Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä testasin tänään myös negatiivisen, joten ei kun huomista kuukautisten alkua odottelemaan ja sitten miettimään miten jatketaan vai jatketaanko tässä kohtaa yrittämistä ollenkaan.

yk 4, kp 28/28, dpo 14, tai jotain.

Mä oon ollu muutaman päivän hiljaa, kun ollu vähän kaikki annettu-fiilis.

Tulin esikoisen kanssa mun äidille pääsiäis aterialle ja matkalla tänne mä luulin et lirahti housuun niin semmosta vaaleanpunaista tuli paperiin kun menin heti vessaan äidillä ja housuissa oli myös.. Tänään on menossa kp9.. Siis ihan sekasin mun kroppa?!

Onks teillä kaikilla plussanneilla ollut ennen plussaa valkovuotoa tavallista enemmän? Ku mietin, että onko jo toivo menetetty, ku kuivaa on.. :D.En yhtään muista, miten esikoisen kohdalla oli (silloin en ollut näin hullu kehon tarkkailija). :D

Silky kp 23/28-39, dpo 8 (9).

Voihan ovis.. Piti jo lopettaa testaaminen kun ajattelin etten saanut ovista kiinni ja muutenkin antaa olla. No tänään nippaili alamahalla niin oli pakko testata. Eli onko se ovis vasta tulossa? Eilen vielä pupuiltiin ja huomenna ajateltiin vielä. Vai täytyykö sittenkin mies kellistää vielä tänään töittensä jälkeen vai riittäiskö vaan huominen? :D alkaa jo vähän puuduttaa tää peiton heiluttelu :D ärsyttävää jos kierto taas venyy...

Jaffa yk2 kp20/31?

a59b1ec801ef20873c36b87963ef4ca5

Minä myös meinasin luopua toivosta jo, mut päätinkin sit vielä testata ja tulihan se sieltä! Tosin 4pv Flo:n ilmoittaman ovulaation jälkeen. Apua. Me ollaan luotettu tohon flo:n paikkansa pitävyyteen eli pupuiltu 5kk jo ihan väärään ajankohtaan. Ou nou. Testin tein Sofilla ja Onestepillä, kun en Sofiin luottanut.
ImageUploadedByVau Foorumi1492361219.100928.jpg

Tarzan88, hienon plussan oot saanut! Täytyy varmaan itekkin vielä huomenna testata oisko se jo ihan plussa ettei jää häiritsemään! Tossa mun kuvassa ei näy niin hyvin kuin luonnossa mut toi vika testi on jo suht vahva että toivottavasti huomenna ois jo plussa niin pääsis piinailemaan!

"Ennustaako" Flo edes koskaan mitään muuta ovispäivää kenellekään kuin sitä iän ikuista kp14? Ei mulla ainakaan, vaikka en ole koskaan tainnut ovuloida ko. päivänä. Jokusen kierron tuota Flota ihan mielenkiinnosta kokeilin (samoin kuin muutamaa muuta vastaavaa appsia) ja sillä sai kyllä heittää vesilintua.

Ainoa ohjelma joka mulla on osannut ennustaa/arvioida ovispäiviä ja joka ihan oikeasti mukautuu kiertoihin sitä mukaa kun niitä sinne syöttää, on ollut FertilityFriend. Se huomioi myös ovistestit, limat, lämmöt ym infot kun taas muut ohjelmat ei niitä oikeasti noteeraa laskuissaan vaikka noita voikin niihin syötellä ylös.

Puapru, pahoittelut negasta. :/

Silky, ei mulla ainakaan esikoisen aikaan ollut ennen plussaa mitään kummempia limoja, mutta ei kuivaakaan. Semmosta ihan tavallista valkovuotoa, ja tosi vaihtelevasti, välillä oli päiviä että enemmän ja sit taas kuivaa. Mitä oon siis ylös silloin merkannut noita. Mut plussan jälkeen lorahteli, muistaakseni oli aika vetistä vv sillon.

Tarzanilla hieno o-plussa! Mullekin tuommonen nyt pian, kiitos!:D eilen oli ihan haalea viiva, tänään jäi testaamatta kun oltiin reissussa eikä siellä oikeen ois onnistunu testata. Mut en usko yhtään että vielä huomenna ois ees ovis.:)
Tänään vasta kp11/25-29, eikä oo vielä ees kunnon limoja.

Onnea plussanneille!

Pahoittelut niille joille täti tuli kylään.

Tarzan, kyllä tuo plussalta näyttää. Nyt vaan tallettelut kehiin.

Puapru, toivottavasti ei täti tule vaan testasit liian aikaisin :grin

Silky, kun plussasin esikoisesta, loppu valkkari kuin seinään ja vasta viimeisellä kolmanneksella alko uudestaan. Ihmettelin sitä silloin.

Aamulla tein o testin ja sain aika hailut viivat nyt vaihdoin illalla testiä kun viime kierrossa o+ oli laskujen mukaan kp 12 (vaikkaplussan bongasin vasta kp 15). Nyt oli huomattavasti tummemmat viivat. Joko toi huippu tulee nopeasti tai noissa testeissä on jonkin verran eroa. Tai mun kroppa on sekaisin kaikista lääkkeistä. Toivottavasti mun flunssa ja lääkkeet ei häirinnyt kiertoa. Onneksi enää jatkuu nuha, mutta en tarvitse särkylääkettä. Kp 11/25-26 yk 15.

