Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein viime sunnuntaina ja tiistaina ekat haamuplussat raskaustesteihin kp 25 ja kp 27. Eilisaamuna oli siis kp 28 ja tuli selkeämpi plussa. Ovulaatiosta ei hajuakaan, kun en tästä kierrosta tuntenut mitään ihmeempiä. Hieman enemmän tuli limoja kp 13-14 kohdalla. En ole tehny vielä digitestiä. Pelkään, että se näyttää ei raskaana. Hieman epätodellinen olo... la olisi 5. tai 6. 12. :love017

Vasenta rintaa pakottaa ajoittain melko kovasti ja alavatsaan juilii ajoittain. Odotin menkkoja alkavaksi viim. eilen. Eli nyt olisi 4+1?

Tein viime sunnuntaina ja tiistaina ekat haamuplussat raskaustesteihin kp 25 ja kp 27. Eilisaamuna oli siis kp 28 ja tuli selkeämpi plussa. Ovulaatiosta ei hajuakaan, kun en tästä kierrosta tuntenut mitään ihmeempiä. Hieman enemmän tuli limoja kp 13-14 kohdalla. En ole tehny vielä digitestiä. Pelkään, että se näyttää ei raskaana. Hieman epätodellinen olo... la olisi 5. tai 6. 12. :love017
Oi, sieltä on tulossa todellinen Suomi100 -vauva! Onnea!

Mulla piti tänään tädin tulla mutta ei oo näkynyt, jos ei yön aikana tuu ni sit teen testin huomenna aamulla. Mulla ei siis oviksesta hajua koska ois ollu, eilen paljon menkkajomotusta siitä olin varma et tänään täti tulee. Vähän kyllä fiilis ettei testissä mitään tuu näkyy kun oireet puuttuu, no sen näkee sitten aamulla :) Tosin täti voi hyvin tulla myöhemmin kun kierto kun varmasti hakee vielä paikkaa kun tän kuun alussa oli ekat menkat raskauden jälkeen.

Kp 28/28 dpo ? yk1

Paljon onnea Tilkkunen, ihanaa!:)

Mayday, mulla tullut parissa kierrossa vähän verta oviksen aikoihin. Menkkamaisia kipuja esiintyy pitkin kiertoa oviksen jälkeen, jo ihan dpo3 saattaa alkaa.

Mullakin osu :D ^ tosin mä merkkaillujostain marras-joulukuusta, mutta silti! Kätevä :)

Miekii latasin sovelluksen vasta ennen viime kiertoo, mut huomasin et pystyy laittaa aikasempiikii tietoja. Katoin siis kalenterista abaut 2v päähän kaikki menkat ja merkitsin sinne. Suosittelen siulekkii, jos siul vaa niit ylhäällä! Ennustaa sit paremmi ovikset, kun on tota historiaa tuol :)

Mä otin ton flon kokeiluun viime kierrossa. Mulle näytti kp21 kohdalle ovista, nyt kp28 ja o+ eli noin 8-9 päivällä meni vikaan tuo ennuste. Mua ärsyttää tossa flossa se että kun merkkaat o+ se merkitsee oviksen sille o+ päivälle vaikka todennäköisesti se ovis on oikeasti vasta seuraavana päivänä. Mua aina tällaiset pikku jutut ärsyttää. Sen sijaan Ladytimer jota oon käyttäny pitkään osas paremmin ennustaa mun oviksen, tosin sekin meni parilla päivällä pieleen. Mut siinä tykkään just siitä että kun merkkaan o+ se osaa itse laittaa oviksen seuraavalle päivälle.

Millanen tuo Ladytimer on? Pystyyks siihe merkkaa testituloksia ite, kuten ovisplussan? Tekis mieli latailla kaikki erilaiset sovellukset ja kokeilla, mut puhelimen muisti ei riitä

Ooo Tilkkunen ihanaa! Suomi100-vauva!! <3 <3 laita meille testikuvaa ihailtavaksi!! <3 onnea hurjasti!

Milottina, mulla ei oo ylhäällä missään aikasemmat kun olin ensin raskaana ja sit kierto alko kunnolla vasta loppuvuodesta säännöllisenä. Pitäs kyllä jatkossa laittaa johonkin kirjoihin ja kansiin :D niitä voi näköjään myöhemmin tarvita!

Ellikillä jännää kans!! Tee jo testiä, en malta oottaa! Ja kuvaa 8)

Unicorn kp22/28 , dpo 3

Kyllähän siinä lume jotain näkyy. Jännääää!

