Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistakaahan, että siittiöt pitää pitää kunnossa ympäri kierron. Jos seksiä on vain ovisviikon tienoilla ja sitten esim. kolme viikkoa hiljaista ja mies ei masturboi, siittiöt huononee. Meillä kun ei jaksettu duunailla kun vajaa viikko ennen ovista niin muistuttelin ahkeraan masturboinnista [emoji3]. Ja myös kielsin tämän puuhan viikkoa ennen, että saadaan kaikki asemiin. Meillä oli seksiä kaksi päivää ennen ovulaatiota ja kaksi päivää jälkeen ja se riitti tärppiin.
Aika hullua puuhaa ja jälkikäteen naurattaa, mutta plussa tuli kolmannessa kierrossa [emoji4].
Kauhiaa!! :hilarious: Voihan tuollaisestakin olla apua, mutta tuskinpa ne siittiöt homehtuu kasseissa sitä kolmea viikkoa... Tuolla logiikalla vaikkapa puolen vuoden selibaatissa ollut ei kykenisi yhdellä kertaa raskauttamaan ketään? Vaikuttaa hieman höpö höpöltä.

Kauhiaa!! :hilarious: Voihan tuollaisestakin olla apua, mutta tuskinpa ne siittiöt homehtuu kasseissa sitä kolmea viikkoa... Tuolla logiikalla vaikkapa puolen vuoden selibaatissa ollut ei kykenisi yhdellä kertaa raskauttamaan ketään? Vaikuttaa hieman höpö höpöltä.

Ja luulis että jos vaikka viikkoa ennen ovista ekan kerran harrastaa seksiä niin ne "vanhat" siittiöt tulis pois.:grin

....Vai onko siellä sitten vähemmän niitä hyviä siittiöitä kun osa on jo vanhoja.:confused013

Roze, mulla on flo ollu puoltoista kiertoa ja ennusti tähän kiertoon oviksen kp 21, vaikka se ei kyllä osunu oikeaan. Aika jännä ettei sulla toimi se :oops:

On. Ei tätiä mailla ei halmeilla, ilmeisesti luteaali on nyt normalisoitunut ja mulla tosiaan oli o+ vasta sillon 5pv digin + jälkeen.

Kp 46, dpo 12 yk 3

Enpä oo koskaan kuullut keltään alan spesialistilta, että pitää ennakoiden kuluttaa vanhat siittiöt pois.. :D Mutta tiedä häntä, kuulostaa hassulle.. :D

Joo, oon Herttarouvan kanssa samaa mieltä, siittiöiden laatu kärsii jos pitkä tauko. Just äsken tuli netisstä vastaan jotain tuosta, mut en muista mistä luin.
Meilläkin kun usein tulee oviksen jälkeen pidempi tauko, niin hyvissä ajoin ennen ovulaatioita huolehdin tuon, että juurikin "kulutetaan vanhat siittiöt pois", niinkuin silky sanoi.:D ja siitä sit 2-3 päivän välein, kunnes ovis ohi. Näin suunnilleen, ja sit ihan toki halujen mukaan.:)

Ooo vau, aina oppii uutta! Täytyy siis jatkossakin kellistää mies ainakin kerran heti menkkojen jälkeen. ;) Muuten ku ei ihan super aktiivista ole. :P

Kyllä mä uskon tuohon myös. Siitä ei oo kauaa kun luin aiheesta jonkin englanninkielisen toisen artikkelin.

No ton perusteella ei ole meillä hätää et ois vanhoja siittiöitä vaikka ei läpi kierron kauheen aktiivisesti jaksamaan. Sen verran ajoissa korkataan kierto.:grin

Täällä alkoi aamu testillä ja kyllähän tuo plussalta näyttää. Tänään pojalla 7kk neuvola ja kysyn jos sitä kautta pääsis varhaisultraan... ehkä me saadaankin jouluvauva.. iik :eek::)

6c16d96ee27448b81e69320583191f3d

Ja vielä negatiivinä

2cb4163ee213246a370c6bb045cfba03

Apua, onko tää totta?

Kp 47, dpo 13, yk 3

Mä näin unta että pissasin kolmeen-neljään first responceen.. kahteen tuli punaiselle pohjalle valkoset viivat ja kahteen valkoselle pohjalle punaset viivat :D hahah!

Täällä aletaan huomenna testailee ovista :) flown mukaan 8pv ovikseen!

Täytyypä mainita miehelle että pitää ruveta pitämään siittiöistä huolta enemmän ja paremmin :P

Unicorn kp9/28, yk4(11)

Onnea sydänkäpynen! :)

Ja Unicorn, onnea oviksen metsästykseen ja harjotelkaa nii siittiöt on virkkuina uiskentelee:wink

Huomenna pitäis tulla pari pc-testiä. Viimeset testit ja sitte annan olla.
Ens viikolla alkais työt:nailbiting: toivottavasti esikko kerkeää saamaan hoitopaikan kun torstaina hälyttivät töihin..:)

Heidukka kp121 yk11

Takaisin