Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee unicorn :P <3 mä niin toivon sitä plussaa meille <3 ja kaikille tässä ryhmässä.

Odottelen että jos huomenna olis tullu ne proge kokeen tulokset omaan kantaan. Pelottaa kyllä myös osittain koska jos arvo on matala tuskin olen raskaana mutta jos se on korkea on todella todennäköistä että hedelmöitys ainakin on tapahtunut :P ja tommonen veritesti kun ei anna kamalasti varaa enää jossitella :D toivotaan et siellä tulos olis korkea :)

Jee unicorn :P <3 mä niin toivon sitä plussaa meille <3 ja kaikille tässä ryhmässä.

Odottelen että jos huomenna olis tullu ne proge kokeen tulokset omaan kantaan. Pelottaa kyllä myös osittain koska jos arvo on matala tuskin olen raskaana mutta jos se on korkea on todella todennäköistä että hedelmöitys ainakin on tapahtunut :P ja tommonen veritesti kun ei anna kamalasti varaa enää jossitella :D toivotaan et siellä tulos olis korkea :)

Hui ku jännnäää!! <3
Tu sit heti kertoo!! Testaatko vielä aamulla ?

Hui ku jännnäää!! <3
Tu sit heti kertoo!! Testaatko vielä aamulla ?

Joo tulen :) kauankohan niissä yleensä menee. Perjantaina kävin antaa näytteen :) kyllä mä aion testata aamulla kuitenkin :) voihan se olla että testien tulokset tulee vasta keskiviikkona :)

Joo tulen :) kauankohan niissä yleensä menee. Perjantaina kävin antaa näytteen :) kyllä mä aion testata aamulla kuitenkin :) voihan se olla että testien tulokset tulee vasta keskiviikkona :)

Jännään täällä odotellen :)
En kyl osaa sanoa.. toivotaan et pian !! +++

IMG_1379.JPG
Omanapa: Tein äsken apteekkarin testin, ja sain hailakan kakkosviivan, mutta viiva joka tapauksessa!:p

Tänään olisi kp26/27. Taidan hakea vielä cb:n viikkonäytöllisen testin, en malta olla sitäkin kokeilematta. Kai tää on uskottava, että meille ois tulossa tammikuun vauva, jos kaikki menee hyvin:happy:

Joo testit uitettu :P :D ei kehumista ainakaan. Ylhäällä vanha ovistikku kaverina. On siinä edelleen jotain ja viiva on ainakin paksuntunut ehkä millin tummempi. Mutta vaikea oli taas saada kuvaan. Mulla ois kaksi enää
Noita 10 herkkyys testejä on enää. 25 siihen ei tullu mitään. Niin mietin vaan että pitäisikö tehdä vielä päivän toisesta pissistä vai mitenkä... odottaa huomiseen ? Jotenki tuli taas semmonen fiilari et tuskinpa vaan ois onni käyny.

Lume kp26-30/33 dpo9

ImageUploadedByVau Foorumi1493699801.239085.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493699840.937510.jpg

Muokattu viimeksi:
Puhdas nega. Täytyy käydä ostamassa uusia testejä. Nyt kp 27/25-26.

Takaisin