Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut tädistä Lume

Tänään haettu clomifenit melko kallista. Huomenna pitäisi aloittaa toivottavasti ei tule hirveästi sivuoireita. Kp 2/25-26.

Pahoittelut tädistä Lume

Tänään haettu clomifenit melko kallista. Huomenna pitäisi aloittaa toivottavasti ei tule hirveästi sivuoireita. Kp 2/25-26.

Kävin kans itse ostaa ja meinasin juosta tiskillä karkuun. Todella kalliita :S

Pahoittelut tädistä, Lume :sad001 Ikävää ettei tärpännyt tästä kierrosta, seuraavasta sitten! Varpaat ja sormet ristiin että hoidoista on apua!

ON: täällä kp33. En ole halunnut kuunnella liikaa omaa kehoani tai näitä "mahdollisia oireita". Mutta kerrottakoon nyt teille: on vatsan nippailua, turvotusta (reilusti), vatsa sekaisin, rinnat painavamman tuntuiset kuin normaalisti ja nännit kipeät. Ihmellinen olo oli yksi päivä, en osaa tarkemmin kuvailla :p Itkin tänään töissä kun mietin että mitenkä ihana isä mun mies olisi :hilarious: Kolmeen yöhön en ole kunnolla nukkunut, kun vessareissut herättäneet. Kohdunnipukka kiinteämmän ja turvonneemman tuntuinen. Sisätutkimuksella tänään rusehtavaa "valkovuotoa" (?) jossa muutama veriviiru. R-testin 25mlU tein, ööö, toissapäivänä mut oli tietty nega. Saa nähdä tuleeko menkat lähipäivinä, ehkä jopa huomenna, vai plussa testiin :grin:grin Normaalia menkkajomoa ei ole ollut. Pitänee lähipäivinä testailla jos ei tätiä näy. Mahdollisesta oviksesta tänään dpo 12-13.

kirppu yk1 kp33/?

Muokattu viimeksi:
Kävin kans itse ostaa ja meinasin juosta tiskillä karkuun. Todella kalliita :S

Mä pistin miehen asialle. Itse olisin varmaan juossut karkuun kuultuani hinnan. Toivottavasti näistä on apua :)

Voi ei lume, pahoittelut ja tsemppiä tähän kiertoon!

Unicorn, ihanaa, että sunkin viivalaseilla siinä jotain näkyy. Toivon niin, että se siitä muuttuu selväksi plussaksi.

Kirppu, miten sulla voi olla noin rautaiset hermot, ettet oo vielä testannu? Respect! Koska testaat?

Huomiseksi ei oo jäljellä muita testejä kuin one step ja tän foorumin kokemuksiin perustuen en usko sen huomenna näyttävän mitään kun tänään cb ei ollut tuon selvempi. Joten ehkä haen toisen cbn sunnuntaiksi jos menkat ei oo sitä ennen alkaneet ja en testaa huomenna ollenkaan.

Hei voiko olla niin että ovulaatio tapahtui työpäivän aikana, jos aamulla testiviiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva, ja nyt illalla se on jo paljon haaleampi? Jos, niin bongasin sen ekaa kertaa! :p uutta tässä mahdollisessa oviksessa oli rintojen tuikkiminen. Liekkö sekin merkki paremmin toimivasta hormonitoiminnasta..:cat:

Kirppu, miten sulla voi olla noin rautaiset hermot, ettet oo vielä testannu? Respect! Koska testaat?
Hehe, en tiiä :p Ehkä koska tää on eka yk ja enemmän tjottailu asenteella menty vaikka tikuttelinkin ovista. En halua liikaa stressata tässävaiheessa seuraamalla oireita jne., kun tosiaan vasta yk1, vielä tässä vaiheessa mulla on kova usko siihen että jos ei tässä kierrossa tärpännyt niin kyllä se plussa sieltä vielä tulee :) Tässä vaiheessa on tietenkin vielä helppoa olla positiivinen, mutta entä sitten jos/kun alkaa olla takana useampi kierto ilman plussaa? :oops:
Tietoa kierron pituudesta ei ole, mutta ehkäpä tässä viikonloppuna, tai viimeistään alkuviikosta voisin testin tehdä :p Teinhän minä tässä toissapäivänä yhden testin joka oli nega, mut eihän se vielä mitään tarkoita :grin

Täällä täti odotetusti kurvaa pikkuhiljaa kylään,kp 0/1, katotaan nyt saapuuko tänään jo kunnolla vai ei. Tämä kierto siis 31pv.

