Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää voin kuvitella! Pitäisi vaan muistaa järkevöidä tätäkin, että ei pitäisi pelkkänä suorituksena vaan nauttisi sitten edes hyvästä seksistä vaikka sillä kierrolla ei sitten mitään tapahtuisikaan. Ei voi ainakaan seksin vähyydestä syyttää, kun aktiivisesti vauvaa yrittää ;)

Mää voin kuvitella! Pitäisi vaan muistaa järkevöidä tätäkin, että ei pitäisi pelkkänä suorituksena vaan nauttisi sitten edes hyvästä seksistä vaikka sillä kierrolla ei sitten mitään tapahtuisikaan. Ei voi ainakaan seksin vähyydestä syyttää, kun aktiivisesti vauvaa yrittää ;)

No joo ei voi :D teillä
Tietysti yritys vielä niin alussa et se varmasti tuntuu mukavalta. :) mut tässä vaiheessa kun lapsettomuushoidot alotettu ja mulla diagnosoitu pcos munasarjat ni se meinaa mennä kyl väkisin siihen semmoseen kellottamiseen kun lääkäri sanoo millon ja hyvä ettei miten :D . Vaikka tottakai nautin seksistä mieheni kanssa. :)

Me ollaan miehen kanssa pupuiltu joka toinen päivä tai niin usein kuin hyvältä tuntuu. Luulen että viime ovis oli niin aikaisin, että saattoi olla liian pitkä väli. Tosin luulisi, että reilu vuoden aikana ois oikeakin päivä osunut. Toivottavasti toi lääke auttaa.
Mä asun niin pienellä paikkakunnalla, että täällä pääsee ultraan yksityiselle tiistaina ja torstaina. Lisäksi o+ pitäisi olla jo tänään. Täytyy testata ja kellistää mies jos se on sillä tuulella ;) kp 12/25-26 yk 15

Piti ihan kaivella täälläkin paljon kiertäny taulukko hyvistä tallettelupäivistä :) kyllähän se yksikin kerta oviksen lähellä voi riittää :) ja jos siittiöissä on mahollisesti vikaa, niin ilmeisesti suositellaan mielummin joka toinen päivä talletteluja. Ja ei o+ päivänä oo pakko talletella, päivää tai kahta ennen riittää myös hyvin (kts taulukko). Tietysti jos haluja riittää ;)
971dac8a3ead1f3ecc51eb83f4d5eb12

Mulla oli just tää plussakierto sellainen että jo valmiiksi tiesin että on elämässä paljon kiirettä ja stressiä ja vauvanteko jää nyt vähän vähemmälle. Selkeää ovisplussaa ei löytynyt tikuista eikä oireista, mutta jos se oli minulle normaaliin aikaan kp12 niin sen lähellä oli yksi ainoa tallettelukerta kp10. Aiemmissa kierroissa mentiin aikalailla jokatoinen päivä taktiikalla ja sitten o+ tullessa vielä jotain varmistuskertoja. Lisäksi mä söin macaa tän kierron ekat n.10 päivää, mutta mä en kyllä havainnut siitä mitään vaikutusta mihinkään.. Eli täällä se yks kerta riitti... :)

Roze, mulla ennustaa oireiden ja edellisten ovisten kautta kp18. Mitä enemmän sinne laittaa tietoja (mm ovikset, limat, aamulämmöt jne) ni se osaa ennustaa sen tosi hyvin oikealle päivälle. Mulla osunu nyt pari kertaa ihan oikeeseen. Kp18.

Pahoittelut negoista.
Onnea oviksen metsästelyyn. Täällä alkaa varmaankin huomenna :)

Lume, vaikka väliinjäänyt päivä oliskin ovispäivä niin luulis joka toisen päivän -taktiikalla olevan siemeniä jonoksi asti hollilla :P näin aattelen. Tosin itellä aina vähän samat jännitykset.

Täällä kans oviksen jälkeisistä pupuiluista alko kahenviikon makkarihiljaisuus :D hahah! Pupuiltiin menkkojen jälkeen kp5 ja oli kiihkeetä... mutta nyt taas hiljasta. Jotain pitäs keksiä kyllä ennen ovista ettei olis ihan pakkopullaa. Jotenkin nyt välillä sellanen vaihe että ei huvita . Kumpaakaan. :| vähän liian suorittamista kun 11kk jo yritetty pupuilla paljon oletetun oviksen aikaan.

Huomenna vois alottaa tikuttaa ovista. Säästää seuraavan pupuilukerran sit vaikka sinne kp18 xD jos olis tarpeeks kiihkeetä että tärppäis.. :|

Unicorn kp8/28 , yk4(11)

Me ollaan tässä kierrossa pupuiltu kp8, kp10, kp16, kp17 ja kp19. Kp18 oli o+, mutta sillon ei pupuiltu. :D ei vaan oikeesti aina jaksa. Iltasin molemmat on niin väsyksissä, mies ollu töissä päivän ja minä kotona kahden lapsen kans, niin on vaan kiva löhötä sitte sohvalla. :D oikeestaan sillon vaan pupuillaan, kun siltä tuntuu ja sitte yritetään tuollon oviksen aikoihin tähdätä.

Cho kp33/33, dpo14, yk3.

Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusille.
Löysin eilen kaapista r testin ja pakkohan se oli testata. Ja täydellinen negahan sieltä tuli. Uusia testejä en meinaa hommata kuin vasta sit kun täti on selvästi myöhässä.

