Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekassa kuvassa selvästi haalea viiva. Oon vähän hukassa näiden kaikkien testien kanssa mutta ilmeisesti saa onnitella raskautumisesta? :Heartred

Joo, raskaus testistä kuvat ja siis samasta testistä minkä tein tunti sitte.

Tuollaisilta mun ekat plussat näytti, onko mamin testejä tms? :)

Jep. Onestepin ei-herkkä. Tää anto aamulla selkeen viivanpaikan joka oli ehkä vähä harmahtava tms. Siihe herkkään ei tullu mitää. Ja ny illalla en ees tehny sitä herkkää.

Miten jaksan odottaa aamuun et vois tehä taas testin. Huomenna pitäs ne menkatki alkaa.. ää en saa varmaa nukuttua :(

Jep. Onestepin ei-herkkä. Tää anto aamulla selkeen viivanpaikan joka oli ehkä vähä harmahtava tms. Siihe herkkään ei tullu mitää. Ja ny illalla en ees tehny sitä herkkää.

Miten jaksan odottaa aamuun et vois tehä taas testin. Huomenna pitäs ne menkatki alkaa.. ää en saa varmaa nukuttua :(

Tässä mun dpo 11 ja 12 kuvat samasta testistä ku sulla
ImageUploadedByVau Foorumi1521063714.143382.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1521063725.431365.jpg

Samaan aikaan pregcheck näytti jo selvää vaaleanpunaista viivaa :) tuo one step myös näytti selkeämpää viivaa päivällä ja illalla verrattuna aamulla tehtyyn, kuhan pissa ei liian laimeeta ollut, aamun vahva pissa ei antanut läheskään niin selkeetä viivaa kuin päivällä! Peukut pystyssä! :)

Tein kp 43 ovistestin, että tietää jos vaikka jotain tapahtuu. Tuli heti hymynaama. Tilasin pari raskaustestiä jotka tulivat tänään. En pitänyt kiirettä testata kun on ollut niin huonoa tuuria. En malttanut olla testaamatta kun kerran testit tulivat. Ensin sofin testi johon tuli heti kaksi viivaa kp 45 nyt. Vielä varmistin digitestillä.
Ookei :) ihana juttu :)
Mulla tänään jo kp 37 ellei nyt päivällä ala. Aiemmat kierrot siis olleet 28 ja 29:wtf: ja viimeks sunnuntaina testattu nega :facepalm:

Kiitos poikienäiti :)

Muskalle pahoittelut negasta :(
Mää sain ekan haamun eilen illalla onesteppiin dpo 13 ja tänää dpo 14 ja onesteppi näyttäö korkeintaa viivanpaikkaa mut pc haaleeta viivaa.

Onnea liirumlaarum! Kyllä tuossa pc:n testissä selvä viiva on :) on kyllä jännä miten eri testit voi näyttää niin erilaista viivaa. Kun plussasin enkelin raskaudessa niin pc näytti vahvempaa viivaa vaikka onestep oli herkempi.

Sepä johtuu ihan siitä miten paljon valmistaja laittaa sitä väriainetta testiin. :)

Ja onnea plussanneille. Itse olen ollutkin hiukan hiljaisempi nyt, kun ei meinaa keretä kirjoittelemaan. Hektistä tämä elämä kun olisi isoja muutoksia tulossa. :)

Sepä johtuu ihan siitä miten paljon valmistaja laittaa sitä väriainetta testiin. :)

Kun testasin enkelin synnytyksen jälkeen (kun halusin seurata miten hcg lähtee laskuun) ja raskaushormoni oli vielä korkealla niin onestep antoi kyllä tulipunaisen viivan. Että sinänsä en usko että on väriaineen määrästä kyse..:)

Takaisin