Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei valitettavasti oo aavistustakaan ovulaatiosta. Laskin vaan että herkällä testillä varmaan saa aika tod näk selville raskauden päivää ennen menkkoja

Täällä pitäis täti tulla viimeistään 8.5 :D et taitaa mun unelmat romahtaa ennen sitä! Mut toivottavasti sä plussaat unicorn ennen äitienpäivää/äitienpäivänä. :P <3 mä ajattelin kans yrittää
Pidättäytyä testaamatta ainekaa ennen dpo9 :D

Oudot päivät tässä ollut.. ovista en ole saanut tikutettua, reilu viikko ollaan kyllä talleteltu. Muutama päivä ollut vatsassa outoja tuntemuksia. Tänään päänsärkyä ja huonoa oloa, loppuviikosta myös etoi. Olen tosi väsynyt, unia näen hirveästi, viime yönäkin todentuntuisessa unessa olin synnyttämässä..
Eilen olin siskon vauvaa katsomassa ja sisko vaan heitti, että oletko raskaana nyt vai. Olin eilen tosi herkillä ja olen ollut mielestäni muutenkin erikoinen, hajamielinen...

Miten tää kaikki kuumeilu onkin näin fyysistä..

Kp 18/30, yk2.

Elämän pieniä iloja! Tajusin et Alko myy alkoholitonta skumppaa :D Oon harmitellu, kun vappu tulee ja ei pysty juomaan ja eilen sitten haettiin mulle oma pikkupullo :D

Ovulaation pitäis huomenna olla, joten tässä on nyt sit rehkitty ;)

Kp 21/35-39, yk 3

Täällä pitäis täti tulla viimeistään 8.5 :D et taitaa mun unelmat romahtaa ennen sitä! Mut toivottavasti sä plussaat unicorn ennen äitienpäivää/äitienpäivänä. :P <3 mä ajattelin kans yrittää
Pidättäytyä testaamatta ainekaa ennen dpo9 :D

Nojoo taitaa munkin. X) laskin että äitienpäivä dpo18, joten eiköhän se täti kurvaa jo siinä alkuviikosta :D

Tervetuloa uudet!

Perjantaina meinasin testata silloin ois kp 23/25-26 dpo 11 niin tiedän uskaltaisko keikalla ottaa pari :) Nyt on ollut päänsärkyä ja ajoittain huono olo lisäksi turvottaa kauheasti. Kp 20/25-26 dpo 8 yk 15.

Jumantsuikka että tekköö kipeetä ovista kun oon nyt tämän kierron popsinu tota geele royalee! En ny keksi mistä muustakaa johtus ku ei oo muita muuttujia. Aaauuuhh!! >..<

Eli marce86 sulla pitäs kans alkaa menkat 1.5.? Mä ajattelin testata jo huomenna sil superherkällä 6,5 testillä :D huomenna ois mulla 25/29

Eli marce86 sulla pitäs kans alkaa menkat 1.5.? Mä ajattelin testata jo huomenna sil superherkällä 6,5 testillä :D huomenna ois mulla 25/29
Joo :) En kyllä tiedä näkyykö mun testillä mitään on marketin halppis testi. Täytyy katsoa jos ehdin apteekista hakea jonkun herkemmän.

En tiedä saako apteekista herkkiä testejä. Mun kokemuksen mukaan siellä on vain 25 mlU/ml herkkyyttä. Raskauskeijusta saa tilattua clear blue early detection (herkkyys 10mlU/ml) ja first signal (herkkyys 6.5mlU/ml) testejä. Mutta niiden kanssa pitää hyväksyä se että näyttävät myös kemiallisen raskauden eli jos munasolu vain hipaisee kohtua

Perskules, täällä o+ ja joutuu yöksi töihin lähtemään. Eikä tietenkään saatu tänään talleteltua :sad010Huomenna varmaan yhtä huonot mahkut.. Kyllä ketuttaa että sattuu nämä ovikset just yövuorojen kohdalle! :angryfire
Täytyy yrittää huomenna panostaa että saataisi talleteltua, jos ei niin toivotaan että sunnuntaina tehdyt tallettelut riittäisivät tänne asti :confused: Jos ei tärppää tästä kierrosta (sellainen tunne nyt kyllä tuli) niin panostetaan ensi kiertoon. Silloin oltaisiin molemmat miehen kanssa lomalla, juuri oviksen aikaan :p

IMG_20170425_195404.jpg

Muokattu viimeksi:
Marce kyllä ehdit! Oon ite tilannu puoliltapäivin raskauskeijusta ja ne on tullu seuraavana päivänä kirjeessä kotiin :) siks oonkin tilannu sieltä niin paljon. Super nopee toimitus :D (ja siis tää ei oo mikään mainos)

Takaisin