Voisitkko Unicorn lapsen kanssa vaikka jumppailla kotona? Mä käyn äiti-lapsi-jumpassa, siinä voi käyttää lasta painona, ja sillon kun itse jumppaa, niin lapsi touhuaa varmaan mielellään vieressä lattialla, kun äiti on lähellä.:) joskus lapsen vauva-aikana löysin youtubesta jotain vauvajumppapätkiä, niitähän voisi ainakin hyödyntää.:) tai vaikka tanssia lapsi sylissä musiikin tahtiin, siinä vasta hyvää liikuntaa.:D ja eihän sitäkään kauaa tarvi jumppailla kotona, varmasti ainakin tyhjää parempi, kun saa vähän hikeä pintaan.:) vaikka ees niin pitkään, kun lapsi viihtyy.:)
Ja itse en yleensä testaa raskaustestillä, kun vasta kun menkat myöhässä, nyt viime kierroissa oon sortunut pari kertaa. Mut mieluummin ootan menkkoja ja petyn niihin, ku negaan. Ja just että jäis mahdollisten kemiallisten takia itkut itkemättä.:/ Mutta ymmärrän kyllä teitä, jotka testaatte jo aiemmin, kyllä ne testin mullakin kaapissa aina polttelee, mut en uskalla testata.
Oon kans aika varma että siirryn 2018-ryhmään, siellä nähdään:)
Ja voi että ärsyttää tuo sun gyne.:banghead: Miksi ei voinut ottaa sen enempää kantaan tuohon, että jos on jokin kiinnittymiseen liittyvä ongelma. Kun sulla niitä haamuja selvästi tullut, ja niinkuin todettu, niin kyllähän ne haamutkin sen hormonin tarvii. Ja harmi kun tosiaan maksaa yksityinen sen verran, että ei varmaan huvita toiselle mennä, niinkuin Jaffakin sanoi. Mä oon pari kertaa gynellä käynyt, niin oon yrittänyt aina netistä etsiä muiden kokemuksia, että kenelle uskallan mennä jalkojani levittelemään.

On niitä gynejäkin varmasti niin moneen junaan.
Tsemppiä sulle, toivottavasti sulla jo kuitenkin vähän parempi mieli.<3
Nipsuliini, pahoittelut menkoista.:/
Marce, jospa menkat jäis nyt tulematta.:) onko yhtään oireita suuntaan tai toiseen?:)