Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Jaffa, onpa inhottavaa jos pötsi on sekaisin :( mä odottelin innolla sun testiä :) ! Toivottavasti paranet pian, tai parempi vaihtoehto ois että kaiken tuon aiheuttaa raskaus ;)

No sitä mäkin toivon! :p mut sit taas oli toissapäivänä se 39kuumetta et oisko sittenki vaan mahatauti :( noh josko viimestään huomenna pääsis testaamaan!

No sitä mäkin toivon! :p mut sit taas oli toissapäivänä se 39kuumetta et oisko sittenki vaan mahatauti :( noh josko viimestään huomenna pääsis testaamaan!

Toivottavasti sieltä pärähtäisi plussa <3 mites unicorn sun tilanne ? :)

Täällä tuli paperiin todella pieniä tippoja punaista :o. Siis se näytti siltä että ois kynällä painettu pisteitä paperiin punaisella osa isompia ja osa pieniä lisäksi valkkaria tuli aamulla lorahdellen, nyt sit kuivempaa. Hmmm... alaselkää jomottaa koko ajan. Ja aamulla oli hieman huono olo. Voi oispa se mahdollista <3 editoin vielä yhden havainnon, äsken sohvalla istuessa tunsin pientä vihlontaa keskellä mahaa alhaalla joka kesti noin 2-3min . Nyt alkaa kyl toiveet ja haaveet nousta vähän liikaa. :S

Muokattu viimeksi:
Äääk Lume! Oispa oispa oispa!! <3

Mä en kestä :) :D mä jotenkin lähdin tähän päivään sillein etten yli arvioi kaikkea pientä. Mutta tunsin sen ihan selvästi, jos en olis kiertopäivistä selvillä niin olisin huomannut sen varmasti silloinkin ja ihmetelly mikä suonen veto oikein tuli alamahaan. :P täältä tullaan kyl varmaan nyt ryminällä alas ens viikolla :D

Tulispa tänne kunnon tammikuun aalto.. :)

Menin sit kai tekee vika ostoksen kun ostin apteq:n testejä, valitsin ne vaan kun ilmotettiin 10 herkkyydeks, mut eipä niistä paljon hyvää netissä lukenut, luulin ostaessa et on joku uus merkki kun en ollu nähnyt ennen. Plus oli hirvee ruuhka siin testihyllyllä enkä jaksanu jäädä arpoon - joku nainen naurahti ääneen et vapun paradoksi vauva vai alkoon :D

No negaa näytti aamulla, mut koko testiruutu oli hassun värinen, et ota tostakin selvää - käyn ostaa jotain toisia huomiseks, jos on nega niin saapi kai juoda vähän vappubooliakin, tosin jos tulee plussa niin ei harmita yhtään olla ilman.

Lume mulla on toi alaselkä tulessa tunne ollut niitä ihan ensimmäisiä oireita jo ennen plussa ;)

Itellä menkkapolttoja ja lantio särkee, sekä venytellessä repii munasarjoja, enemmän vasenta puolta vaikka musta tässä kierrossa irtosi oikealta :wideyed:
Kp18/25-30, dpo4? Hirveä testihimo alkaa taas nostaa päätään vaikka järkikin jo sanoo et tässä vaiheessa sieltä ei tule mitään. Mutku se on vaan niin kivaa :hilarious: pakko vartoo ensviikolle.

Voi ei jaffa, toivottavasti paranet pian.

Täällä kp 21 ja pysyvä hymynaama! Nyt talletteluja ja sitten toivomaan, että luteaalivaihe olisi riittävän pitkä.

Vulpix kp 21/32-49, dpo -1

Toivottavasti jääkukka olisi siitä asiasta johtuvaa jomotusta, jatkuu vaan koko ajan. Alkaa jo häiritsemään eloa kun tuntuu ettei mitenkään ole hyvä. :) mua vaan pelottaa et olen hullu ja kuvittelen kaiken ja pettymys suuri taas ens viikolla !

