Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin pidän vähintään 10sek pissassa tikkua. Pissaan aina purkkiin ja dippaan siinä. Vaikka olis puikko. :D Oon onnistunu kastelemaan koko testin märäks ja pilalle kun pissasin kerran vahingossa testi-ikkunaan. Ja mun mielestä luotettavampi aina pissatakin purkkiin, tulee varmasti pidettyä tarpeeks pitkään , eikä mee testejä hukkaan . :)
Kunpa tosiaan oliskin rautahermot. Pitäs vaan päättää että yhtään testiä en osta ennenku menkat myöhässä. Piste. Mutta sitten niitä tulee ovistestien kylkiäisenä ja homma menee plörinäks ja taas alkaa himotestailu kun siihen ekaan pämähtää joku viivanpaikka :D hahaha. Tyhmää. En osaa, en pysty.
Huomenna gyne ja pelottaa ja jännittää. Voiko ne siis tehä niin että mä maksan siitä käynnistä yksityisellä toista-kolmatta sataa ja sit ne lähettää mut kotii "pudota painoa"-kehotuksen kanssa ilman mitään reseptejä mihinkään? Rahastaavat vaan? Kyllä mä tiedän että painoa pitää pudottaa ja se onkin kokoajan työnalla. 6kg lähtenytkin viime raskaudesta, mutta nyt vaan junnaa. Kilpparikokeeseen on julkiselle jo lähete kyllä , kun vaan pääsis käymään.
Ultraakohan ne siellä automaattisesti vai pitääköhän sitä erikseen pyytää / kannattaako se? Mitä siitä vois kierron kannalta olla hyötyä / mitä siellä vois siis näkyä ? :)
Illalla 4h pidätyksellä apteekin ultra:
View attachment 53275
Tyhmää, en ala. Plussa mulle heti nyt. Seuraava testi viikon päästä ellei täti tuu ennen sitä. Jos maltan. Nyt ei oo enää muita kun ovistestejä. Dippailen niitä sit varmaan huvikseen loppukierron ihan vaan huvin vuoks ja urheilun kannalta. Tänään taas ovistesti helottaa plussana :D Koomista.
Lume tuu sit kertomaan testitulokset <3 mä infoon gynekäynnistä heti. Munkin viivalasit on rikki. Ainaki toinen linssi.![]()
Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.
13kp 2ykView attachment 53283
No nyt käsitän miks mun viivat on ollu niin haaleita kun oon dipannu jokaista testii max 4 sekunttii :D
rv 4+6
Lume, toivoa on niin kauan kun täti pysyy pois. Muistammehan vielä Vaapukantiiä vaikka moni tekee vielä Vaapukat :P
Vähänkö jänskättää huominen, vatsassa perhosia! :P
Saa nähdä lähdenkö tyhjin käsin sieltä gynen luota vai mitä häh.. :P
Sama :| tsemppiä!
Monelta sulla on se?
Mä meen vasta illalla. Koko päivä aikaa jännätä, byäää! Pelottaa jo valmiiks.
Voisikohan mulla oikeasti sit olla vielä toivoa..... haaveilen,,. Et ehkä se viivojen heikkeneminen johtuu kun kastoin vähemmän aikaa