Kp25/27-33 dpo9?

Oisko tää jo ovis? Viime kierrossa tuli tosi vahvana :D tänään vielä täyttyy heilutella peittoa ja sitten seuraavan kerran ehkä seuraavan oviksen aikoihin :D :D mies on aina niin väsynyt töistä niin ei meinaa enään jaksaa..

Jaffa yk2 kp21/31? Dpo-1?

e65ef744ca0d6ebe2e0d13d01c28ec4d

Oisko tää jo ovis? Viime kierrossa tuli tosi vahvana :D tänään vielä täyttyy heilutella peittoa ja sitten seuraavan kerran ehkä seuraavan oviksen aikoihin :D :D mies on aina niin väsynyt töistä niin ei meinaa enään jaksaa..

Jaffa yk2 kp21/31? Dpo-1?

e65ef744ca0d6ebe2e0d13d01c28ec4d

Kyllä musta ainakin näyttää tasa vahvoille ;) joten ihania hetkiä ;)

Jaffa, minun mielestä saisi vielä vähän vahvistua.:) kai...:D paitsi että Lume on toista mieltä, mua nyt ei niin kannata uskoa, tässä itsekin vasta toista kertaa ovisplussaa metsästelen.:D
Haha, sun testien merkinnät näyttää muuten samalta ku mulla, kynästä loppuu aina väri kesken merkkailujen.:grin

Emmielle, pahoittelut negasta, mut onneksi ehtii muuttua vielä plussaksikin.:)

Minnehän kauas meidän lista on jäänyt? Mä en jaksa puhelimella etsiä. Joku plussannut voisi lisätä itsensä plussanneisiin niin nousis!:grin

Roze, mulla ennustaa oireiden ja edellisten ovisten kautta kp18. Mitä enemmän sinne laittaa tietoja (mm ovikset, limat, aamulämmöt jne) ni se osaa ennustaa sen tosi hyvin oikealle päivälle. Mulla osunu nyt pari kertaa ihan oikeeseen. Kp18.

Mulla Flo ei osannut ottaa edes ovistestituloksia huomioon. Sinnikkäästi tarjos ovista kp14-päivälle vaikka silloin merkkasin o-testit vielä negaksi. Kun o+ pari päivää myöhemmin tuli ja sen merkkasin, väitti Flo edelleen oviksen olleen kp14. Se ei ymmärtänyt vaihtaa ovispäivää myöskään länpöjen tai limojen perusteella.

Flo vaikutti järjestään ehdottavan sitä "perinteistä" kp14sta. Ehkä se tarpeeksi monen kierron avulla oppii vaihtamaan sen ennusteen sille päivälle missä se ovis on tavannu olla. Niin kuin sulla Unicorn sinne kp18. Mutta ottaako se silloinkaan sitte huomioon mitään muuta?

Kerkesin ite sitä 4 kiertoa kokeilla ja sinä aikana ei ainakaan mitään mitään edistystä sen appsin kehityksessä tapahtunu.

Jaffa, minun mielestä saisi vielä vähän vahvistua.:) kai...:D paitsi että Lume on toista mieltä, mua nyt ei niin kannata uskoa, tässä itsekin vasta toista kertaa ovisplussaa metsästelen.:D
Haha, sun testien merkinnät näyttää muuten samalta ku mulla, kynästä loppuu aina väri kesken merkkailujen.:grin

Emmielle, pahoittelut negasta, mut onneksi ehtii muuttua vielä plussaksikin.:)

Minnehän kauas meidän lista on jäänyt? Mä en jaksa puhelimella etsiä. Joku plussannut voisi lisätä itsensä plussanneisiin niin nousis!:grin

Voit olla kyl myös oikeassa koska itsellään ei oo kokemusta ku yhdestä o+ ja toista kertaa sitä kans metsästelen :D

Onko kellään tietoa mikä herkkyys on mammaksi.fin ovis testit ? Kun nyt tilasin tuolta mamilta ja tuntuu et näyttävät huonommin, siellä herkkyys on 25.

Jaffa, siinä ja tässä, veikkaisin, että huomenna tulis vahva plussa.. Mutta kyllähän ne siittiöt siellä hetken elelee. ;)

Muistakaahan, että siittiöt pitää pitää kunnossa ympäri kierron. Jos seksiä on vain ovisviikon tienoilla ja sitten esim. kolme viikkoa hiljaista ja mies ei masturboi, siittiöt huononee. Meillä kun ei jaksettu duunailla kun vajaa viikko ennen ovista niin muistuttelin ahkeraan masturboinnista [emoji3]. Ja myös kielsin tämän puuhan viikkoa ennen, että saadaan kaikki asemiin. Meillä oli seksiä kaksi päivää ennen ovulaatiota ja kaksi päivää jälkeen ja se riitti tärppiin.
Aika hullua puuhaa ja jälkikäteen naurattaa, mutta plussa tuli kolmannessa kierrossa [emoji4].

Toupie, hahaa joo ei noihin saa ikinä kunnolla merkittyä, ärsyttävää :D pakko oli teipata ne paperiin ja merkitä siihen :D

Tässä nyt kuivuneena toi tän päivän ovistesti. En tiiä testaisko vielä huomenna vai ei. Tilasin kahteen kiertoon testit ja nyt jo oon käyttäny noita ens kierron testejä vaikka ei pitänyt.. :D

ba86ea6703edadd79911f59317194650

Takaisin