Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips kaikille, oon taustaillut täällä ja nyt taas aattelin tulla mukaan ku laskin äsken että mähän oon jo kp 21/28-32 :o talletteluja ei oo puuttunut :P mut en mä stressaa nyt, joteki semmoinen olo että jaa-a, tuskin tärppää taaskaan...oireita ei oikeastaan oo mihinkään suuntaan, ainoastaan tissejä tuikki pikkuisen tänään herätessä.

Täällä lumella ja unicornilla jännät paikat, olen nähnyt jotain hailakkaa viivaa teidän jokaisessa testissä. Toivon kovasti että viivat lähtis vahistuun!

Iskallt on saanut selkeän haamulaisen <3 vahvistumisia sille entisestään :)

Muille kovasti tsemppiä ja plussatuulia <3​

christine mä muistankin sut tuolta vähän aikasemmasta.. tai toisesta ketjusta? En oo varma :) hyvä että on talletteluja riittänyt. Kiva kun tulit tänne :) Nyt sit vaan jännämään! Meinaatko malttaa olla testaamatta mihinkä asti? ;)

Apteekin raskaustesti ei antanu mitään viivaa :( Eilisen ja tän aamun ollu tuntemuksia oikeessa kyljessä, mikä vähän ahdistaa. Helmikuussa oli kohdunulkoinen ja nimenomaan oikeella puolen, joten nyt kaikki kauhuajatukset jyllää läpi. Sinällään ei edelleenkään mitään raskausoireita, mutta mikä siellä sitten on? Täsmälleen samalta tuntuu kuin silloinkin.

Kp 36/39, dpo13.

Apteekin raskaustesti ei antanu mitään viivaa :( Eilisen ja tän aamun ollu tuntemuksia oikeessa kyljessä, mikä vähän ahdistaa. Helmikuussa oli kohdunulkoinen ja nimenomaan oikeella puolen, joten nyt kaikki kauhuajatukset jyllää läpi. Sinällään ei edelleenkään mitään raskausoireita, mutta mikä siellä sitten on? Täsmälleen samalta tuntuu kuin silloinkin.

Kp 36/39, dpo13.

Voih :( pahoittelut negasta. Toivottavasti ei olis sitä, eikä mitään muutakaan vakavaa ?! :/

Alinahille kans tsempit gynekäyntiin!:)

Unicorn, en aatellu testata ku vasta ku menkat myöhässä. Kun yhdessä aikaisemmassa kierrossa ollut kans tiputtelua ja menkat alkoi sit kunnolla ajallaan. En jaksa sitä negapettymystä, mieluummin ootan sit menkkoja. Hirveesti polttelee testata, mut en mä vaan uskalla.

Nipsuliini pahoittelut negasta.:/ jospa kaikki on hyvin, eikä ois toistamiseen kohdunulkoinen.:/

Christine, tervetuloa takaisin, jospa nyt tärppää ku oot osannu ottaa rennosti.:)

Nipsuliini, pahoittelut negasta!

Alinah ja Unicorn, tsempit gynekäynneille :)

Christine, kiva kuulla susta taas :) eipä kai niitä oireita pitäiskään vielä olla ;) toivottavasti tallettelut on tuottaneet tulosta.

On. Yritän hillitä itseni ja odotella ens maanantaihin ja silloin tehdä testin ellei täti oo sitä ennen saapunut visiitille. Mahaa juilii ja nippailee. Eilen sain onestepiin o+ tuloksen ja varuiksi sekin nyt aamuyöstä hyödynnettiin vaikka itse en usko että kyse ovulaatiosta, elättelen toiveita että olis kiinnittymisestä johtunut tuo o+ eilen. Eilistä onsteppiä tehdessä pistin merkille, että pissa haiskahti makealle ja juuri siitä tiesin esikoisen aikaan plussaavani.. voi olispa se nytkin merkki siitä! Pahaa pelkään että rytinällä tuun alas tippumaan! Pitäis ehkä ajottaa aina joku foorumitauko tähän piinapäiville ehkä sit osais olla hätiköimättä :D

Kp 34, dpo 5, yk 3

Paljon tullu taas viestejä! Oon tykkäilly kyl, mut enoä oo kirjotellu, ku eipä oo oikee mitää omaa ollu kertoo..

