Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voihan ovis.. Piti jo lopettaa testaaminen kun ajattelin etten saanut ovista kiinni ja muutenkin antaa olla. No tänään nippaili alamahalla niin oli pakko testata. Eli onko se ovis vasta tulossa? Eilen vielä pupuiltiin ja huomenna ajateltiin vielä. Vai täytyykö sittenkin mies kellistää vielä tänään töittensä jälkeen vai riittäiskö vaan huominen? :D alkaa jo vähän puuduttaa tää peiton heiluttelu :D ärsyttävää jos kierto taas venyy...
Jaffa yk2 kp20/31?
![]()
Aamulla tein o testin ja sain aika hailut viivat nyt vaihdoin illalla testiä kun viime kierrossa o+ oli laskujen mukaan kp 12 (vaikkaplussan bongasin vasta kp 15). Nyt oli huomattavasti tummemmat viivat. Joko toi huippu tulee nopeasti tai noissa testeissä on jonkin verran eroa. Tai mun kroppa on sekaisin kaikista lääkkeistä. Toivottavasti mun flunssa ja lääkkeet ei häirinnyt kiertoa. Onneksi enää jatkuu nuha, mutta en tarvitse särkylääkettä. Kp 11/25-26 yk 15.
Oliko sulla marce seuranta ultraa ? :)
Lume missä vaiheessa se ultra olisi syytä olla? Siis mitä kiertopäivää suositellaan? Ei mun lääkäri puhunut näistä mitään.
Heii sellasta olen pohtinut että miten teillä pupuillaan kp10-20 tienoilla ? Kun olen pohtinut et onko joka päivä liikaa ( kerkeekö siittiöitä muodostua tarpeeksi ) mut sit jokatoinen päivä pelottaa et jos se juuri väliin jäänyt päivä oiskin ovispäivä :D