Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli eka letrokierto 2 tablettia kp3-7 eikä vastetta. Seuraavaksi varmaan jotain irrotuspiikkiä jos ei toisessakaan kierrossa ole mitään vastetta tai en tiedä miten sitten edetään..

Millä annostuksella syöt letroja? Mulla 2 tablettia 2-6pv toi toivotun tuloksen :)
Yksi tabletti eli se 2,5mg kp 3-7. Pääsääntöisesti ovuloin ilman lääkkeitä, eli ne on vähän tukemassa ja boostaamassa ovista ja kiertoa kun oli viime kesänä sitä 3kk:n mittaista kiertoa ja semmoisia joissa en saanut ovista tikutettua kp 20 mennessä.

Ehkä tuo osittain laukeaminenkin riittää. Meillä kävi kerran pari tuolleen niin uusittiin tunnin päästä. Sit onnistui.

Tuleeko miehellesi ressiä yrityksestä vai jostain muusta? Ehkä säikähti ovistikkua ja tuli suorituspaineita?

Ja ota ohjat omiin käsiin (tai suuhun) jos helpottaa onnistumista. Mikään muu ei niin ota päähän ku se ettei ovista tuu hyödynnettyä.

Osittain ressiä siitä että nyt pitää onnistua ja myös siitä että seksiä harrastetaan ns kello kaulassa ja nopeasti ettei tule keskeytyksiä jos jompi kumpi lapsista heräilee kesken unien. Oon melkein nyt tullu siihen tulokseen etten kerro koska ovis on, sillä muilla kerroilla sujuu paremmin loppuun asti :) ja se vitutuksen määrä on aivan valtava kun tuntuu että taas saa odottaa kuukauden uutta mahista :(

Minullahan on aina ovis kp 28-29 ja olen kahdesti sellaisesta kierrosta raskautunut onnistuneesti. Pääsääntöisesti minulla on aina tosi pitkät kierrot.

ON: Aika lupaavalta näyttää mun mahdollinen ovis. Tänään migreeni ja mul on aina oviksen ja menkkoja alkamista ennen migreeni. Nyt ois kp14 jos lasketaan siitä km vuodosta. Saa nähdä miten käy. En nyt vielä hihku vaik aika paljon sitä on tultua peittoa heiluteltuu. Joteki aika positiivinen olo kuitenki.

Eilinen ovis testi.Mitä mieltä?Viivat yleensä ovis testiin tulee mulla melkein samalaiseksi viivaksi kuin testi viiva on.

Liitteet

• IMG_20180309_084048.jpg
    IMG_20180309_084048.jpg
    201 KB · Katsottu: 114
Tänään vihdoin viimeinen terolut. Menkkoja odotellessa, että tiedän koska on oletettu ovis ja voin varata gynen tarkastuskäynnin niille nurkille :D
Tästä kierrosta en osaa sanoa. Oireita on molempiin suuntiin. Ja noi hormonit sekoittaa vielä enemmän. Hiukan toiveikas, sillä en ole saanut tiputteluvuotoa niin kuin aikaisemmissa terolut-kierroissa.

Onnea oviksen metsästykseen!

Antoiko pc helposti viivanpaikkaa? Täällä ei vieläkään menkkoja... tuli viivanpaikka mut en uskalla sanoo onko väriä... kuvaakaan en nyt tähän hätään ku vaa valittaa et liian iso... :P

Vauvatoive, jos sulla on kuva puhelimessa niin kännykän sovelluksella rajaa sitä kuvaa pienemmäksi niin saa sitten liitettyä sen viestiin :)

Mies:" ei toi plussa oo... se on viivanpaikka!" Huomenna vielä uusi... varovaisesti kiitos ♡ jään kyllä vielä tänne kunnes näyttää kunnolla plussaa, jos saan... :)

Tänään vapaapäivä taaperon kanssa ja ihanaa et ei oo niin kylmä♡

Pakko myöntää et tuli vähän fiilis "uskallanko tänne kirjoittaa" kun just on ollu puhe et jotkut tulee vaan tänne hehkuttaa, mietin olenko kirjoittanut tarpeeksi aikaisemmin että uskallan täältä kysyy...

Kiitos ihanat vastauksista ja nyt olen iloinen että kirjoitin ♡

Vauvatoive tottakai uskallat, sinulla on yhtälailla oikeus iloita :)

Minä en ikänäni ole saanut viivanpaikkoja näkyviin yhteenkään testiin tummana. Valkoisena on minun viivanpaikat näkynyt. Eihän siihen valkoiseen testiviivaan tartu edes tummaa jos ei ole raskaana, kyllä se jää silloin valkoiseksi. Ja testiähän ei tietenkään voi tulkita enää kuivuneena. :)

Takaisin