Pahoittelut negoista!

Kunnon plussia ei oo tainu tänä aikan tulla..

Tsempit gynekäynneille kellä tänään! :)

Ja tervetulloo uusille ja vanhoille palstalle palanneille! :)

Sydänkäpynen, toivotaan, et oireet viittas tulevaan plussaan! :)

Lume, tsempit päivän testeihin! Toivotaan,et plussat siel vahvistuis pidemmällä dippausajalla! :)

Omaa: mie tääl oottelen epätoivosesti, et tulis iha pikkuse veristä vuotoo pyyhittäessä.. Iha vähä vaaa! Jotta ois kiinnittymistä ilmoilla, hihhih xD Muilla ollu tälläsii odotuksii ilmoilla? :D Huomen ehkä vois ihan huviksee testailla ovistestillä.. Muut testailut koitan jättää myöhemmälle, iha sinne saakka ku menkat ois myöhässä.. Toivottavasti ovat! Mut saa nähä mis vaihees ratkeen testailee xD Ainakii kolme raskaustestiikii kaapissa oottamassa, tosin surkeita halpoja..

- Milottiina kp24/33 dpo5 yk2 -

Lume mitä testi näyttää? :)

Täällä tosi outoa ja huonoa oloa. Oottelen testejä postipatelta ja jännitän iltaa kauheesti.

Tein ton cb plussan ja sit pc:n pissi oli kupissa ollut n.1h ja cb tuli tosi hailakka haamu. Mut miten sä tässä testissä sitten luetaan ? Pc oli musta melkein nega mut yritän saada kuvaa siitäkin täss tää cb sanokaa mitä näätte
ImageUploadedByVau Foorumi1491376785.327195.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491376829.949824.jpg

En pysty kuvailemaan yhtä intohimoisesti kun mies on kotona ja se valitti jo eilen kun otan tän nyt liian tosissaan kuulemma ! :(

Ai niin lume kp31-30/33 dpo13 :D

Lume, näkyy cb:ssä viiva! Näkyy!! :Heartpink:Heartpink:Heartpink Toivon niiiiin kovasti, että viiva vahvistuisi!

Niin minustakin :D mut sitä ihmettelen miks sit pc on melkein nega kun siihenkin tuli niitä paikkoja, tosin olen huomannut niissä testeissä eroja, osassa on väriainetta enemmän ja osassa vähemmän, toissapäiväiset oli tosi punaisia ja tänään toi oli semmonen et hyvä jos yhtään väri ainetta liikku siinä pinnassa. Mut toivotaan et täti pysyis poissa ja cb viiva vahvistuisi ! Mulla on toinen vielä huomis aamuks, ja sit kaks niitä samoja apteekin kun sulla on :) ja yks pc tietty myös :D

Lume!! Mä näään!! :) <3 <3 Jeeee!!! Nyt +++++++

Tässä mun:
Ekaks en nähny mitää (katoin vissii väärästä kohasta? Ku äske sit kun zoomasin kuvia ni huomasin ton ylimmäisen...) ?! Oliskohan väriä vähän ees? :o

ImageUploadedByVau Foorumi1491378953.717926.jpg

Tässä samasta testiatä salamalla, mutta tämä voi kyllä olla viivanpaikkakin. Niinkun varmasti onkin.

