Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä pitäis täti tulla viimeistään 8.5 :D et taitaa mun unelmat romahtaa ennen sitä! Mut toivottavasti sä plussaat unicorn ennen äitienpäivää/äitienpäivänä. :P <3 mä ajattelin kans yrittää
Pidättäytyä testaamatta ainekaa ennen dpo9 :D
Joo :) En kyllä tiedä näkyykö mun testillä mitään on marketin halppis testi. Täytyy katsoa jos ehdin apteekista hakea jonkun herkemmän.Eli marce86 sulla pitäs kans alkaa menkat 1.5.? Mä ajattelin testata jo huomenna sil superherkällä 6,5 testillä :D huomenna ois mulla 25/29
Perjantaina vasta. Ei tosin ole kuin prec checing testejä. Eikä enää taida ehtiä tilata.Meinasitko marce testata huomenna![]()
Huomenna varmaan yhtä huonot mahkut.. Kyllä ketuttaa että sattuu nämä ovikset just yövuorojen kohdalle! 
Jumantsuikka että tekköö kipeetä ovista kun oon nyt tämän kierron popsinu tota geele royalee! En ny keksi mistä muustakaa johtus ku ei oo muita muuttujia. Aaauuuhh!! >..<
Mulla tässä plussakierrossa oli kivulias ovulaatio tai ainakin oviksen lähipäivät![]()