Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on Glow, oon tykännyt siitä tosi paljon. Nyt latasin myös Flon pari päivää sitten koska täällä sitä kehuttiin :D

Oireiden kuvittelu on alkanut... Viikko menkkoihin vähintään... :dance008Voiko joku kaataa ämpärillisen kylmää vettä mun niskaan? :smiley-chores020

Mullakin on flo käytössä. Tänään lähdetään kahden viikon reissulle Turkkiin, oon jo mielessäni kuvitellut miten ihanaa ois plussata siellä. :D Mutta eiköhän ne menkat sieltä tuu taas, tikutin tässä kierrossa ovista eikä mikään päivä näyttänyt kovin vahvoja viivoja ilmestyvän.

Mulla menkat ollut aina 2-3pv ja hyvin niukat... kuvailusi kuulostaa mun kirjoittamalta. Ultrassa mulla kuitenkin nähty hyvä ja paksu limakalvo... eli ei ole ihan yksi yhteen. [emoji4]

Lisäksi hyvä alkio kiinnittyy huonompaankin alustaan, kuten munatorveen tms... KU ei nyt tietysti ole kovin lohduttava esimerkki... :wink

Mukava kuulla, etteivät ole suoraan verrannolliset.:p Ja että ultrassa silti kaikki ollut kunnossa.

Just valitin piinailijoissa että ei ole mitään oireita, eikä testejäkään, dpo12. Nousin sitten sängystä ja vessassa löysinkin yhden testin vielä! Ei kun tekemään, ja sitten pöntöltä noustessani tajusin että jaahas, tästä tulikin sitten kp1 :shifty:

Että se oli sitten täysin hukkaan heitetty testi. No, ihan positiivisilla mielin uuteen kiertoon :) josko tästä tulisi sitten normaalimpi kaikin puolin eikä venyisi +40 päivään. Luteaalivaihe ei kyllä nyt jäänyt kovin pitkäksi, näinköhän pitäisi jotain jippoja kokeilla tässä kierrossa ja vähän avittaa normalisoitumiseen :rolleyes:

85508af40174599f4bdf326f7d46bdce

Palattiin just suomeen ja pääsin tekee digitestin. :) MUTTA... ruskeaa vuotoa tulee edelleen... :rolleyes: Soitan heti huomenna neuvolaan ja pakotan ne ultraamaan mut parin viikon sisällä. Pelkään pahoin että kesken on mennyt/menee. :(

85508af40174599f4bdf326f7d46bdce

Palattiin just suomeen ja pääsin tekee digitestin. :) MUTTA... ruskeaa vuotoa tulee edelleen... :rolleyes: Soitan heti huomenna neuvolaan ja pakotan ne ultraamaan mut parin viikon sisällä. Pelkään pahoin että kesken on mennyt/menee. :(

Tykkäsin siitä, että viikot on nousseet hienosti, en vuodosta!

Peukut pystyssä, että on harmitonta!

Kotikissa onnea <3

Haaveilijalle kans! Toivotaan että on harmitonta vuotoa ja pääset ultraan !

Kyfillä en näe mitää.

Täälä ootellaan edelleen menkkoja. Flo ennustaa keskiviikolle, katotaan. Mä niin toivon että mies suostuis jo enskierrosta yrittään mutta jos viimein sitte sitä seuraavasta, senki puolesta sais ne menkat jo tulla. Pelkään vaan samaa yritystä ku esikoisen aikaan kerta oli hormonit välis sekottamas pakkaa.

Mies pihtas toissapäivänä eilen ja tänää vielä on toivoo ovis on oikeesti kipee jo toistakertaa peräkkäin ja kohdunsuu valtava. Nyt ehkä vielä ehtis...

Nyt on talleteltu. Ehtiikö oviksen aikaan vielä talletella kun eikö munasolu elä pidempään kun simpat etenee munasolun luo. Ei muuta kun lomaviikolla pääsee jännäilemään!

Tottakai tilanne on parempi jos simpat ois jo valmiina. Nyt kuitenkin yk 3 vasta ja tjottaillen yritetään mennä...

Takaisin