Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lueskelin tossa keskusteluja noista cb plus testeistä ja siellä on joku kysynyt maahantuojalta että onko niissä viivanpaikkaa, ei ole. Ja osa saanut siis viallisia tuloksia ja niissä yleensä aina viiva ollut ohut. Mut mun mielestä mun viiva tossa on yhtä paksu kuin controlli. Hmm... :D luon tässä vain toivoa... heh heh

No muistaakseni niissä oli kaikki viivat ja paikat ihan saman paksuisia.. :D oon aiemmin viime vuonna oikeesti plussannut noilla testeillä ja silloin ei ollut kyllä mitään epäilystä: pystysuora viiva piirtyi esiin ennen mitään muita viivoja. En muista mitkä kpt tai dpot silloin oli.. Lume, käy verikokeessa...?

No muistaakseni niissä oli kaikki viivat ja paikat ihan saman paksuisia.. :D oon aiemmin viime vuonna oikeesti plussannut noilla testeillä ja silloin ei ollut kyllä mitään epäilystä: pystysuora viiva piirtyi esiin ennen mitään muita viivoja. En muista mitkä kpt tai dpot silloin oli.. Lume, käy verikokeessa...?

Sitäkin mä mietin mut en kehtaa soittaa sinne kun se mun lääkäri ajattelee et olen ihan sekasin :D kun ens kuussa alkais ne lapsettomuushoidot. Mitä mä sanon sille edes et menkat ei tavallaa oo vielä myöhässä ja muutamia testejä tehny joissa epäselviä tuloksia.. en mä kehtais mennä enää koko paikkaan :D

Sitäkin mä mietin mut en kehtaa soittaa sinne kun se mun lääkäri ajattelee et olen ihan sekasin :D kun ens kuussa alkais ne lapsettomuushoidot. Mitä mä sanon sille edes et menkat ei tavallaa oo vielä myöhässä ja muutamia testejä tehny joissa epäselviä tuloksia.. en mä kehtais mennä enää koko paikkaan :D

Tota mäkin aina aattelen.. et mitä ne siellä aattelee kun menkat ei oo myöhässä mut testit epäselviä.. miten herkästi ja aikaseen ihmiset menee verikokeeseen?! :D kun täällä aika usein ehdotellaan tota verikoetta.. mä en menis varmaan verikokeisiin ees vaikka olis menkat kaks vkoa myöhässä :D mielummin pissin tikkuun kotona. Kerran oon käyny veritestissä kun menkkoja ei tullu 3kktwen (vissiin ressin takia) ja yks roskishaamu tuli apteekin testiin. Naurovat mulle kun soitin sit tuloksista. En oo sen jälkeen ees harkinnu :D

Taitaa tossa earlyssä sittenkin olla jotain... en vaan silmällä tainnu eka nähä :P

ImageUploadedByVau Foorumi1491389615.283391.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1491389623.824523.jpg

Mutta pessimisti oon silti, koska samanlaisia viivoja tullut lähes joka kierto.. :P

Ihan ku tässäki olis joku tosi hailura haamu pidättelin sen 4h sitä kyl täytyy vähä zoomailla

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1491389719.852781.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491389719.852781.jpg
    43.7 KB · Katsottu: 232
Oli ihan kiva käynti!
Hintaa tuli 206€ ja nyt ollaan sit köyhiä.
Sain parit reseptit, käski heti lopettaa terolut kuurin.
Munasarjat näytti hyviltä, vasemmalla oli 16mm folli, oikealla puolet pienempi. Gynen mukaan ovis olis vasta tulossa ja limakalvon paksuus oli hyvä. Sanoi että loppuviikkoon mennessä tulis ja että olkaa yhdessä. Mä kirjottelen lisää kun pääsen kotiin tarkastelee näitä papereita. :)

Nii eiku se tais määrätä tohon mun kilppari arvoon lääkityksen kun se on 2.8.

Ihanaa testausaktiivisuutta! Ihan huippua tiirailla viivoja (joita siis molemmilla nään)!! Plussat tiskiin unicorn ja Lume!

Mä kans oottelisin ainakin sen pari viikkoo ennen verikokeita, jos menkat on myöhässä. Yleensä kyllä alkavat jos ovat alkaakseen tai sit tupsahtaa plussa.

Dpo 7, välillä viiltelee alavatsaa. Yritän olla kuulostelematta mitään oireita kun niistä huolimatta on täti joka kerran löytänyt tiensä tähänkin mökkiin. Nyt mä oon vaan päättänyt olla raskaana. Piste!

Oli ihan kiva käynti!
Hintaa tuli 206€ ja nyt ollaan sit köyhiä.
Sain parit reseptit, käski heti lopettaa terolut kuurin.
Munasarjat näytti hyviltä, vasemmalla oli 16mm folli, oikealla puolet pienempi. Gynen mukaan ovis olis vasta tulossa ja limakalvon paksuus oli hyvä. Sanoi että loppuviikkoon mennessä tulis ja että olkaa yhdessä. Mä kirjottelen lisää kun pääsen kotiin tarkastelee näitä papereita. :)

Nii eiku se tais määrätä tohon mun kilppari arvoon lääkityksen kun se on 2.8.

Toivotaan että toivottu apu tuli kuitenkin :) mä ajattelin että olis ollut kalliimpi.. täällä gynen hinnat n 100 + pkm ja ultra päälle . Ultra oli ainaki aru päälle 250 miinus kelak. :P oon valmistautunut että maksaa jotain 300.

Mäkin vähän arvelin noista testeistä että sim ovis vasta tulossa. Nyt vaam tikutat ahkeraan 2x pvä ja tallettelut hyvin ;) oottelen sun kirjotteluja mielenkiinnolla :)

Saisinpa mäkin samanlaisen asenteen kun kettusella <3 oih ! Sinne pärähtää kans plussa varmasti ! <3 mä oon ihan sekasin näistä testeistä ja viivoista kun välillä on sillei et eiiiii voi olla ja välillä joo on, ja sit ei osaa tehdä mitään koko päivänä kun odottaa seuraavaa aamua et saa testata. Hmmm.... :) mut huomenna dpo14 ja kp32 et kyllähän sen tädin pitäisi alkaa tulemaan jos on tullakseen...

RouvaKettunen, ihana asenne <3

Unicornilla ja Lumella molemmilla näkyy testeissä haamua... niin toivon että te molemmat plussaatte :)

RouvaKettunen, ihana asenne <3

Unicornilla ja Lumella molemmilla näkyy testeissä haamua... niin toivon että te molemmat plussaatte :)

Tää ois paljon kivempaa jos ne ei olis tollasia hämysiä :D paitsi cb oli aika selvä mutta... monet pettyneet kyseiseen testiin.

Mut kaiketi osa noista cb:n vääristä viivoista on varmaan myös kemiallisia raskauksia.. kun on niin herkkä testi. Mitä te ajattelette kannattaako mun tuhlata huomen aamulla se vika cb vai ylihuomenna ? Ottaen tietysti huomioon et onko menkat alkanu sillo.

Takaisin