Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi babe :-( voimia sinulle! Mutta, onhan tänä vuonna vielä aikaa tulla raskaaksi ja olla tässä ryhmässä saamassa vertaistukea, kun tämä ei ole "lapsi syntyy 2017" vaan tämä on "raskaaksi 2017", jos vaan on voimia ja halua :shy:

Babe, pahoittelut - tuo on musertava tieto... olen sen itse kokenut. Voimia!!
Onneksi elämään tuli tämä pienokainen kuitenkin muuta kautta, siitä kiitollinen.
Katjusha ja tyttö 4,5 kk

Mulla on nyt jotenki tosi odottava fiilis. :) katselin tossa mun sen aikasia kirjoituksia kun söin clomeja viimeksi ja silloin ultrassa kp10-12 en muista kumpi päivä folli oli 12mm vasemmalla ja oikealta jo puhjennut. Lähinnä eniten pelottaa se limakalvon ohentuminen kun clomit tekee sitä mutta siellä ultrassahan sen sitten näkee miten käy :) voi kumpa <3

Jotenkin on senmonen olo et ei tässä tulla enään ikinä kokemaan raskaana oloa, katotaan nyt jaksaako sitä edes ovistestejä tehdä kun ei ovulaatiotakaan tapahdu..

Voi babe :-( voimia sinulle! Mutta, onhan tänä vuonna vielä aikaa tulla raskaaksi ja olla tässä ryhmässä saamassa vertaistukea, kun tämä ei ole "lapsi syntyy 2017" vaan tämä on "raskaaksi 2017", jos vaan on voimia ja halua :shy:

Kiitos! Joo katsotaan...kunhan saan nyt ensin taas kerättyä itseni ja pääsen taas jaloilleni.

Jotenkin on senmonen olo et ei tässä tulla enään ikinä kokemaan raskaana oloa, katotaan nyt jaksaako sitä edes ovistestejä tehdä kun ei ovulaatiotakaan tapahdu..
Älä luovuta! :Heartred Onhan näitä plussanneita, vaikka ovis onkin jäänyt saamatta kiinni! Plussa voi yllättää vielä.

Älä luovuta [emoji173]
Minä syyskuussa 2015 tikuttelin ovista, noh en saanut sitä bongattua silloin ja puolen kuun jälkeen kävin gynellä ja se sanoi että tuskin on ovulaatiota tapahtunut kun limakalvokin älyttömän ohut (en nyt muista mitä se oli). Sain clomi reseptit kouraan ja sitten lähete hoitoihin.
Noh sit odottelin että menkat alkaisi että haen sit lääkkeet apteekista kun en niitä valmiiksi hakenut kotiin.
5 päivää odotin ja aattelin noh testaan testillä kumminkin kun ei oo kuulut tätiä
Plussa tuli, sillo oli 4+5 viikkoja.
Tyttö syntyi 6/16.

Pahoittelut Babe <3

Itsellä riittää clomit kolmeen kiertoon. Hassua, ettei ehdotettu edes mitään vastaavaa lääkettä kun onhan noissa hirveän suuri hintaero. Tänään eka tabletti otettu ja mahdolliset oireet on lievä päänsärky ja huimaus. Tosin noi oireet voi olla sattumaa.

Hurjasti taas viestejä tullu ja joka päivä oon käyny lukemassa, mut rustailut jääny, joten en enää muista mitä juttuja kelläkii olluna.. Pahoittelut kaikille negoista ja onnee plussista ja halit tätien kohdanneille!!! <3

Lume ja Unicorn: Voiha nyyh! Niin aattelin et työ varmasti plussaatte, kun oli niitä haamujakin molemmilla! Ens kiertoo sitte taas uudella plussatuulella! :) :)

Alinah, älä luovuta! Jos ei joku juttu tepsi, niin sitten jotain uutta kokeilemaan? :) <3 Hurjasti plussatuulia tulevaan! :)

Babe, voimia!!! <3 kenenkään ei tosiaan täytyisi kokea tuollaista! Toivotan täältä hurjasti plussatuulia sinnekkin päin! :)

Kirppu, ootko testaillu? :)

Sydänkäpynen, mites siellä sujuu? Siun oireet jatkunu? Uutta ilmaantunu? Kiinostaa, ku samoilla dpo:illa mennää ;D

Omaa: eipä oikee mittää kerrottavaa, ei oireita.. Sil ajatuksel mennää, et tätii ootellaa tulevaks perjantain. Jos ei tuu, ni sit testailaa. Ei kyl oo yhtää mikää tärppiolo! Pöh! :/

