Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mimosa-18, pahoittelut negasta,
Joo meille suunniteltiin nyt elokuulle jos on tilaa niin IVF hoitoa.Meillä yritystä jo 4v7kk ja yksi kohtukuolema.Kaikki tutkimukset ja kevyet hoidot käyty läpi jo.Diagnoosi selittämätön lapsettomuus.Tuokin raskaus sai alun inseminaation kautta ja toukokuussa yritetiin IVF hoitoa mutta lääke vaste oli huono niin sitten keskeytettiin hoito ja tehtiin inseminaatio.Primoluteja olen käyttänyt tarvittaessa pitkiin kiertojen katkaisemiseen.Mimosa-18, joo mulla on oikeestaan aina ollu ihan tosi lyhyet kierrot ja ovis tosi aikaseen. Oon kierrosita pitäny kirjaa fertility friendissä ja sieltä ku katoin nii keskimääräne ovispäivä on kp9 kierrot ny muutenki on lyhkäsiä, pisimmään on ollu kai kerran 28 pv ku yleensä on 22-24. Sillee iha kiva ku ei tarvii piinailla kauaa ja ootella ovista
ja kuiteski oon kaks kertaa raskaaks tullu vaikka ekan kaa vasta hoitojen jälkeen.
Että Shiruli82, ei oo mun kokemuksella haittaa aikasesta oviksesta, ei muuta ku siementään
Millä testillä Keltianenkuu testasit? Toivottavasti viä plussaks muuttus!!
Mira83, toivottavasti ois kiinnitymistä, mullahan tuli viime kierrossa kans ja vähä jo innostuin mutta hitto soikoon ku alkokin vaan uus kierto pikkasen ajoissa!
Heitsu1996, oliko teillä hoitoon menoo tai jotai lääkettä sulle kiertojen lyhentämiseks?
Mää oon saanu itteni ainaki hetkellisesti ruotuun ja laihtunu 5 kiloo kuukaudessa ja ihan vaan syömällä oikein ku ei tuola oikeen voi kävelyä kummempaa harrastaa ku on nii pirun kuuma!
Haluttaisko tehä joku lista ketä meitä täälä on, vaikka ikä ja koska yritys alkanu ja monettako toivoo? Ku mä oon ainaki niin lahopää että kysyn varmaan samoja asioita ku ei vaan pysy kärryillä
Tsemppistä ihan jokaiselle, kyllä tää tästä iloks muuttuu!!
Tänään 44kp ja nega tänään myös lupa aloittaa primolutit 10pvää.Aamupalan ja primolutin jälkeen heti alkoi tuhruttaa ja yöllä heräsin vatsan nipistelyyn edelleen tuhruttaa mutta vuotoa ei ole.Mietin vain sitä että alkoiko tuo tuhruttelu primoluteista vai ihan omasta hormoonitoiminnasta ja mitä tehdä jos nyt sitten alkaakin vuoto jatkaako primoluteja vai lopettaako sitten jos vuoto alkaa?Onko kellään tälläisestä kokemusta?Mitä tehdä?
Keltainenkuu: Ihan mahtavaa!! Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan. Kaikki menee varmasti hyvin
Heitsu: Tsemppiä, tässä on itsekkin alkamassa kaiketi ne ns kevyemmät hoidot. Ärsyttää vaan kun ei niistä viimeksikään ollut mitään apuja. Joskin nyt on puoliso vaihtunut että saapa nähdä tehdäänkö kaikki samat primojen kokeilut uudelleen ja aukiolotukimukset. Itseäni inhottaa toi aukiolotukimus, se nimittäin koski kun ei nesteet mennytkään oikealta läpi kunnolla. Clomeilla tuli joku 9 munasolua ja kaikki vielä aika isoja -tämä siis pienillämmä annostuksella!
Noh, toivottavasti ei tarviis noita edes miettiä vaan tulisi luomusti vaan raskaaksi. nyt on ainakin tallenneltu su-illalla, eilen illalla ja jos nyt huomenna vielä.
Tsempit teille myös hoitoihin ja toivotaan että aivan kaikkia tutkimuksia uusiksi ei tarvii ja jos aukiolotutkimuksen tekevät niin kipu olisi kohtuulinen.Olen kyllä miettinyt että miten vaikeaa tämä raskautuminen on jotkut on toisella kierroksella ja raskautuvat heti kun ehkäisy pois miksi en minä???Keltainenkuu: Ihan mahtavaa!! Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan. Kaikki menee varmasti hyvin
Heitsu: Tsemppiä, tässä on itsekkin alkamassa kaiketi ne ns kevyemmät hoidot. Ärsyttää vaan kun ei niistä viimeksikään ollut mitään apuja. Joskin nyt on puoliso vaihtunut että saapa nähdä tehdäänkö kaikki samat primojen kokeilut uudelleen ja aukiolotukimukset. Itseäni inhottaa toi aukiolotukimus, se nimittäin koski kun ei nesteet mennytkään oikealta läpi kunnolla. Clomeilla tuli joku 9 munasolua ja kaikki vielä aika isoja -tämä siis pienillämmä annostuksella!
Noh, toivottavasti ei tarviis noita edes miettiä vaan tulisi luomusti vaan raskaaksi. nyt on ainakin tallenneltu su-illalla, eilen illalla ja jos nyt huomenna vielä.
No jooh, äläpä muuta sano.Tsempit teille myös hoitoihin ja toivotaan että aivan kaikkia tutkimuksia uusiksi ei tarvii ja jos aukiolotutkimuksen tekevät niin kipu olisi kohtuulinen.Olen kyllä miettinyt että miten vaikeaa tämä raskautuminen on jotkut on toisella kierroksella ja raskautuvat heti kun ehkäisy pois miksi en minä???