Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nythän mä toki aloin miettimään hmm... jätinkö sen tikun kuivumaan liian kauan? Ensin ei näkynyt mitään hetken päästä näkyi... mut eikai nyt siinä voinnut vierähtää ne minuutit... hmmm hmm hmm... mieskin kun sanoi että viivanpaikka se vaan on... xD Nooh.. huomenna (tänään) uusi... jos kehtaa taas kaupasta niit ostella...

Olen juuri nyt vähän sekaisin...

Metsätähti88
Peukut pystyyn ♡ toivottavasti sulle tulee kohta plussa :)

Onnea vauvatoive! Kyllä ihan oikealta plussalta näyttää mun mielestä. :happy: Toivotaan, että vahvistuu.

En tiedä, onko mahdollista, että olisi mulla kans menossa dpo0-1, kun tänään on vasta kp10/26. Eileen illalla särki alaselkää ihan julmetusti ja tänään aamulla tuli limoja ja huono olo on ollu aamusta asti, ei edes kahvi maistunu aamulla! o_O Ollaan kyllä taidokkaasti miehen kanssa hommailtu menemään menkkojen päättymisestä alkaen, joten saas nähdä, mitä tuleman pitää. :rolleyes:

Vauvatoive mää nään kyl kans tossa haamun ainakin :)

Kp29 ja aamusta asti ollu sellanen olo, että kohta vuotaa mutta ei viel oo yhtää ees vaaleenpunertavaa tullu paperii pyyhkiessä. Menkkamaista jomottelua mahassa, välillä vähä kovempana, mut suurimmaks osaks melko lievänä. Testata en oo viä ees viittiny ku ny vasta dpo 7 menossa lämpöjen noususta laskien siis. Limat oli noin viikkoo aiemmi aika runsaat, mut muita ovis tuntemuksia ei sillo ollu ja lämmöt oli matalat.

Vauvatoive plussalta näyttää, onnea :)

Eilen tuli mulla tosiaan jotain pientä vuotelua, mutta oli tosi vähäistä, ihan joitain veritippoja ja tänään ei toistaiseks ainakaan mitään... Viikonloppuna on pakko jo ihan varmuuden vuoks vähän testailla, eihän sitä koskaan tiedä :smiley-ashamed008 Viimeks näkyi dpo 9 haalea haamu.

Onnea vauvatoive! :Heartred

Muistan kun esikoisesta plussasin, niin haalea viiva että mietin myös että voiko olla plussa. Sit digitesti. Se odotus kun ruutu vilkkuu ja lopulta sana "raskaana" lukee taulussa. :Heartred

Aattelin et alotan tästä kierrosta laskee varsinaista yritystä kun mies lopettaa lääkkeet, mitkä vaikuttivat ilmeisesti ekallakin kerralla raskautumiseen negatiivisesti (heikentää sperman laatua). Puoli vuotta oltu nyt ilman ehkäisyä mutta enemmän tulee jos on tullakseen tyylillä. Puolen vuoden lääketauon jälkeen tuli hartaasti toivottu plussa ensimmäisellä kerralla, saa nähdä miten pitkään nyt saadaan vauvasta haaveilla. :Heartred

Plussa?Livenä toinen viiva on tummempi kamera sai viivan näyttämään haaleammalta.

Liitteet

• IMG_20180309_173041.jpg
    IMG_20180309_173041.jpg
    256.5 KB · Katsottu: 132
Varovaiset kiitokset... aikaisempi oli pc ja rfsu testi näyttää vain viivanpaikkaa eilen illalla ja samaa tänä aamuna. 3 lasta siis mulla ja koskaan en oo muistaakseni saannut näin haalean plussan niin jännittää, jotenkin epävarmempi kun 3 aikaisempien kanssa...

Mitäs muitten lauantaihin?

Pitkästä aikaa pääsen viihteelle tänä iltana, alkoholia en oo juonnu pitkään aikaa niin onneks se ei tule olemaan mikään "ongelma"...

Hieman mietityttää kun tuo marraskuu 16 on niin äidin perään vielä...

Varovaiset kiitokset... aikaisempi oli pc ja rfsu testi näyttää vain viivanpaikkaa eilen illalla ja samaa tänä aamuna. 3 lasta siis mulla ja koskaan en oo muistaakseni saannut näin haalean plussan niin jännittää, jotenkin epävarmempi kun 3 aikaisempien kanssa...

En vielä huolestuisi! PC on paljon herkempi kuin rfsu. Tsemppiä<3

Onnea taas plussanneille :)

Mä kirjailen itseni sitten listoille, kun pääsen takaisin kotiin reissusta (kuun lopulla).

Joku kysyi peittojen heiluttelusta, meillä on viimeiset puoli vuotta ollut niin hiljaista, että hyvä jos kerran kuukauteen edes :( Mies ei vaan jaksa...
Onneksi meillä varsinainen yritys alkaakin kesällä, kun multa jää lääkitys pois.

Meillä mun äiti tietää, että haluan lisää lapsia, mutta anopille lienee turha kertoa, kun kakkosen syntymän jälkeen sanoi jotain siihen suuntaan, että ettehän te enempää aio hankkia :|

Täällä odotellaan, että ensimmäinen kierto alkaisi kapselin poiston jäljiltä.

Vauvatoive onnea! <3

Heitsu: mulla tulee yleensä ensin tollanen ja sit 1-2pv niin vielä vahvempi. Mutta eikös nääkin ole yksilöllisiä. Ei se ovis ainakaan kaukana ole! :)

Täällä alkaa tädin kyläily olla ohi. Maanantaina alkaa oviksen tikuttelu. En tiedä nyt yhtään et mikä kp on. Vuodosta alkaen vasta kp4, mutta luulen et kierto alkoi jo sunnuntaina ja luget vaan piti vuotoa poissa pari päivää. Et sitten olis kp7.

Täällähän on taas ollu häppeninkiä eli onnittelut plussanneille :Heartred

Omanapa varoitus! Täällä katkeransuloinen meininki. Toissa päivänä lähipiiriin syntyi KOLME vauvaa. Eilen tuli vastaan KAKSI raskaus uutista... Osa on jo toisella kierroksella ja me ei olla päästy puusta pidemmälle.

Lopetin ovis tikuttelun kun eipä siitä taida olla minulle muuta kuin haittaa. Nyt olen ollut tosiaan laskematta yhtään mitään ja ei mitään hajua mikäköhän menossa. En tiedä onko stressaamatta oleminen auttanut mutta makuuhuoneen puolella on piristytty kumpikin. Tai sitten se on tämä kevät :cool05

Viime menkat oli aika kummalliset. Äärimmäisen niukat ja kesti 9 päivää. Kierto kuitenkin se säännöllinen 39. Toivottavasti seuraavat kuukautiset olisi normaalit.
Pitäisi tilata alapäätohtorille aika kun ei ole papaa otettu viiteen vuoteen.

Miten te muut käytte otattamassa Papaa?

Takaisin