Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pipsu ja Nipsuliini, kiitos vastauksista! Uskomaton on vertaistuen voima. Tuo linkki oli myös hyvä! Olen pahoillani, että olette saman kokeneet :( Mutta me raskaudutaan kaikki vielä uudelleen ja onnistuneesti.

Mulle lääkäri vakuutteli, että munasolu voi vaeltaa toiselta puolelta toiselle, joten raskautumisen mahdollisuus pitäisi olla joka kuukausi ihan hyvä. Joten Pipsu, oikein hyvin saatat olla raskaana. Mulle lääkäri sanoi, että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa tässä välissä, mutta luultavasti se kehoitus liittyi enemmänkin siihen, että mahdollisia raskausviikkoja voisi laskea tarkemmin. Leikkauksen jälkeen mulla alkoi oikeastaan hetimmiten runsas hyytymä-riekale-mikälie-vuoto, joka nyt loppuu hiljalleen kun leikkauksesta tänään 7 päivää. Tilasin ovulaatiotestejä ja ryhdyn testailemaan ehkä viikon päästä. Olen kylläkin lähdössä reissuun silloin muutamiksi päiviksi, joten tavallaan olisi ehkä hyvä aloittaa testailu vasta Suomeen palattuani. Ihan tarpeeseen tulee pieni pään tuuletus ja tauko tän asian pohtimisessa.

Mullakin tuo ku meni sinänsä helposti, että aloin vuotaa vähän ja varasin heti ajan yksityiselle gynelle ultraan. Sieltä sitten talla pohjassa sairaalaan ja oikeastaan ihan suoraan leikkauspöydälle. Siinä kohtaa kivut olivat lähes olemattomia ja leikkaavan lääkärin mukaan homma sujui tosi siististi.

Multa poistettiin vasen munajohdin. Tietenkin nyt pelottaa, että meneekö toinenkin jos uusiutuu. Mutta raskaustoive on suuri.

Mut arvaa, nyt kun sitä kuivana katsoo ei näy melkein mitään enää :( joten oisko ollu viallinen testi. Yhyyyy :( mies on niin varma kuulemma että on tärpännyt. Syön ku hevonen ja kuulemma koko mun olemus on sellanen. Pyh minä sille sanonut monta kertaa :D ihmettelen vaan kun ei vieläkään ole esim edes tissitkipeät :( mutta haluan uskoa vielä <3 :)

Ei munkaan eilisissä testeissä näy enää juuri mitään.. yleensä mulla ovistestitkin haalenee kuivuttuaan.. haaleet viivat melkein jopa näkymättömiin.. laitan tähän vielä noi kuvat :)

Eiliset märkänä.
Ylimmässä ei oo mitään mut keskimmäinen 10miu one step ja alin ovistesti.

ImageUploadedByVau Foorumi1493651243.730716.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493651320.534194.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493651341.367592.jpg

Ja tässä samat one step ja ovistesti kuivana tänään + tän päivän 10miu one step alimpana.

ImageUploadedByVau Foorumi1493651430.040906.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493651357.867744.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493651413.688463.jpg

Ei munkaan eilisissä testeissä näy enää juuri mitään.. yleensä mulla ovistestitkin haalenee kuivuttuaan.. haaleet viivat melkein jopa näkymättömiin.. laitan tähän vielä noi kuvat :)

Eiliset märkänä.
Ylimmässä ei oo mitään mut keskimmäinen 10miu one step ja alin ovistesti.

View attachment 54750

View attachment 54751

View attachment 54752

Ja tässä samat one step ja ovistesti kuivana tänään + tän päivän 10miu one step alimpana.

View attachment 54756

View attachment 54753

View attachment 54755

Eli periaatteessa se että märkänä näkyy haamu ja kuivana ei ei merkkaa sinänsä mitään ? Jos kyse semmosesta tosi tosi haaleasta ? Ja eikös se just pidä sillä testiajalla katsoa et sithän sillä ei pitäis vissii olla merkitystä.? Mä nään unicorn sun testissä myös viivan :P

Täällä testi tehty eilen negaa.Oon tehnyt rtestiä 12dpo,18dpo ja 23dpo.Vielä huomenna ja loppu viikosta meinaan tehdä testiä.Viikon myöhässä jo kuukautiset.

Eli periaatteessa se että märkänä näkyy haamu ja kuivana ei ei merkkaa sinänsä mitään ? Jos kyse semmosesta tosi tosi haaleasta ? Ja eikös se just pidä sillä testiajalla katsoa et sithän sillä ei pitäis vissii olla merkitystä.? Mä nään unicorn sun testissä myös viivan :P

Niin! Koska testiajan ulkopuolellahan ei sais tulkita ;) ja kuivana sitä ei pitäs mennä ees kattomaan.. eli tavallaan et ees tiiä että se olis kuivana sieltä kadonnu :P

Juu kuivana testi ei ole enää luotettava haamuista voi kadota värit tai voi tulla roskis haamuja kun lähtee värit vaeltaan. Sulla lume kuitenkin viä sen verran pienet päivät että en vielä panikois vaikka ei leffa viivoja vielä ole. Vielä ehtii tummua. Sama unicorn ;)

Tsemppiä kaikille tuleville plussille ja meille plussatuille

Itsellä menkat piti alkaa 9.4 ja tein testin 18.4 kun maltoin olla tekemättä, kun ei mitään oireita ollut. Vasta plussan jälkeen ilmestyi oireita ja tänään kuulin ja näin katkarapuni. vasta Rv 8 (7+1) menossa..

Itse en tiedä olenko tuossa terassijengissä ei vielä menkkoja viikon ovat myöhässä.Nyt menossa 24dpo.Huomenna uus testi ja to samoin.

Jännittää jo valmiiksi huominen aamu, jolloin aattelin tehdä vielä apteekin testin (muistaakseni sellainen pitäisi olla jemmassa). Jotenkin ajatukset laukkaa jo pitkällä, vaikka yritän rauhoitella ja haluaisin vielä varmistua, että tosiaan tärppäsi, etten sit pety.

Tässä kierrossa oviksen jälkeen jatkui valkovuoto, vaikka aiemmissa kierroissa se loppui ovikseen. Lisäksi oon tuntenut pientä nippailua ja hyvin kevyitä vihlaisuja alavatsalla oviksesta lähtien. Rintojen sivut on aavistuksen arat nyt toista päivää, ja eilen aamulla huimasi noustessa sängystä ylös. Mutta isoja oireita ei ole ollut; ei ole kylmä tai jano tai huono olo, eikä vatsa ole kipeä. Nenä ei vuoda eikä ole verenmakua suussa jne.

Aamulla uusi testi. Toivottavasti tulisi kaksi viivaa:shy:

Nuppu eiköhän sieltä tule hieno plussa :)

Itsellä kanssa jatkunut valkkarin tulo oviksesta asti. Ei sitä mitenkään kamalasti mutta joka päivä housuihin asti. Ja on enimmäkseen kirkasta. Täälläkään ei ole kylmä enää. lämmöt silti 36.9-37.0.

Takaisin