation merkkejä ei ole vielä eikä tällaista ole aikaisemmin ollut. Ihan tyhmää, ei kerro varmastikaan kovin hyvää tästä kierrosta..

Mulla tuli tärppikierrossa verta keskivaiheilla kiertoa vähän ennen ovista ihan muutaman viirun verran, johtuu kuulemma ihan hormonimuutoksista :)

Ne pitäs sillä ruiskutuksella aueta, mutta jos ihan tukkeutuneet niin kai siihen joku leikkauskin on.. tietääkseni. Mutta mulla siis ei ollut virtausta kummallakaan puolella :D eikä kuulemma kannattanut odotella, että voisi mennä vaikka 30min että avautuuvat.. masennuin siitä ihan täysin. Ja varasin jo yksityiselle uuden tuba-ultran, mutta se vaihtuikin sit varhaisraskauden ultraksi :)

Mulla tai siis olla vaan joku kramppi kohdussa, ettei laskenut nestettä eteenpäin :D mutta olin siinä uskossa että tukossa ovat ja lapsia ei tule x)

Tuo mun gyne sanoi että hän tekee järestään kaikille hänen lapsettomuuspotilaille ton tuba-ultran kun jokainen jolle hän sen nyt tehnyt niin on heti raskautunut :D niin kävi meilläkin. Suosittelen käymään uudelleen :wink

Enpä ole ennen ajatellut, että sillä tutkimuksella olisi ollut osallisuutta siihen puskista tulleeseen luomuplussaan silloin aikoinaan:joyful: Kuukausi ennen ekaa aikaa varsinaisiin lapsettomuushoitoihin vaan yhtäkkiä olin raskaana. Jotenkin kuvittelen siis näillä taustoilla ymmärtäväni miten mahtavalta susta on mahtanut tuntua, kun sait sen plussan sitten, vaikka juuri olit luullut, että tukossa ovat ja lapsia ei tule. Voin olla ihan hakoteilläkin:grin Ihanaa aikaa joka tapauksessa.

Takaisin