- Milottiina kp28/33 dpo9 yk2 5päivää menkkoihin -

Omanapailua. Eli täti kurvasi eilen kylään tänne meillekin :sad001 Tasan 14pv oviksesta, olettaen että ovis oli silloin 25.3. Kummallista tämä vuoto tosin, välillä kirkkaampaa ja venyvämpää, vähän limaistakin :wideyed: Ja sitten semmoista "kuivan rusehtavaa". Mietin jo että voiko olla kyse valemenkoista, niistäkin luin kokemuksia. :p Tein aamupissasta r-testin, negaahan se näytti :sad001 Ajattelin ensi viikolla kuitenkin vielä testata, joku oli kirjoittanut omista kokemuksistaan että oli plussannut vasta (vale)menkkojen jälkeen :eek: Ois ollu niin ihana plussata tästä kierrosta, olisin halunnut yllättää äitini ihanalla uutisella äitienpäivänä :happy: Minun vanhemmille olisi ensimmäinen lapsenlapsi, ja äiti odottaa kovasti omaa mummotettavaa :grin
Eli jos tästä kierrosta ei tärpännyt niin..

kirppu_ yk2 kp2/33

Liitteet

• IMG_20170409_080204.jpg
    IMG_20170409_080204.jpg
    616.2 KB · Katsottu: 210
Omanapailua. Eli täti kurvasi eilen kylään tänne meillekin :sad001 Tasan 14pv oviksesta, olettaen että ovis oli silloin 25.3. Kummallista tämä vuoto tosin, välillä kirkkaampaa ja venyvämpää, vähän limaistakin :wideyed: Ja sitten semmoista "kuivan rusehtavaa". Mietin jo että voiko olla kyse valemenkoista, niistäkin luin kokemuksia. :p Tein aamupissasta r-testin, negaahan se näytti :sad001 Ajattelin ensi viikolla kuitenkin vielä testata, joku oli kirjoittanut omista kokemuksistaan että oli plussannut vasta (vale)menkkojen jälkeen :eek: Ois ollu niin ihana plussata tästä kierrosta, olisin halunnut yllättää äitini ihanalla uutisella äitienpäivänä :happy: Minun vanhemmille olisi ensimmäinen lapsenlapsi, ja äiti odottaa kovasti omaa mummotettavaa :grin
Eli jos tästä kierrosta ei tärpännyt niin..

kirppu_ yk2 kp2/33

Voi ei ihan tyhmää :( toivottavasti olisi kyse valemenkoista :) mä mietin tossa yksi päivä että mitähän sinne sulle kuuluu kun oli samat kp:t :) ja on muuten edelleen :D mä toivon kanssa että saisin nyt tästä kierrosta plussan tikkuun <3 sen kerkeisin pari päivää ennen äitienpäivää saada jos vaan onni on myötä, meidän äidille se olisi myös ensimmäinen lapsenlapsi ja mummosta tulis isoisoäiti. :) nyt jos ei viime kierrosta plussattu ni sit yhdess plussataan kaikki tässä kierrossa <3

Lume kp2-30/33

Lume, näin me tosiaan tehdään! :wink Nyt vaan positiivista asennetta kehiin eikä turhia stressailla (mikä on helpommin sanottu kuin tehty :grin)

Milottiina, oireet edelleen samat. Mä kanssa vaan oottelen tätiä, en oikein jaksa uskoa plussaan. Huomenna testaan ekan kerran ellei tänään ala menkat. Ajattelitko testailla vasta perjantaina?

Alinah, tiedän tuon tunteen. Älä lannistu kuitenkaan vielä. Aina on toivoa <3

Kp 38, dpo 9, yk 3

Kirppu, pahoittelut tädistä! <3 Tästä kierrosta sitten plussa! Plussatuulia!! :)

Ainii, unixornilla ei siis ollukkaa viel alkanu menkat?! Mikä tilanne?

Sydänkäpynen, onks siul tiedos kui putkä lutesalivaihe siul on? Miul pitäis olla siis se 14 päivää. Kyllähän tuol kaapis muutama r-testikin kuumeilee, et saapi nähä miten pystyy olla testaamatta ;D Yritys ois kuitekii oottaa menkkoi ja jos ei kuulu ni sit testaan.. Saapi nähä kui käy xD Jännityksel oottelen siu huomista testii! :)

- Milottiina kp28/33 dpo9 yk2 5päivää menkkoihin -

Takaisin