Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, mä oon kans näkevinäni haamun siinä toisiks ylimmässä testissä. Vielä on toivoa:)

Lume: meillä kans mies ennen mutisi kun on testejä ostettu vinot pinot ja niitä sitten tarkistellaan vähän väliä..Puhumattakaan että niitä kuvia on tullut muutamia lähetettyä hänelle,että näätkö tässä jotain? :cool:
Mutta ymmärsi sitten lopulta että toi tikutus on mun juttu ja se että haluan tietää. :finger:

Näkyyhän siinä.. mut en uskalla siihen ainakaan luottaa varsinkaan kun oon aika varma et se on se pilalle menny. Se väri ei lähteny kulkemaan ja sit painoin imutyynyä alas niin sitten se purskahti eteenpäin. Nyt kun katon tota onnistunutta niin kyl siinä näkyy silmäänkin sittenkin punertava haamu ehkä vähän vahvempi ku eilinen en oo varma ? Mut vasta kuivana :( joten.... ei siihenkään luottoa kamalasti :D tilasin just yhden niitä first respons testejä toivottavasti tulee huomenna. Kyllä niissä pitäis jo jotain näkyä jos meinaa. :)

Lume, multa meni ohi, kävit siis labrassa ottamassa proget? Ja ne koholla? Peukut pystyssä, aikaiset päivät, joten vielä ei tarvikaan olla kunnon viivaa testissä. :)

Lume, multa meni ohi, kävit siis labrassa ottamassa proget? Ja ne koholla? Peukut pystyssä, aikaiset päivät, joten vielä ei tarvikaan olla kunnon viivaa testissä. :)

Joo 28päivä eli viime viikon pe. Sillo oli dpo5 ja proge oli 77.5 :)

Kyllä musta nyt tuntuu että viivanpaikkoja nuo vaan on. Että ei tässä mitään mahda, ehkä sitten helmikuisiin ?! Vitsit että tekisi mieli itkeä ja huutaa. Miksi ei voi testissä
Näkyä mitään kunnolla ? Miksi pitää olla vaan tyhmiä viivanpaikkoja ! Arghh tai haamuja.

Lume, mun silmään näkyy myös haamua. Sulla on aikainen dpo ja progearvo kommenttien perusteella lupaava (en tiedä itse viitearvoja), joten komppaan muita, älä luovuta vielä! Varmasti lähipäivinä se viiva lähtee vahvistumaan.

Lume, mun silmään näkyy myös haamua. Sulla on aikainen dpo ja progearvo kommenttien perusteella lupaava (en tiedä itse viitearvoja), joten komppaan muita, älä luovuta vielä! Varmasti lähipäivinä se viiva lähtee vahvistumaan.

Ootte ihanan kannustavia <3 kiitos siitä kun jaksatte mun höyryämistä täällä! <3

Lume mun silmään näkyy punasta haamua! Ei oo viivanpaikkoja! Jotain ainakin yrittää tapahtua :)

Aiemmin oli keskistelua, että usealla vahvistunut viivat vasta päivän toisesta... testaa päivän tokasta ja laita uutta kuvaa. Mutta mun mielestä oot jo raskaana noilla viivoilla ;) <3

Mä oottelen vielä jalat ristissä että pääsisin testin tekoon kunhan esikoinen menee päikkäreille :D

Unicorn kp24/28-30 dpo8

Lume: meillä kans mies ennen mutisi kun on testejä ostettu vinot pinot ja niitä sitten tarkistellaan vähän väliä..Puhumattakaan että niitä kuvia on tullut muutamia lähetettyä hänelle,että näätkö tässä jotain? :cool:
Mutta ymmärsi sitten lopulta että toi tikutus on mun juttu ja se että haluan tietää. :finger:

Täällä kans mies ei ymmärrä miks noita testejä pitää tehä ennenku menkat myöhässä.. turhaa rahan haaskausta ... mutta kun haluan tietää !! :D :P

Samaa manailen minä täällä!! Alkaa todella tympimään tuo neg testien tekeminen.... Mutta... kaikki raskaudet eivät näy testeissä edes sillon kun pitäisi. Todisteeni on tällä hetkellä päiväkodissa leikkimässä.

Mitkä päivät sulla on? Tikutitko oviksen? Oliko sulla sitä vuotoa aiemmin jo vai menikö mulla ihmiset sekaisin :P

Mä sain esikoisesta tosi hailakan plussan kun menkat oli muistaakseni n viikon myöhässä.. sillon olin jo kyllästyny tikuttamiseen kun 4v yritettiin ja olin päättänyt että enää en ostele kun tulee vararikko ennen vauvaa x) joten en ois varmaan saanu viivoja siinä ennen menkkoja ollenkaan ..

Lume mun silmään näkyy punasta haamua! Ei oo viivanpaikkoja! Jotain ainakin yrittää tapahtua :)

Aiemmin oli keskistelua, että usealla vahvistunut viivat vasta päivän toisesta... testaa päivän tokasta ja laita uutta kuvaa. Mutta mun mielestä oot jo raskaana noilla viivoilla ;) <3

Mä oottelen vielä jalat ristissä että pääsisin testin tekoon kunhan esikoinen menee päikkäreille :D

Unicorn kp24/28-30 dpo8

<3 kiitos tsempeistä <3 mä kerkesin päivän toisen jo liruttaa alas kun en pystyny pidättämään, mutta jos tekisi vaikka sitten seuraavasta 14.00 aikoihin. Sillo tulis 4h pidätystä. Sen rfs puikon ? Se on 15 herkkyys. Mulla ei oo enää tota 10 herkkyyden testiä kun se yks meni pilalle, mut tilasin niitä first respons paketteja yhden että jos ne vaikka tulis huomenna ? Niissä nyt pitäis ainakin jotain näkyä jos olevinaan noissakin on jotain.

Mitkä päivät sulla on? Tikutitko oviksen? Oliko sulla sitä vuotoa aiemmin jo vai menikö mulla ihmiset sekaisin :P

Mä sain esikoisesta tosi hailakan plussan kun menkat oli muistaakseni n viikon myöhässä.. sillon olin jo kyllästyny tikuttamiseen kun 4v yritettiin ja olin päättänyt että enää en ostele kun tulee vararikko ennen vauvaa x) joten en ois varmaan saanu viivoja siinä ennen menkkoja ollenkaan ..

Mul on nyt menossa 31/29 ja en tehny ovulaatiotestejä. 28/29 tuli tippa, samoin 29/29 mutta nyt on ollu ihan hiljaista. Normaalisti mulla on säännöllinen kierto. Mulla siis toinen lapsi ei näkyny testeissä vaikka oli menkat jo reilusti myöhässä. Tasapainoilen siis toivon ja epäilyn välillä. :) sitä vaan kaikille tuskailijoille et raskaus ei todellakaan välttämättä näy "jo 6 päivää ennen kuukautisten alkua" vaikka markku mainosmies niin lupaa

No sorruin minäkin testaan vaikka vasta n.dpo8. Ekaks vähän innostuin ku herkkään joku olematon viivanpaikka tuli, näihin en juurikaan oo saanu mitään muuten. Mutta.. sitten dippasin samaan pissaan mamin puikon-the takuuvarmat viivat testin, että saan ne pois tuolta kaapista ja tuli kyllä sen verran valkoinen taulu tälle testille ettei oo täällä vielä nähtykään :blackeye: kp 22/(25-)27

Takaisin