Liitteet

• 2017-04-16 21.54.50.jpg
    2017-04-16 21.54.50.jpg
    845.8 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Aamulla tein o testin ja sain aika hailut viivat nyt vaihdoin illalla testiä kun viime kierrossa o+ oli laskujen mukaan kp 12 (vaikkaplussan bongasin vasta kp 15). Nyt oli huomattavasti tummemmat viivat. Joko toi huippu tulee nopeasti tai noissa testeissä on jonkin verran eroa. Tai mun kroppa on sekaisin kaikista lääkkeistä. Toivottavasti mun flunssa ja lääkkeet ei häirinnyt kiertoa. Onneksi enää jatkuu nuha, mutta en tarvitse särkylääkettä. Kp 11/25-26 yk 15.

Oliko sulla marce seuranta ultraa ? :)

Oliko sulla marce seuranta ultraa ? :)

Ei ollut. Jostain syystä ei ja nyt hiukan jännittääkin. Tosin tää pääsiäinen ja työkuviot sotki ajatuksia muutenkin. En tiedä miksi ei ollut ultraa. Viimeistään siinä vaiheessa varmaan jos lääkettä otetaan enemmän.

Lume missä vaiheessa se ultra olisi syytä olla? Siis mitä kiertopäivää suositellaan? Ei mun lääkäri puhunut näistä mitään.​

Lume missä vaiheessa se ultra olisi syytä olla? Siis mitä kiertopäivää suositellaan? Ei mun lääkäri puhunut näistä mitään.​

Mulla on seuranta ultra kp10-12 eli niiden kiertopäivien aikana täytyy käydä. Mulla on nyt tiistaina kun nää pyhät oli. Eli just kp12 :) ja siellä katsotaan limakalvon paksuus ja onko folli kasvanut ja milloin mahd. Ovis on :). Clomit kun voi joillakin esimerkiksi ohentaa limakalvoa jolloin ei alkio pysty kiinnittymään kunnolla. Niin sitäkin seurataan siellä :) tosin luulen että ei tarvitse käydä kuin tämän Ekan kierron aikana siellä jos kaikki on Ok.

Heii sellasta olen pohtinut että miten teillä pupuillaan kp10-20 tienoilla ? Kun olen pohtinut et onko joka päivä liikaa ( kerkeekö siittiöitä muodostua tarpeeksi ) mut sit jokatoinen päivä pelottaa et jos se juuri väliin jäänyt päivä oiskin ovispäivä :D

Heii sellasta olen pohtinut että miten teillä pupuillaan kp10-20 tienoilla ? Kun olen pohtinut et onko joka päivä liikaa ( kerkeekö siittiöitä muodostua tarpeeksi ) mut sit jokatoinen päivä pelottaa et jos se juuri väliin jäänyt päivä oiskin ovispäivä :D

Me peuhaillaan vähintään joka toinen pvä, luultavasti joka päivä ;) Tikuttelen ovista, niin vähän senkin mukaan mennään ja toki sen, millaiset halut on: jos pupuiluttaa, niin sitten pupuillaan oli ovis oven takana tai ei!

"SIITTIÖIDEN TUOTANTO:Siittiöiden muodostuminen eli spermatogeneesi tapahtuu kiveksen siementiehyissä. Siittiöiden muodostuminen kantasoluista valmiiksi siittiöiksi kestää noin 75 päivää. Siittiöt kulkeutuvat kiveksestä lisäkivekseen, jossa ne kypsyvät liikkuviksi. Siittiöitä muodostuu jatkuvasti ja on arvioitu, että aikuisen miehen kives tuottaa noi 150 miljoonaa siittiötä päivittäin."
Lähteenä metku.fi/perhesuunnittelusivut

--> jos niitä päivittäin kehittyy 150 miljoonaa, niin ehkä niitä riittää vaikka joka päivälle...?

Esikkoaetsimässä kp10/30, yk2

Muokattu viimeksi:
Mäkin tikutan ovista mutta mutta... viimeksi pupuiltiin kp10-15 joka päivä sit kp16 jäi väliin ja 17 tuli o+, siitä sit 18,19,20 pupuiltiin myös. Ei tulosta.

Mä en tiedä tosta kamalasti siis noista siittiöistä. Kun meillä lääkäri sano et miehellä liikkuvuus oli hieman normaalia alempi mut tiedä sit mitä tarkotti. Jatko kuitenkin jotenki että ei sen pitäis vaikuttaa asiaan... kamalaa raketti tiedettä tämä yrittäminen :D

Mulla pitäisi olla laskujen mukaan ovis about siinä 21.3, joten ajattelin, että ensi viikko voisi mennä ihan joka päivä vällyjen välissä. Käy jo ihan urheilusuorituksesta, mutta ei uskalla päiviä kyllä välistä jättää. Hedelmälliset päivät kuulemma jonkun laskurin mukaan olis mulla sit 18.-23.3..

Takaisin