Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Lume teidän tilanteeseen, ei varmasti oo aina helppoa kun on pitkä yritys takana! Toivotaan että tuo kerta riittää :)

Täällä kp7/29-31 menossa, joten tylsä vaihe meneillään. Kovasti pohdituttanut oman ylipainon merkitys raskautumiseen, joten ajattelin nyt alkaa liikkumaan enemmän ja syömään terveellisemmin :) Perustin tälle aiheelle myös oman ketjun, jos täältä löytyisi vertaistukea laihduttamiseen http://forum.vau.fi/threads/laihduttamalla-kohti-plussaa.1589929/ :)

Vau, hieno ovisplussa Lume!:) kyllä varmasti eilinenkin riittää, jos ei tänään onnistu.:)

Toi plussa on kyllä todella vahva :P Toivotaan että se riittäisi jos ei tänään enää onnistu <3 mä yritän tossa illalla ennen saunaa pehmeästi jos se innostuis. Itsellä ainakin himot ihan kamalat :D mut se on vielä vähän kylmänä eilisestä riidasta.

Toi plussa on kyllä todella vahva :p Toivotaan että se riittäisi jos ei tänään enää onnistu <3 mä yritän tossa illalla ennen saunaa pehmeästi jos se innostuis. Itsellä ainakin himot ihan kamalat :D mut se on vielä vähän kylmänä eilisestä riidasta.
Toivotaan Lume että saat varovaisesti miehesi lämpiämään :) Mutta ei ehkä turhaan kannata stressata, uskoisi tuon yhden kerran riittävän, kun simpat elää 2-3vrk, parhaimmilaan pidempäänkin. Loppuhan on sitten vaan kiinni tuurista että tapahtuuko hedelmöitys, se kun on yllättävän pienestä kiinni vaikka olisikin kaikki "vaadittavat olosuhteet kohdillaan" :oops:

Unicorn mikä se video oli jonka näytit sun miehelle ? Rupes kiinnostamaan josko näyttäisi sen itsekin.

Mää nyt mietin et ostanko mä tähän kiertoon sen cb:n digitaalisen ovistestin (kaksoishormoni..?) ja liuskoja lisäksi..

Unicorn mikä se video oli jonka näytit sun miehelle ? Rupes kiinnostamaan josko näyttäisi sen itsekin.

En löytänyt sitä videota enää.. mutta nämä kuvat oon havainnollistanut ja selittänyt, kun mies välillä ihmettelee miksi sitä ovulaatiota pitää tikuttaa ja miksi kaikki on ajoituksellisesti niin tärkeää... meillä siis tuli miehelle yllätyksenä, että nainen voi tulla raskaaksi vaan sillon yhtenä hetkenä ja sillonkin se mahdollisuus on häilyvän pieni... :P

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1492967323.299408.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492967323.299408.jpg
    151.1 KB · Katsottu: 190
  • ImageUploadedByVau Foorumi1492967341.973853.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492967341.973853.jpg
    203.9 KB · Katsottu: 199
  • ImageUploadedByVau Foorumi1492967355.634596.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492967355.634596.jpg
    170.5 KB · Katsottu: 206
Lume, veikkaan et eilinen riittäisi tällekin illalle, mut koita kellistää, jos vaikka onnistuisi :) Mulla on hyvä fiilis sun oviksesta, jatkan nyt nää ovispäivät edelleen rukoilua sinne päin että tärppäis <3

Lume, veikkaan et eilinen riittäisi tällekin illalle, mut koita kellistää, jos vaikka onnistuisi :) Mulla on hyvä fiilis sun oviksesta, jatkan nyt nää ovispäivät edelleen rukoilua sinne päin että tärppäis <3

Sain kuin sainkin kellistettyä vielä. Joten nyt vaan odotetaan jospa se rakkauden hedelmä lähtisi kasvamaan <3 kiitos twisted toivottavasti sinun pyyntö ja toive kuultaisiin. <3

Täällä ei menkkoja vieläkään, Kp jo 47/27

Testit on negaa, joten raskaana en ole. Osaako joku sanoa missä vaiheessa lääkäriin haetaan että saa kierron jälleen alkamaan? Onko muita poppakonsteja kuin lääkkeet ? :D

Täällä ei menkkoja vieläkään, Kp jo 47/27

Testit on negaa, joten raskaana en ole. Osaako joku sanoa missä vaiheessa lääkäriin haetaan että saa kierron jälleen alkamaan? Onko muita poppakonsteja kuin lääkkeet ? :D

Itsellä oli jatkuvasti pitkittynyt kierto. Heti sain reseptin mukaan ja aloin niitä syömään ettei enää kauemmin pitkittyisi. Sain vaivaan primolut kuurin

Aamu alkoi pahoinvoinnilla. Meinasin jo soittaa töihin, mutta ajattelin että voi johtua muustakin kuin taudista. Onko jollain alkanut pahoinvointi ennen plussaa? Aamupalan jälkeen helpotti huomattavasti. Kp 19/25-26

Hei marce tuliko sulle oviksen jälkeen kipeät munasarjat ? Mulle iski taas tutut kivut clomeista. Viime yönä ilmeisesti ollu ovis kun se polttelu loppu mut nyt on tosi hellänä taas paikat, koskee kävellessä etc.

Hei marce tuliko sulle oviksen jälkeen kipeät munasarjat ? Mulle iski taas tutut kivut clomeista. Viime yönä ilmeisesti ollu ovis kun se polttelu loppu mut nyt on tosi hellänä taas paikat, koskee kävellessä etc.
Oviksen jälkeen päivittäin vihlontaa munasarjojen kohdalla välillä oikein viiltelee. Lisäksi turvottaa jonkun verran.

Aamu alkoi pahoinvoinnilla. Meinasin jo soittaa töihin, mutta ajattelin että voi johtua muustakin kuin taudista. Onko jollain alkanut pahoinvointi ennen plussaa? Aamupalan jälkeen helpotti huomattavasti. Kp 19/25-26

Mulla oli pahoinvointia noin viikon verran ennen ovista ja oviksen jälkeenkin varmaan 3-4pv. Sit pahoinvointi loppui, mutta plussasin kuitenkin dpo 13. Nyt etoo sillon tällön mut ei pahasti, hajut tekee pahaa.

Rv 4+3

Mulla kans oli pahoinvointia muutama päivä oviksen jälkeen, mutta helpotti sitten ja tänään uudestaan ekan kerran etovaa oloa mikä ei helpota edes syömällä. Rv 4+4

Syöminen auttoi, mutta vatsa on arka. Aikaisemmat raskaudet on tuonut pahoinvoinnin rv 4-7 ja loppunut toisessa vasta rv 17. Viikonloppuna ois vasta testaus ajankohtaista. Nyt ehkä dpo 7

Mulla alkoi ekassa raskaudessa pahoinvointi päivää ennen kun piti menkat alkaa. Vaan ei alkanutkaan. Oksentelu jatku 24viikolla ja pahoinvointi koko raskauden. Jänskättää vähän jos seuraava mahollinen raskaus tuo tullessaan tän ihanan oireen.

Takaisin