Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedätkö siis mitä sulla verikokeiden kautta katsotaan? :) olen itse ylihuomenna menossa "perustarkastukseen" ja mainitsin kyllä yrityksestä puhelimessa. Enemmänkin niihin liittyviä juttuja sit katsotaan verestä. En vain tiedä, että mitkä ovat tärkeitä tutkia yrittäessä

Lääkäri puhui et ottaa ainakin verenkuvan, yritin kannasta katsoa mut siellä ei vielä lukenut. Meen iltapäivästä labraan jos sit oisin vähän fiksumpi taas :)

Yleensähän verikokeista katsellaan ihan perus sukupuolitaudit, tulehdustilat (jos niitä on) sitten tietyillä päivilillä otetuista verikokeista katsellaan hormonit.

Itsellä luki uusimmassa lähetteessä nyt että kierron 22-24 välillä pitää käydä verikokeissa että katsovat hormonitasot.

Nyt en päässyt käymään sitten kun pahukset menkat alkoi liian aikaseen ja keltarauhas hormoni ei varmaan näyttäisi oikein estrogeenin ja keltarauhashormonin osalta. :sad001 Toivottavasti ensi kierrossa pääsisi nii ois sekin alta hoidettu ja tietävätpähän sitten missä mennään. Jännä muuten että eivät täällä otattaneet (ainakaan vielä) mieheltä verikokeita. Pelkästään siittiöt tutkaillaan ennen kuin aloitetaan mitään hoitoja.

Itse olen siinämielessä onnekkaassa asemassa että olen just yli 35-vuotias ja yksityisen lähetteellä pääsimme 2 kuukauden odotusajalla suoraan lapsettomuushoitoihin. Toki mulla vaikuttaa se että on jo aikaisemminkin hoidettu vaikka pk-seudulla silloin asuinkin ja eri mies oli kyseessä.

Kertokaas muuten mitkä olisi parhaita ovistikkuja? KP 2 ja mulla usein ovikset niin aikaseen että tarttee varmaan alkaa tilaamaan jotta ehtii viikonlopuksi/ens viikon alkuun mennessä tulemaan.

Joo, ottivat perusverenkuvan ja crp:n, lisäks papa ja bakteeriviljely + sukupuolitautitestit, saa nyt nähdä mitä niistä paljastuu vai paljastuuko mitään :rolleyes:

Täällä on menossa kp17/28. Ovista en tikuttanut mutta luulen sen tunnistaneeni, nyt ois ehkä dpo6. Viime yönä kohdussa tuntui tuikkivaa kipua ja pientä kramppailua, kipuilua ollut nyt aamullakin o_O samantyylisiä tuntemuksia oli tosin viime kierrossakin, joka jäi vain 19:sta päiväiseksi.

Mä olen 11 vuotta sitten raskautunut juurikin heinäkuussa ja muistan alku oireista ne, että paleli ihan hirveästi, vaikka oli helle ja jouduin nousemaan öisin vessaan. Nämä oli siis ennen plussaa.

Tänään kp 22/27-29 DPO 9 ja ei kumpaakaan noista oireista :D
Tissit on turvonneet kaksinkertaisiksi ja ovat arat lisäksi jotain heiveröistä juilimista kohdussa.

Tosin nyt taitaa jännittää asunto asiat raskautta enemmän. Perjantaihin mennessä pitäisi selvitä, saadaanko yksi ihana asunto. Ollaan oltu 2 asunnon loukussa monta vuotta ja en meinas uskoa, että vihdoin asiat etenee :D Vaikka aina puhutaan, että on järkevä ostaa oma asunto heti kun pystyy, niin on siinäkin haittapuolet jos molemmilla on omat asunnot joita on hankala myydä, niin ei niistä meinaa päästä millään eroon.

Mitähän hittoa tää kroppa ny puuhaa??? Kierto jäi sit niinki lyhkäseks ku 15 päivää :angry9:wideyed::mad::BangHead Voi ny saamari soikoon, voiko tää julmettu helle sekottaa näin paljo? Kattelin kyl vanhoja kiertoja nii olihan siä ollu 10 vuotta sitten 17 pv kierto, että liekö tää heinäkuu sellanen. Oli meinaan sekin heinäkuun kierto. Noh tästä kimpaantuneena varasin luottogynelle ajan jotta voipi tarkastaa onko kaikki kunnossa. Pikkasen meinaan ärsyttää, just ku oisin alkanu testaan ku ne testitki tuli nii sit alkaaki menkat. Onko kellää muulla ollu superlyhyttä kiertoo ihan äkkiseltään?

AnnaS, mä olin aatellu et oisin testannu dpo 9 niillä hyvillä pregcheckeillä jokka on vissiin luotettavimmat testit alussa.