Voi lume <3 kuulostaapa jännältä!!! Olispa kyse kiinnittymisestä!!!

Täällä flunssa ja alavatsaa nippailee. Pöksyt märät jatkuvasti vv ja seksihalut korkeella. :P

Ovistesti tummeni pikkasen. Mutta neki loppu :D

Unicorn kp19/28-30 dpo4

Voi lume <3 kuulostaapa jännältä!!! Olispa kyse kiinnittymisestä!!!

Täällä flunssa ja alavatsaa nippailee. Pöksyt märät jatkuvasti vv ja seksihalut korkeella. :P

Ovistesti tummeni pikkasen. Mutta neki loppu :D

Unicorn kp19/28-30 dpo4

Toivon ihan samaa <3 ajoittain pistelee myös munasarjaan. Vitsit mä niin toivoisin et nää kivut olis sitä itseään <3 mut pentele, niin pitkä yritys takana että vaikea olis uskoa plussaan ekalla hoito kierrolla.

Unicorn toivottavasti flunssa kestäisi vielä pari päivää jos se auttaisi kiinnittymisessä ;)

Tulispa tänne kunnon tammikuun aalto.. :)

Menin sit kai tekee vika ostoksen kun ostin apteq:n testejä, valitsin ne vaan kun ilmotettiin 10 herkkyydeks, mut eipä niistä paljon hyvää netissä lukenut, luulin ostaessa et on joku uus merkki kun en ollu nähnyt ennen. Plus oli hirvee ruuhka siin testihyllyllä enkä jaksanu jäädä arpoon - joku nainen naurahti ääneen et vapun paradoksi vauva vai alkoon :D

No negaa näytti aamulla, mut koko testiruutu oli hassun värinen, et ota tostakin selvää - käyn ostaa jotain toisia huomiseks, jos on nega niin saapi kai juoda vähän vappubooliakin, tosin jos tulee plussa niin ei harmita yhtään olla ilman.

En usko että niissä testeissä on mitään vikaa. Toimi ohjeen mukaan. Jos tausta ei ole aivan kirkas mutta kontrolliviiva tulee näkyviin voit luottaa tulokseen. Netissä on tosi paljon mitä villimpiä juttuja noista testeistä... ja ihan uskomattomia tulkintoja. Toimi ohjeen mukaan. Se on hyvä testi, koska on niin herkkä. Juuri oikea valinta meille vappuihmisille ;)

Lume, jep niimpä!
Meilläki esikoista yritettii niin kauan että ei kyllä usko että tämä pikkukakkonen sen helpommin tulee.

Sitä mäkin toivon. Pitää saunan jälkeen istua ulkona hetki :D

Mulla nippailee myös kohdunsuulle.. mutta samaa ollu ennenki ennen menkkoja. Vois tietty enteillä siis tätiäkin :P

En usko että niissä testeissä on mitään vikaa. Toimi ohjeen mukaan. Jos tausta ei ole aivan kirkas mutta kontrolliviiva tulee näkyviin voit luottaa tulokseen. Netissä on tosi paljon mitä villimpiä juttuja noista testeistä... ja ihan uskomattomia tulkintoja. Toimi ohjeen mukaan. Se on hyvä testi, koska on niin herkkä. Juuri oikea valinta meille vappuihmisille ;)

Toi on kyl ihan totta, jos oikein tekee ja kontrolliviiva näkyy niin kyl mä siihen luotan.. ihmisillä tuntuu myös unohtuvan et se testiaika on niissä ohjeissa ihan syystä.. Omassa päässä vaan aina se ääni joka on sillain "mutta kun.." se sama pää näkee myös mielikuvitushaamuja :hilarious:

Oi oi, toivottavasti mrs.smith ois tärpänny! Itelläkin vähän samat fiilikset, ja hirvee malttamattomuus mut selviihän se aina lopulta.

Takaisin