Tänne tulee koko ajan niin hirveästi uusia viestejä ja asiaa että mä en pysy perässä laisinkaan, joten taidan poistua paikalta hiljalleen. Tulee jo melkeen stressi ku pitäis muistaa kuka on plussannu ja ketä onnitella ja kenelle pahoitella jne :D Mutta plussatuulia vaan teille kaikille! Tälle vuotta siis ei meille vauvaa tullut, katsotaan tuleeko sitten seuravana.

Tuollainen oli tämän päivän ovis testi 16kp.Viime kierossa ovis plussa oli 15kp.Nyt tulee vain kauheaa valkovuotoa.
ImageUploadedByVau Foorumi1491585479.237982.jpg

Miten noi clomit on noin kalliita?! Mulla letrozol ollut tässä kierrossa ovulaatiota tehostamaan (gynen mukaan) ja sen vaikutus on sama kuin clomien mutta ei vaikuta kohdunlimakalvoon ohentavasti eikä kerry elimistöön ja kaksoisraskauden riski on pienempi.Noi makso jonku 15€ ku kuukausi sitten hain. Hirvee ero hinnassa! ja tosiaan,toimi hyvin ja ovulaatio tuli pari päivää aiemmin kuin yleensä ja kovat kivut oli kun mulla ei yleensä ole. Tsemppiä kaikille clomien kanssa tai ei [emoji4]

Lume,pahoittelut menkoista.

Voi ei Lume :( Pahoittelut! Toivotaan, että tää on nyt SE kierto meille molemmille :)

Mut hei kertokaas mitä noi clomit on? Mihin tarkotukseen niitä otetaan?

Ja sit vielä omaa napaa. Mulla jäi tonne oikeelle puolen jotain nippailuja. Nyt siis 3/35-39 ja helmikuussa ku, jonka aikana oli kipuilua oikeella (missä se oli). Mut nyt loppukierrossa tuli taas semmosta outoo tuntemusta ja se ei oo menny pois. Mietin et onks kellään muulla ikinä mitään tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoo? Ei sinällään satu, mutta jotain tuntuu aina välillä.

Aunemoi joo näköjään elän huomisessa päivät on näin äippälomalla ihan sekasin ku viikonloputkaan ei tunnu arkee ihmeemmiltä :D

Voi ei Lume :( Pahoittelut! Toivotaan, että tää on nyt SE kierto meille molemmille :)

Mut hei kertokaas mitä noi clomit on? Mihin tarkotukseen niitä otetaan?

Ja sit vielä omaa napaa. Mulla jäi tonne oikeelle puolen jotain nippailuja. Nyt siis 3/35-39 ja helmikuussa ku, jonka aikana oli kipuilua oikeella (missä se oli). Mut nyt loppukierrossa tuli taas semmosta outoo tuntemusta ja se ei oo menny pois. Mietin et onks kellään muulla ikinä mitään tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoo? Ei sinällään satu, mutta jotain tuntuu aina välillä.

Mulla oli tässä kierrossa jo heti menkkojen jälkeen tuntemuksia viikon ekaa kertaa ikinä. Ja on vissiin sitä follikulaarivaiheeseen kuuluvaa, eli normaalia :)

Kirppu,hyvin ehtii vielä muuttua plussaksi! Koitan itsekin pitää tämän mielessä. :)

Cecilja, ei siitä kannata ottaa stressiä! Kirjoittelet vaan omista jutuistasi. Täällä ei varmasti kukaan loukkaannu, jos jokaista plussaa/ negaa/ menkkojen alkua ei kaikki ole huomioineet. Oman fiiliksen mukaan seurailut ja kirjoittelut! Tsemppiä!

Lume, tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja muillekin tsemppiä kierron eri vaiheisiin. :D ja paljon plussatuulia naiset!+++++

Cho kp23/33 dpo 4 yk 3.

Muokattu viimeksi:
Tänne aiemmin jo kirjoitin pitkästi, mutta tää kännykän sovellus heitti mut ulos ja hävitti sen viestin. En nyt enää muista mitä kellekin piti kommentoida, sorry :confused:

Esikoinen on räkätaudissa ja päädyttiin sit tänne mun vanhempien luo, niin en oo ehtinyt kauheesti piinailemaan, mikä on hyvä asia. Oireita olis mut ne voi selittyä kyllä sekä raskaudella että lähestyvällä tädillä. Oireina etova olo, huimaus, nippailut ja jomot alavatsalla, lantion alueen kipuja, nännit arat, paineentuntua vatsalla ja turvotus. Itse kyllä odottelen tätiä saapuvaksi any day now. Jos ei tätiä maanantaihin mennessä näy eikä kuulu niin maanantaina testailen, sillon olis dpo 10.

Kp 36, dpo 7,yk 3

Takaisin