Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hurjan paljon tullut viestejä keskusteluun viime käynnistäni, meillä ollut taukoa yrityksestä nyt pari kuukautta. Onnea plussanneille täällä oli eilen ovulaatio, parin viikon päästä jos testailis miten kävi. Onko teillä tietoa voiko käydä röntgenissä (hammaslääkäriä varten) näin ovulaation aikaan? Typerä kysymys varmaan, mutta vaikuttaako jotenkin näin aikasessa vaiheessa ennen kuin on mitään tapahtunu

Kyllä Valma voi käydä :) kuvia voidaan ottaa tarvittaessa myös raskauden aikana.

edit: toki sitten kun on plussannut niin kannattaa se hammasmääkärille kertoa että osataan huomioida eikä mitään ylimääräisiä kuvia oteta

Jo osaa naisenmieli olla outo.:confused: Oon niin varma et oon raskaana mut surettaa jo jos en ookaa ja sit jos oonki miten mun pää sen kaiken kestää näiden kahden km jälkeen? :arghh: Kunnon itkumöyryä ja väsymystä ollu koko tää viikko. Töissä joudun edelleen läpsimään naamalle itseäni kun en pysy hereillä eikä mikään auta siihen. Itkettää vaa eilen itkin kun mies toi väärän pakaste pizzan söin sen kuitenki mut ihan ihme hormooni möyryä.:shy: Pahottelut oli pakko päästä sanoo ääneen, kun mies on kiukkunen ja ei yhtään ymmärrä et tää on mulle iso juttu. Se sanoo vaa et älä stressaa.:mad:

Muokattu viimeksi:
Kamalinta, mitä voi stressaantuneelle ja itkuherkälle hormonihirviölle on sanoa, että älä stressaa :grin Yritä Hempuliini vain mahdollisuuksien mukaan koittaa saada ajatukset aina välillä pois koko asiasta ja rentouttaa koko kroppaa ja mieltä. Aseta pieniä tavoitteita/maaleja, jotka ylittyessään tuovat parempaa mieltä. Ihan yksinkertasia pieniä juttuja.

Mulle tuli eilen semmonen fiilis kans, että nyt ei oo tärpänny, vaikka yritys oli kova. Tuntuu ihan paskalta, ja mullekin mies sanoo, että sen mielestä mä ajattelen koko vauva-asiaa liikaa :shifty: Ajattelin, josko yrittäisin oikeasti nyt ottaa lungimmin nämä piinapäivät ja keksiä ittelleni jotain muuta ajateltavaa. Jos vaikka rupeis stressaamaan mieluummin raksatavaran hankinnasta ja projektin toteuttamisesta.. Kyllä sen sit huomaa, jos menkat on myöhässä, hah! En usko tätä ittekään.:p

Mulla taas niinkuin monessa edellisessäkin kierrossa niin tässä kp4 vuoto loppunut päivän ajaksi ja illalla taas alkanut vuotaa. Katsotaan käykö nyt samoin, mulla ei mitään vuoda tällä hetkellä. Mutta jätetään nyt side alushousuihin niin ei sit satu vahinkoa!

Tein ihan huvikseni ovistestikin, mutta muistan jonkun kirjoittaneen viime kesänä ettei menkkojen aikana muka saisi ovistestiä tehdä. En sitten tiedä, oon yrittänyt googlaa tietoa.

Mut huvikseni kastoin tikkua pissassa ja toivon että ei tarvis mitään 30 tikkua kastaa tässä kierrossa pissaan ennenkuin mahdollinen ovis tapahtuisi.

749debc556f398446eff1387c6a79282

Alinah kp4.

Hurjasti onnea kaikille plussanneille <3 on kyllä ihana äippäpakkaus, oon vauvakuumehuuruissani ootellu jo vuoden alusta, että koska uusi julkaistaan.

Onnea plussanneille! :happy::Heartbigred

Äitiyspakkaus oli kyllä kiva, hyvä että oli nepparikietaisubodeja, ne on näppäriä :) vaikka oon kyllä tykänny ihan kaikista pakkauksista mitä viime vuosina on näkyny, musta kaikki on ollu molemmille sopivia, vähän asennekysymys vaan :) muutenki oli kivoja juttuja nyt kuten viltti ja suomi100 tossut. :love017

Mulla ei millään meinaa lämmöt palata normaalille tasolle, edelleen 37,4-37,7 välillä mennään. Väsyttää ja huono olla. Joko tää on jotain tosi sitkeää tautia tai... :rolleyes: kp 27/28-33. Ajattelin tänään tilata netistä testejä.

Takaisin