Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei niin ei,kuvan laittaminen ei onnistu.Mutta joo,taustaväri valkoinen.Viiva joka tulee aina ja vaal.punainen viiva.Kyllä siis kaksi viivaa on.
Onko joku muu siis testannut Apteekin ULTRA raskaustestillä, se on herkkä 10mlu/ml?Mietin vaan jos antaa aina tuollaisen haalean viivan.
Ovista oon tikutellu paitsi nyt 3.4 jälkeen en oo.
Nyt tuli vaaleanpunaista.
Menkat sitte varmaankin?
Tosin viimeinen vuoto oli 17.4
Huh,on tää toivotonta...

Oon ihan samaa mieltä
Että testi kuvaa vaan tänne :)

Mua jotenkin ihmetyttää tää oireettomuus kun joka kierrossa ollu olevinaan jotain ja nyt ei mitään. ( lähinnä ohitan ne ajatuksella "tuskinpa" ) illasta ollu muutaman kerran yskäistäessä repäisykivun kaltaista oikealla munasarjoissa, ja yksi vihlaisu kohdun tietämillä kun vaihdoin istuma asentoa. MUTTA pessimistinä en usko että ne mitään meinaa :)

Heii mulla oli kaikissa alkuvuoden kierroissa kaikenlaisia tuntemuksia mahassa ovulaatiosta menkkoihin ja odotin aina plussaa. Paitsi tässä viimeisessä kierrossa ei ollut mitään jomotuksia, ainoastaan kerran (suunnilleen dpo9) ennen plussaa vihlaisi kun kurotin ja venytin ottamaan jotain. Samoihin aikoihin löysin rinnastani kipeän patin ja mietin jo että pitää käydä näyttämässä sitä lääkärille. No se "patti" sitten kasvoi ja levisi toiseenkin rintaan. :D Sitten tulikin ylläriplussa.

Toivon niin plussaa teille kaikille piinailijoille! :)

Ääh nyt tää puhelin sekoilee..anteeksi oudot tökkäykset...mäkään en saa puhelimella kuvaa vaikka screenshotteinakin yritä..tiedosto liian suuri..mites sitä puhelimella vielä pienemmäksi sain..

Minä hönö tein Early testin ja kp vasta 20...mutta jos olis apsin mukaan ovis tapahtunut ja mitä oireetkin viittas niin nyt olis dpo10...negahan siellä tai jos oikeen kieroon laittaa silmät niin saattais jotain nähdä :laughing021 ...nyt oisin tarttenu teijän mielipiteen testistä...perjantaina teen apteekin..

Kuvien laitto ei onnistu tänne nyt jostain syystä :o myös toisessa ryhmässä sama ongelma :O

Heii mulla oli kaikissa alkuvuoden kierroissa kaikenlaisia tuntemuksia mahassa ovulaatiosta menkkoihin ja odotin aina plussaa. Paitsi tässä viimeisessä kierrossa ei ollut mitään jomotuksia, ainoastaan kerran (suunnilleen dpo9) ennen plussaa vihlaisi kun kurotin ja venytin ottamaan jotain. Samoihin aikoihin löysin rinnastani kipeän patin ja mietin jo että pitää käydä näyttämässä sitä lääkärille. No se "patti" sitten kasvoi ja levisi toiseenkin rintaan. :D Sitten tulikin ylläriplussa.

Toivon niin plussaa teille kaikille piinailijoille! :)

Toivottavasti tää oireettomuus olis oire. Muutaman kerran tosiaan itsellä kans vihlassu munasarjoissa ja yks pieni vihlasu kohdun tietämillä mutta se siinä. Ja nuo voi olla ihan vaikka jotain normaali juttuja myös.

Hitsi mikä piinailu meininki täällä tuntuu olevan yhdellä sun toisella.. hauska seurata kyl et kuin moni pääsis tammikuisiin :)

Itsellä tänään kp29/28-40.. Vappuna herkkä testi antoi negaa, ja teinkin testin kun olin mukamas jotain liitos kipuja tuntevinani ja olis osunut yksiin oletetun oviksen kanssa.. no saattoi olla tietysti ovis myöhemmin, varsinkin kun yleensä omat kierrot on sitä 34-36 päiväisiä. Tosin on se hcg:n nousukin ihan yksilöllistä. Aina se vaan jaksaa jännätä. Noh, sen sit näkee kun näkee.. aattelin pitää itseni aisoissa testaamisen suhteen ja testaa vasta viikonloppuna uusiks.

tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille!

IMG_1380.JPG
Tein cb:n viikkonäytöllisen testin:) Kyllä se plussa on:p Ihanaa! Ei malttaisi olla kertomatta läheisille, mutta en vielä halua enkä uskalla.

Laittakaa kuvia, jos testaatte. Siellä on monella jännät paikat. Pidän peukut pystyssä!:)

Mites Lume, Unicorn?

Onnea nuppu!

Minä edelleen ootan kuukautisia... tein aamulla testin 10 herkyydellä ja neg. Toisaalta niin oli myös toisen lapsen kanssa, hänkin näkyi vasta tosi myöhään...
Mun kuukautiset ei yleensä koskaan oo myöhässä :) mielenkiintoista

Täällä ei ole kyllä mitään kerrottavaa. Yks 10 herkkyyden testi meni vituiks ei lähteny väri kulkemaan. Toinen onnistu ja noh. Eipä tullu mitään silmillä erotettavaa :( kuvassa näkyy kun muuttanut valotusta ja negatiivissa myös mutta muutoin ei kyllä. Eli varmaan vaan viivanpaikkoja Tai jos näkyy ei kyllä ole vahvistunut, eiköhän se täti siis maanantaina kurvaa paikalle :( tässä vielä kuvat teille. Ylin on malliksi ovis testi ja toisiks ylin tän päivän. Tekis melkein mieli pyytää joko r hormoni verikoe tai uudestaan se proge mut pelottaa soittaa kun ne sanoo kuitenkin että ei oteta kun ei ole menkatkaan myöhässä. Ottaako yksityinen ilman lähetettä ?

ImageUploadedByVau Foorumi1493788752.431425.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493788760.351824.jpg

On siellä se haamu edelleen :) Älä vaivu epätoivoon, maanantaihin on aikaa ja viiva vahvistuu jos niin on tarkoitus :) Pari päivää väliä ja sit uus testi :)

Lume: olisko pc:n uiton paikka? :angelic:

Niii.. voishan sitä yrittää toisesta pissistä. Täytyy vaan pystyä pidättämään 12 kun mies jo paasas testeistä. Että taas alkaa toi stressi ja itku niistä tikuista. Mut miksi tossa valotus kuvassa näkyy viiva tummempana tän päivän kun eilisessä mut silti silmillä en nää mitään :( :O vai oonko yön aikana tullu sokeaksi. En luota kyllä yhtään enää mihinkään tikkuun.

Tässä on ylhäällä se pilalle menny. Voi kun olisikin tommonen viiva. :( mä sekotin kyllä nää kaks tikkua toisiinsa että en ollu ihan varma kumpi on kumpi mutta onhan tää ihan selvä kun tota väri tuhrua tossa että tää on se joka meni vituiks.
ImageUploadedByVau Foorumi1493790890.576787.jpg

Takaisin