Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lume, multa meni ohi, kävit siis labrassa ottamassa proget? Ja ne koholla? Peukut pystyssä, aikaiset päivät, joten vielä ei tarvikaan olla kunnon viivaa testissä. :)
Okei, liittyikö tää niihin clomeihin vai? :)Joo 28päivä eli viime viikon pe. Sillo oli dpo5 ja proge oli 77.5 :)
Okei, liittyikö tää niihin clomeihin vai? :)
Lume, mun silmään näkyy myös haamua. Sulla on aikainen dpo ja progearvo kommenttien perusteella lupaava (en tiedä itse viitearvoja), joten komppaan muita, älä luovuta vielä! Varmasti lähipäivinä se viiva lähtee vahvistumaan.
Lume: meillä kans mies ennen mutisi kun on testejä ostettu vinot pinot ja niitä sitten tarkistellaan vähän väliä..Puhumattakaan että niitä kuvia on tullut muutamia lähetettyä hänelle,että näätkö tässä jotain?
Mutta ymmärsi sitten lopulta että toi tikutus on mun juttu ja se että haluan tietää.![]()
Samaa manailen minä täällä!! Alkaa todella tympimään tuo neg testien tekeminen.... Mutta... kaikki raskaudet eivät näy testeissä edes sillon kun pitäisi. Todisteeni on tällä hetkellä päiväkodissa leikkimässä.
Lume mun silmään näkyy punasta haamua! Ei oo viivanpaikkoja! Jotain ainakin yrittää tapahtua :)
Aiemmin oli keskistelua, että usealla vahvistunut viivat vasta päivän toisesta... testaa päivän tokasta ja laita uutta kuvaa. Mutta mun mielestä oot jo raskaana noilla viivoilla<3
Mä oottelen vielä jalat ristissä että pääsisin testin tekoon kunhan esikoinen menee päikkäreille :D
Unicorn kp24/28-30 dpo8
Mitkä päivät sulla on? Tikutitko oviksen? Oliko sulla sitä vuotoa aiemmin jo vai menikö mulla ihmiset sekaisin :P
Mä sain esikoisesta tosi hailakan plussan kun menkat oli muistaakseni n viikon myöhässä.. sillon olin jo kyllästyny tikuttamiseen kun 4v yritettiin ja olin päättänyt että enää en ostele kun tulee vararikko ennen vauvaa x) joten en ois varmaan saanu viivoja siinä ennen menkkoja ollenkaan ..