Parempaa onnea teille muille, täälä on katse suunnattu uuteen kiertoon ja koitetaan josko ny onnistuis :dance008

Täällä odotetaan ovista ennusteen mukaan sunnuntaina ja mies lähtee koko vklopuksi polttareita viettämään! Aloitettiin eilen tallettelee ja jatketaan perjantaihin saakka nii luulis että on "romua torvessa" xD ja uusi yritys taas sunnuntaina ;-) tähän kiertoon otin greippimehun mukaan saa nähdä onko siitä mitään apua.. Ja tällä kertaa en testaa ennenkuin on menkat oikeasti myöhässä.. En halua nähdä mitään haamuja enkä kiinnitys yrityksiä.. Mut tsempit kaikille yrityksiin ja piinailuihin! <3

Kun noista siittiöistä ja hedelmöittymisestä puhuitte, niin meillähän tärppäs vaikka harrastettiin seksiä vain kerran koko kuukauden aikana, ja se oli kp18. Mun kierrot on 32-34 päivää pitkiä ja ovuloin kp18-kp22 :)

Jostain luin, että kun puhutaan siittiöiden elävän jopa 7 vrk niin se on laboratorio olosuhteissa ja naisen sisällä elävät yleensä noin 72h ja sen jälkeen hedelmöityskyky alkaa laskea radikaalisti. Tiedä sitten:dance008

Mitähän hittoa tää kroppa ny puuhaa??? Kierto jäi sit niinki lyhkäseks ku 15 päivää :angry9:wideyed::mad::BangHead Voi ny saamari soikoon, voiko tää julmettu helle sekottaa näin paljo? Kattelin kyl vanhoja kiertoja nii olihan siä ollu 10 vuotta sitten 17 pv kierto, että liekö tää heinäkuu sellanen. Oli meinaan sekin heinäkuun kierto. Noh tästä kimpaantuneena varasin luottogynelle ajan jotta voipi tarkastaa onko kaikki kunnossa. Pikkasen meinaan ärsyttää, just ku oisin alkanu testaan ku ne testitki tuli nii sit alkaaki menkat. Onko kellää muulla ollu superlyhyttä kiertoo ihan äkkiseltään?

AnnaS, mä olin aatellu et oisin testannu dpo 9 niillä hyvillä pregcheckeillä jokka on vissiin luotettavimmat testit alussa.

Parempaa onnea teille muille, täälä on katse suunnattu uuteen kiertoon ja koitetaan josko ny onnistuis :dance008

Mä muistelisin että mulla on joskus muutaman kerran käyny niin, et kierto jääny yhtäkkii tosi lyhkäseks. Siitä on kyllä aikaa. En sen tarkemmin muista. :confused:

Mietin kans tota dpo9, se ois huomenna. Ehkä testailen huomenna sitten :rolleyes: On jemmassa yks pregcheck ja joitain muitakin löytyy. Onko kellään kokemusta rfsun herkästä testistä, jonka pitäs näyttää 6päivää ennen menkkoja? :D

Mulla oli edellinen kierto vain 19 päivää, se oli myös outoa kun koskaan aiemmin ei ole niin ollut. Nyt menossa kp18/28, jännittynein fiiliksin ootan huomista miten käy tässä kierrossa. Mä ajattelin ehkä testata sunnuntaina, jolloin ehkä dpo10. Toisaalta pieni ääni sisälläni käskee vaan odottamaan, jottei turhia negoja tulis testattua.

Mulla tänään DPO 10 ja ei pitänyt testata, mutta kas kummaa tarttui testipaketti mukaan kun kävin kaupassa :D

Kävin eilen vielä lukemassa vielä tarkemmin aiempien raskauksien alkuoireita ja pongasin sieltä yhden oireen, joka mulla on. Huippaa kun nousee ylös :D

Ehkä huomenna vois testailla... tai sitten maltan odotella vuotoa, jonka pitäis alkaa tiistaina.

Kirjoittelen omia kuulumisia pitkästä aikaa.Olen tykkäilyt ja lukenut jokapäivä foorumilla mutta kirjoittelu jäänyt kun oma tilanne seisoo paikkallaan.Nyt menossa 39kp ja dpot on huimat jos ovis oli 12kp kohdalla oireita edellenkään ei ole uskon että ovis ei tapahtunut vaikka olikin ovis oireita.Meillä luomu yritys ei ota tulta alleen oikein koska taas tullut sellainen ikävä vaiva kuin virtsatietulehduksen tunne aina pupuilun aikaan tuntuu pissaamistarvetta ja pupuilun jälkeen myös.Koko ajan jotenkin takaraivossa käy että VTI tulee ja pakko keskeyttää tai juosta pesulle. Viikonloppuna oisi tarkoitus lähteä Kainuuseen ja siellä olla alkuviikkoon asti. Tiistaina kun on 44kp ajattelin aloittaa primolutit jos tilanne ei ole muuttunut mihinkään ennen primoluteja testi Naikkarin käskystä ennen reissua meinaan myös testailla tietää ainakin ottaako primolutit varmuudenvuoksi mukaan.Huomenna siis testi kauppaan.

Täällä taitaa olla dpo 7, millonkohan uskaltaa testailla :rolleyes:
Eikös se kiinnittyminen oo vasta 5-8 vrk hedelmöittymisestä ja herkimmät testit lupaa et 6 vrk ennen oletettuja menkkoja mut öö täytyy kai sen hetken olla kiinnittyny ennen kun voi testissä näkyä :shifty::rolleyes:

Meillä esikoisesta seksiä oli sunnuntaina sit tikutin ovista ja ei näkyny plussaa koskaan muru on hedelmöittyny torstaina ja vasta seuraavana viikonloppuna oli seksiä seuraavan kerran. Eli 4 vrk siittiöt on eläny ja la oli siis torstaina.

Täällä yk 3 kp 22 dpo 3/4

Mä testaan aamulla, DPO 11 niin pitäis jotain näkyä jos on näkyäkseen.

Me ei saatu asuntoa, joka ois haluttu, eli taas lähtöpisteessä. Ni samaan vitutukseen menee nega :D

Takaisin