Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille! Ja tervetuloa uudet kuumeilijat!

Sieltä se täti taas löysi meidät jälleen. Kp 2. Enää ei edes vituta kun eilen oli niiiiiiiin kivaa tyttöjen kanssa viettää iltaa. Tuli niin hyvään saumaan se tuulettuminen! Ah!!!

Täällä kun ihmeteltiin sitä minun ovista.Enää en ole testailu ja päätynyt siihen että ovis oli valkovuodon ja alavatsa jomotusten aikaan 16kp.Siis nyt olisi 8dpo.

Täällä testi nega. Kurkku kipeä ja valkoisia peitteitä, et Oisko joku tauti sitten ja sen takia myöhässä. Mutta tiistaina soittelemaan lääkärille aikaa. Kp.39

Tintuska tervetuloa :)

RouvaKettunen, pöh voihan täti! Mutta tuo tuulettuminen kuulostaa tulleen juuri oikeaan hetkeen <3

Merink1, pahoittelut negasta :(

On. Näin yöllä unta että tein raskaustestin ja siihen piirtyi heti leffaviivat. Olispa se enneuni! Tosin nyt jomottelee mahassa siihen malliin että veikkaan tädin jo kurkkivan nurkan takaa.

Kp 45, dpo 16 tai 11, yk 3

Oon ollu jotenki aamusta asti huolissani tästä raskaudesta kun rinnoissa ei oo tapahtunu mitään muutoksia, ei oo turvoksissa yhtään eikä koske. Eaikoisesta rintaoireet oli jo näillä viikoilla. No teinpä sit testin huvikseen ja nyt sain ne kuuluisat leffaviivat 1h pidätyksen jälkeen :D Nyt vaan pitää malttaa oottaa torstain varhaisultraan että sais varmuuden.

Liitteet

• 2017-04-16_12.26.00.jpg
    2017-04-16_12.26.00.jpg
    526.7 KB · Katsottu: 223
Pahoittelut menkoista kata. Tästä kierrosta sitten!

Oo, ellikki mitkä viivat! Koita muistaa, että raskaudet on erilaisia ja sitä myöten myös raskausoireet. Älä turhaan huoli. Tuu sit heti kertomaan miltä varhaisultrassa näytti!

Kiitti vulpix pitää koittaa muistaa tuo ja tottakai tuun sit tännekkin kertomaan mitä torstaina näkyy :)

Eihän tää malttanu olla testaamatta ovista kun rupes ovisoireita tulemaan :hilarious: kertokaahan aloittelijalle, onko tuo alempi jo ovisplussa? Ylempi eilinen ja alempi tänään.

IMG_1030.JPG

Kata, pahoittelut menkoista! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Ellikki, hienot leffaviivat! :)

Loreeen, mä sanoisin että toi alempi on jo o+ ! :)

Voihan ovis.. Piti jo lopettaa testaaminen kun ajattelin etten saanut ovista kiinni ja muutenkin antaa olla. No tänään nippaili alamahalla niin oli pakko testata. Eli onko se ovis vasta tulossa? Eilen vielä pupuiltiin ja huomenna ajateltiin vielä. Vai täytyykö sittenkin mies kellistää vielä tänään töittensä jälkeen vai riittäiskö vaan huominen? :D alkaa jo vähän puuduttaa tää peiton heiluttelu :D ärsyttävää jos kierto taas venyy...

Jaffa yk2 kp20/31?

a59b1ec801ef20873c36b87963ef4ca5

Mä aloittelin tänään oviksen tikutusta vaikka ei sinänsä olis ees pakollista kun tiistaina seuranta ultra. Mut Haileeta haileeta :)

Lume kp10-30/33 yk2 ( 4v tjottailua ja yritystä säännöllisen epäsäännöllisesti)

Takaisin