ImageUploadedByVau Foorumi1491378981.224374.jpg

Kp27/28-32 Dpo10

Mut miksi pc on sit valkoinen kuin lumi ? Arghh piinaavaa :D nyt toivotaan et oikeasti se täti pysyy poissa ja cb viiva vahvistuu <3 mä aukaisen ton kun mies lähtee töihin ja laitan sit aukastuna sit uuden kuvan :)

Mäkin nään unicorn sun viivan jossa väriä :o oooooo sä niin plussaat tästä kierrosta <3

Mut miksi pc on sit valkoinen kuin lumi ? Arghh piinaavaa :D nyt toivotaan et oikeasti se täti pysyy poissa ja cb viiva vahvistuu <3 mä aukaisen ton kun mies lähtee töihin ja laitan sit aukastuna sit uuden kuvan :)

Mäkin nään unicorn sun viivan jossa väriä :o oooooo sä niin plussaat tästä kierrosta <3

Joo laita!! :)
Ei nää miehet aina ymmärrä, että meille naisille tää on vähän eri juttu kun niille :P pakostikki otetaan RASKAAMMIN :P välillä tuo mieskin kyselee että pitääkö niitä kokoajan tehä niitä testejä. Mutta kun esikoistaki ootettii ja yritettii nii kauan, eikä sillo selvitelty missä mättää ni kyllä mä nyt haluan tietää! Jos plussaa tulee aikasin mutta häviää ja menkat tulee niin ei mulle tuu muuta mieleen kun että joku estää kiinnittymästä jne..

Lume sä plussaat ainakin ;) ;)
Jos ekat oli kiinnittymistä ja nyt ei vielä/enää pc näy.. myöhemmin vasta. Ei mullakaan näy noissa one stepeissä enää mitään. Eikä first responcessa. Voihan tää taas olla joku viallinen testi :/ luulis että first responcessa näkys ekana.

Sydänkäpynen, kuulostaa lupaavalta! Toivon niin paljon, että nippailut enteilis plussaa!

Milottiinakin on suunnilleen samoissa dpoissa kuin moni täällä. Onpas paljon jännättävää!

Mäkin näen Lumella haamun. Vahvistumisia!

Mä ajattelin testata lauantaina, mutta en tiedä miten pääsisin perjantain yli testaamatta kun sillon olis jo dpo 9.. viimeksi testasin negan dpo 9 apteekin omalla ja plussan dpo 12 cbn digillä. Nyt on cbn viivatestejä ja onestepin kaupanpäällisliuskoja odottamassa. Ääks tätä piinaa!

Eilen illalla oli menkkamaista jomoa. Voisko se johtua kiinnittymisestä? Viime raskaudessa en tuntenu mitään missään vaiheessa ennen kuin alkoi laatta lentää, mutta nyt oon herkistyny kaikelle, joten en ihmettelis jos tuntisin kiinnittymisenkin. Mitään vuotoja ei oo ollut.

Muoks. Vulpix, kp 40, dpo 7, yk 3

Plussaatte kyllä molemmat Unicorn ja Lume! Molemmilla teillä nään viivan, ja siis Unicornilla just tuossa ylimmässä.:)

Vulpix, jospa ois kiinnittymistä, jos ei sulla yleensä jomottele noin? Mulla nyt jomottelee pitkin kiertoa, niin ei voi koskaan tietää mistä johtuu. Myös esikoista yrittäessä plussakierrossa jomotti ja nyt toista yrittäessä lähes joka kierrossa jomottanut.

Mulla jomottelee nytkin vähän. Lisäksi selkään on hirveen kipeitä finnejä tullu, vaikka ei sekään taida mun kohdalla mistän kertoa, niitä mulla tahtoo aina joskus ilmaantua enemmän ja sit on pidemmän aikaa pois. Haluaisin testata, polttele ihan hirveenä, mut toisaalta haluaisin testata vasta lauantaina, kun mieskin on kotona. Ja oottaa että jos ne menkat ehtiikin alkaa. Eipä tule ainakaan sitä negapettymystä. Voi että kun ihan on fiilis, että varmasti alkaa menkat, mut silti on niin toiveikas olo, et jos oiskin tärpänny.:rolleyes: En jaksa oottaa!:nailbiting::wacky:

Takaisin