Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiku piti laittaa kirppu viel, et jospa kuitekii ois valemenkat! Toivotaa ja jännätää!! :)

Milottiina, viime kierrossa oli luteaalivaihe 8pv, eli jos sen mukaan mennään niin tänään pitäs alkaa ja raskautumisen mahdollisuus olis käytännössä 0. Eli toivon nyt että vaikken oliskaan nyt raskautunu niin ainakin sitten luteaalivaihe olis pidentynyt. Jänniä aikoja elellään :) oottelen myös sinun testiä. Jospa päästäis molemmat joulukuisiin ;)

Unicorn, mitä kuuluu?

Mulla on mehiläisestä lähete verikokeisiin, mutta gyne sanoi että voin mennä myös HUSsin labraan ottaa nuo verikokeet kun on vähän halvempaa, mietin voinko vaan kävellä johonkin labraan ja tiskille sanoo et pitäis saada otettua tämmöset ja tämmöset verikokeet vai soitanko ensin..? Pitää ottaa kp3-5 aikavälillä ne eli heti alkuviikosta. :angelic:

Katsoin tässä että puhelimen kuukautissovellus ennustaa uuteen kiertoon ovista kp20 eli 27.4. Mulla on tuohon aikaan just töissä yövuorot, plääh :shifty: Pitää ehkö tehdä jonkinlainen alustava toimintasuunnitelma tallettelujen suhteen :p Onneksi miehellä pitäisi olla tuolloin aamuvuoroja niin sitten ainakin illalla kerkeis. Hehe, voi kun mietin jo valmiiksi näitä juttuja :hilarious:

No eilisen kirjoittamisen jälkeen alkoi tiputtelu ja menkkapoltot, että tätiä odotellessa parin päivän sisään. Voi olla et vois alkaa jo tänään, kun aika punaista jää paperiin :shifty:
Vähän ihmetyttää koska kierto jää tosi lyhyeksi. Ja epäsäännöllinen kierto menee vieläkin epäsäännöllisemmäksi, ellei tää johdu nyt siitä mahataudista joka oli oletetulla ovisviikolla :/
Kp23/27-30

Kirppu, pahoittelut tädistä! <3 Tästä kierrosta sitten plussa! Plussatuulia!! :)

Ainii, unixornilla ei siis ollukkaa viel alkanu menkat?! Mikä tilanne?

Sydänkäpynen, onks siul tiedos kui putkä lutesalivaihe siul on? Miul pitäis olla siis se 14 päivää. Kyllähän tuol kaapis muutama r-testikin kuumeilee, et saapi nähä miten pystyy olla testaamatta ;D Yritys ois kuitekii oottaa menkkoi ja jos ei kuulu ni sit testaan.. Saapi nähä kui käy xD Jännityksel oottelen siu huomista testii! :)

- Milottiina kp28/33 dpo9 yk2 5päivää menkkoihin -

Ei oo menkat alkanu :D
Kp31/28-32 dpo12
Mutta ei mitään tuntemuksia suuntaa eikä toiseen. Tätiä silti oottelen..

Milottiina, viime kierrossa oli luteaalivaihe 8pv, eli jos sen mukaan mennään niin tänään pitäs alkaa ja raskautumisen mahdollisuus olis käytännössä 0. Eli toivon nyt että vaikken oliskaan nyt raskautunu niin ainakin sitten luteaalivaihe olis pidentynyt. Jänniä aikoja elellään :) oottelen myös sinun testiä. Jospa päästäis molemmat joulukuisiin ;)

Unicorn, mitä kuuluu?

Kiitos hyvää!
Viimenen herkutteluviikonloppu. Ens viikolla alkaa tiukka ruokavalio ja treenaaminen! Yritän ainakin :D

Testit negaa.
Ei oireita suuntaan eikä toiseen.
Mutta tätiä oottelen :)
Pupuilla tekis mieli paljonkin, mutta ollut nyt vähän haastavaa kun esikoinen huutaa kaikki yöt :P jospa se tästä . Toivon että tää on vaan joku vaihe x)

Unicorn kp31/28-32 dpo12

Mun vimoset viivanpaikat pcssä. Aamulta ja päivän tokasta. Nyt ei oo enää tikkuja enkä ostakkaan kun vasta ens kierron lopussa jos menkat myöhässä :D

ImageUploadedByVau Foorumi1491731227.268185.jpg

Tulis nyt se täti ni pääsee kohta taas tikuttaa ovista!! :P :D :)

Täällä tullut taas juttua :)

Babe kovasti voimia! Aletaanko tutkia miks munasolut ei hedelmöittyny?

Clomit kuulostaa kyllä hintaville, mutta halpojahan nuo on verrattuna vaikka ivfssä käytettäviin. Ymmärtääkseni maksukatto (600€) tulee monilla täyteen yhdessä kierrossa..

Heidukka onnea o+ :) kyllähän myöhäsestä oviksestakin voi tärpätä :)

Kirppu pahoittelut menkoista!

Unicorn pahoittelut negasta :(

Sydänkäpysen huomista testiä ootellessa ;)

Täällä kp11, ei vielä o+. Elättelen toiveita et ens viikolla tulis..

