Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin pidän vähintään 10sek pissassa tikkua. Pissaan aina purkkiin ja dippaan siinä. Vaikka olis puikko. :D Oon onnistunu kastelemaan koko testin märäks ja pilalle kun pissasin kerran vahingossa testi-ikkunaan. Ja mun mielestä luotettavampi aina pissatakin purkkiin, tulee varmasti pidettyä tarpeeks pitkään , eikä mee testejä hukkaan . :)

Kunpa tosiaan oliskin rautahermot. Pitäs vaan päättää että yhtään testiä en osta ennenku menkat myöhässä. Piste. Mutta sitten niitä tulee ovistestien kylkiäisenä ja homma menee plörinäks ja taas alkaa himotestailu kun siihen ekaan pämähtää joku viivanpaikka :D hahaha. Tyhmää. En osaa, en pysty.

Huomenna gyne ja pelottaa ja jännittää. Voiko ne siis tehä niin että mä maksan siitä käynnistä yksityisellä toista-kolmatta sataa ja sit ne lähettää mut kotii "pudota painoa"-kehotuksen kanssa ilman mitään reseptejä mihinkään? Rahastaavat vaan? Kyllä mä tiedän että painoa pitää pudottaa ja se onkin kokoajan työnalla. 6kg lähtenytkin viime raskaudesta, mutta nyt vaan junnaa. Kilpparikokeeseen on julkiselle jo lähete kyllä , kun vaan pääsis käymään.

Ultraakohan ne siellä automaattisesti vai pitääköhän sitä erikseen pyytää / kannattaako se? Mitä siitä vois kierron kannalta olla hyötyä / mitä siellä vois siis näkyä ? :)

Illalla 4h pidätyksellä apteekin ultra:
View attachment 53275

Tyhmää, en ala. Plussa mulle heti nyt. Seuraava testi viikon päästä ellei täti tuu ennen sitä. Jos maltan. Nyt ei oo enää muita kun ovistestejä. Dippailen niitä sit varmaan huvikseen loppukierron ihan vaan huvin vuoks ja urheilun kannalta. Tänään taas ovistesti helottaa plussana :D Koomista.

Mä en oo käyny koskaan yksityisellä ni en osaa sanoa mitä ne siellä tekee hmmm... toivotaan että siellä selviää asioita ja saisit jotain hyödyllistä tietoa tai apua :) ! Tule Sitten heti kertoilemaan meille miten kävi :) ! Mä käyn aamulla apteekissa, tällä hetkellä ei ole testejä kotona mut ajattelin ainakin käydä ostaa sen cb plussan ja pari muuta ja pidän niitä pississä ainakin 15sek jos ei täti tule yöllä :) ehkäpä siis voisi olla toivoa sen suhteen että olen vaan dipannut niitä tän päiväisiä liian vähän aikaa hmmm.. toivossa on hyvä elää :D

Unicorn jotain tummaa nään mut en tiedä onko se viiva/paikka vai haamu :D mun testilasit meni rikki tänään aamulla mut toivotaan et ne ois huomiseen korjaantunut <3

Unicorn miä oon ollu tosi tyytyväinen yksityiseen gyneen.Mulla ultrattiin viime kierrossa ja todettiin se kysta.Sain ne terot ja nyt letrot ihan vaan "vahvistamaan" ovulaatiota.Ja nyt ovis eilen oli.Ilman gynekäyntiä odottelisin varmaan viime kierron menkkoja edelleen ja kierto ois sekasin. Kyl ne tosiaan siellä laittaa asiat etenemään [emoji4]Ja voit ite sitä vaatia,koska maksat siitä. ja kannattaa ilman muuta ultrata [emoji106]

Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.

13kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491330827.836445.jpg

Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.

13kp 2ykView attachment 53283

Mun mielestä kaikki vielä negaa.
Välillä voi olla haaleempi ja välillä tummempia ja taas vaaleempi ennen plussaa. Plussa on samanvahvuinen tai vahvempi kun controlliviiva. :)

Tässä mun testit jotka vielä negaa:

ImageUploadedByVau Foorumi1491331059.909316.jpg

Ja plussa:

ImageUploadedByVau Foorumi1491331182.874753.jpg

Plussan jälkeen vielä pari tällasta nyt tänään eilen ja toissapvänä. Dpo7

ImageUploadedByVau Foorumi1491331223.847732.jpg

Tsemppiä Unicorn huomiseen!:)

Ja kiitos iskallt vastauksesta. Mä elättelen toiveita, että jospa mullakin olis sitten jotain kiinnittymisvuotoa, tai muuta vastaavaa raskauteen liittyvää vaaratonta vuotoa. Ainakin luin jostain, et joillain ollu jopa kp11 siitä kyse.

Lume, toivoa on niin kauan kun täti pysyy pois. Muistammehan vielä Vaapukan ;) tiiä vaikka moni tekee vielä Vaapukat :P

Se on kyl totta, :) hei kertokaas tää vaapukan tarina vielä :) tais just sillo olla mulla täti päällä ja en käyny täällä niin usein :)

Vähänkö jänskättää huominen, vatsassa perhosia! :P
Saa nähdä lähdenkö tyhjin käsin sieltä gynen luota vai mitä häh.. :P

En muista tarkalleen päiviä mutta siis menkat hällä tais olla jonku viikon ? Myöhässä ja testi näytti negaa , kunnes sit viivat vaan yhtäkkiä vahveni :) Vaapukka jos vielä hetkut täällä ni tuus vielä kertoo <3 :)

Vähänkö jänskättää huominen, vatsassa perhosia! :P
Saa nähdä lähdenkö tyhjin käsin sieltä gynen luota vai mitä häh.. :P

Sama :| tsemppiä!
Monelta sulla on se?
Mä meen vasta illalla. Koko päivä aikaa jännätä, byäää! Pelottaa jo valmiiks.

Sama :| tsemppiä!
Monelta sulla on se?
Mä meen vasta illalla. Koko päivä aikaa jännätä, byäää! Pelottaa jo valmiiks.

Mulla on aika 13.30 :)
Tsemppii sullekin huomiselle! :)

Lume, minä uitin rfsu:ta noin 10 sekuntia ja Apteqia ihan vaan varuiksi lähemmäs 20 sekuntia! :grin Apteqin testissä lähti niin hitaasti se väri nousemaan, että pakko oli liottaa oikein urakalla! Toivon sulle todella kovasti plussaa!! :Heartred

alinah ja unicorn, tsempit huomiselle! Hyvin se menee! Eikä ne sinua unicorn passita vain kotiin laihtumaan! :D

Huomenna on kohtalon päivä :) yritän nyt luottaa siihen ajatukseen et tän päivän testit meni persiilleen sen takia :D menkka oireita ei ole ellei tän päivänen itkunsekainen/normaali olon välimaasto ollut sitä. Ihmettelen vaan kun ne selvät aikaisemmat menkkajomotkin kerkesi tossa kadota ja tissikipu laantua, kun painaa on vielä kainaloista kipeät ja kävellessä välillä sattuu mutta ei muuten. mut jos se oli sillo dpo6 kiinnittymiskipua niin eihän se voi irti lähteä ilman vuotoa tai kipua ? Koska viime kuussa kemiallisessa alkoi kivut ja vuoto seuraavana päivänä , ja nyt mä saanut jo kuitenkin ma lähtien suht hyviä haamuja noihin testeihin.

Vaikeaa olla nainen :D lähden heti apteekkiin kun herään ja tulen sit raportoimaan :D

Takaisin