Vaikka täti on täällä mulla on ollu pari päivää todella huono olo. Koko ajan semmonen oksettava, voin siis suorastaan pahoin. Mikä on todella outoa koska tämmöistä ei kyllä ole ikinä menkkojen aikaan ollut ja en ole vielä clomejakaan syönyt.. :o

Vaikka täti on täällä mulla on ollu pari päivää todella huono olo. Koko ajan semmonen oksettava, voin siis suorastaan pahoin. Mikä on todella outoa koska tämmöistä ei kyllä ole ikinä menkkojen aikaan ollut ja en ole vielä clomejakaan syönyt.. :o

Miten olis vielä yks testi? :D ;)

Täällä on taas nännipihat lautasen kokoset ja verisuonet koholla, alavatsaa turvottaa niinetten meinannu saada takkia kiinni, herkut maistuu ja päätä särki illalla. Seksittää kokoajan.. ja en tiiä onko joku tulehdus vai mikä mut tuntuu että vessassa käydessä alakerta tuoksahtaa jotenkin oudolle :D x)

Miten olis vielä yks testi? :D ;)

Täällä on taas nännipihat lautasen kokoset ja verisuonet koholla, alavatsaa turvottaa niinetten meinannu saada takkia kiinni, herkut maistuu ja päätä särki illalla. Seksittää kokoajan.. ja en tiiä onko joku tulehdus vai mikä mut tuntuu että vessassa käydessä alakerta tuoksahtaa jotenkin oudolle :D x)

Sä olet niin raskaana <3 toivottavasti ! Niin... mut mut, mun kuukautiset ollu ihan normit, alkuun tuli tosi vanhaa ja tummaa vuotoa. Sit eilinen tosi runsas ja tänään jo kirkasta ihan normaalia. Et eihän se voi olla mahdollista. Mut kyllä yökötys aste on kova. Huimaus jatkuu myös... :o onkohan mulla joku sairaus... ja jos oliski niin et ois menkat mut raskaana niin näyttäiskö se testi mitään kuukautisten aikana kun ei ole "puhdas" näyte ? Eiköhän tää pahoinvointi johdu jostain muusta :)

Milottiina, viime kierrossa oli luteaalivaihe 8pv, eli jos sen mukaan mennään niin tänään pitäs alkaa ja raskautumisen mahdollisuus olis käytännössä 0.
Kertokaas tietämättömälle mikä virka tuolla luteaalivaiheella on ja miksi se voi estää raskauden?

Tänään 18kp eilen en voinut tikuttaa ovista :( oltiin anopin luona. Illalla kyllä talletuksia oli ja pitkin kiertoa on myös ollut.Onko edelliseen kuvaani tummentunut yhtään vai pysynyt samana minusta ainakin aika samaa on.Nega se on kyllä tulos ja voi vaikuttaa tuo särkylääkkeiden syönti tähän kiertoon viisaudenhammas poistettiin torstaina.
ImageUploadedByVau Foorumi1491738000.580137.jpg

Sä olet niin raskaana <3 toivottavasti ! Niin... mut mut, mun kuukautiset ollu ihan normit, alkuun tuli tosi vanhaa ja tummaa vuotoa. Sit eilinen tosi runsas ja tänään jo kirkasta ihan normaalia. Et eihän se voi olla mahdollista. Mut kyllä yökötys aste on kova. Huimaus jatkuu myös... :o onkohan mulla joku sairaus... ja jos oliski niin et ois menkat mut raskaana niin näyttäiskö se testi mitään kuukautisten aikana kun ei ole "puhdas" näyte ? Eiköhän tää pahoinvointi johdu jostain muusta :)

Viime kierrossa oli kyl samaa.. aattelin sillonki että nyt on kyllä pakko :D :o mut eihh..

Hmm, En osaa kyllä sanoa.. :)

Tänään 18kp eilen en voinut tikuttaa ovista :( oltiin anopin luona. Illalla kyllä talletuksia oli ja pitkin kiertoa on myös ollut.Onko edelliseen kuvaani tummentunut yhtään vai pysynyt samana minusta ainakin aika samaa on.Nega se on kyllä tulos ja voi vaikuttaa tuo särkylääkkeiden syönti tähän kiertoon viisaudenhammas poistettiin torstaina.View attachment 53612

Voi välillä tummentua melkein plussaksi ja sit taas haaleta tai olla täysin puhdas ja sit ohan vaikka tyhjästä pompsahtaa o+.

Ovisplussa ei välttämättä tummene samalla tavalla niinkun raskausplussa.

Särkylääkkeiden (kuten joidenkin muidenkin lääkkeiden) syönti voi vaikuttaa ovikseen ja raskaaksi tuloon. Ainakin burana yms paljon käytettynä voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Ite syön vaan panadolia jos äärimmäinen pakko. Ja migreenilääkkeetkin oon melkein haudannut kun niissäkin lukee, että haittaa / vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja voi aiheuttaa sikiölle vaurioita tms. :/

Takaisin