Täällä pohdin mitkä olis nyt parhaat jouluvauvan tekopäivät ;) ehkä vois tänään koittaa ja huomenna ainakin. Mut ehkä myös la ja su pitäisi jaksaa vielä. Hauskaahan se on, mutta mutta. Tänään siis dpo-1 hmm.

Kp28, dpo -1, yk3

Mite nuo dpo jutut nytsiis menee? Oliks siulkii eilen ovisplussa eli dpo -1? Mite sit la ja su ois viel mahollisii tärppipäivii? Sori, oon iha sekasi noista dpo jutuista! Joku joskus selitti, et kierrossa kaks dpo -1 päivää, onks näi? :D Myö talleteltu vaa eilen.. Pitäisköhä tänääkii sit viel jaksaa ;D

Milottiina, Dpo = day past ovulation eli päiviä ovulaation jälkeen. Näinollen ovispäivä on se dpo0 ja ovisplussapäivä dpo-1 koska ovishan tulee o-plussasta suurinpiirteen seuraavana päivänä yleensä. Ja seuraava päivä oviksesta dpo1 , jne. Korjatkoon joku jos olen väärässä :)

Esim mulla ovisplussa oli maanantaina dpo-1 ja oviksen tunsin tiistaina eli dpo0. Nyt perjantaina dpo3. :)

Vasta itsekin tämän opetellut kun ekan kerran tässä kierrossa tikutin o+ asti onnistuneesti :D happyhappy!! :D

Eli tänään oletettuna ovispäivänä (ovis yleensä 12-48h o+:sta.. sitä tarkkaan kun ei sit voi tietää kun jos tunnistaa irtoamisen tmv. )kannattaa talletella ja kun munasolu on hedelmöityskykyinen 24h ni sitte vielä ainaki huomenna ni on tuoreita uimareita odottamassa ;)

Mä oon muutamia sovelluksia kokeillu ja tykkään kyllä eniten tosta Ladytimerista. Pystyy syöttämään hyvin tietoja, limat, lämmöt ja testitulokset esim. Sovellus myös kertoo kannattaako sen mielestä tehdä ovis- tai raskaustestiä. On mun mieleen selkeä ja helppo käyttää eikä kokoajan pompi jotain mainoksia silmille.. ja oviksen merkkaa niin että se on ovisplussasta seuraavana päivänä.

Jänniä paikkoja monella! Joten tei testei jännityksel ootellen! :)

Latasin eilen ton WomanLogin, mut en tykänny. En saanu siihe merkattuu ovisplussaa vaa näytti vaa sen ennusteen. Ja oli jotrnkii sekavan olonen. Tuo Flo on miu mielestä ihanan selkee :) Mut tuo Ladytimer kuilostaa kyl hyvälle kans, taijanpa kokeilla! Kiitti MayDay! :)

Kiitti Unicorn! :) Noin olin sen muistavinaakin, mut sekotti taas, kun jostain olin lukevinani, et 2 x tulee toi dpo -1 :D Täytyy siis tänäänkin viel talletella illalla.. ;)

Elikkäs tänään Milottiina: kp19/33 dpo 0 yk2

Mä oon muutamia sovelluksia kokeillu ja tykkään kyllä eniten tosta Ladytimerista. Pystyy syöttämään hyvin tietoja, limat, lämmöt ja testitulokset esim. Sovellus myös kertoo kannattaako sen mielestä tehdä ovis- tai raskaustestiä. On mun mieleen selkeä ja helppo käyttää eikä kokoajan pompi jotain mainoksia silmille.. ja oviksen merkkaa niin että se on ovisplussasta seuraavana päivänä.

Käytätkö siis tota maksullista Ladytimer versioo, vai onks tosta myös ilmanen? Löysin vaan ton maksullisen..

Mulla on flow ja siitä myös se maksullinen laajennus. En oo varma näkyykö tossa ne ovistestailut yms siinä ilmasessa.. mutta mulla ainakin tässä on :) oon tykänny. Ja tosi tarkka vaikka en ookaan tosiaan laittanuy kun marraskuusta asti tiedot.

No nyt se pahoinvointi on ohi.
Varmaan oviskin ohi sitten.

Muoks. No ei olekaan, ihmeellistä touhuu!

Tässä karisee kilojakin kun ei maistu ruoka kun on huono olo..

Muokattu viimeksi:
Käytätkö siis tota maksullista Ladytimer versioo, vai onks tosta myös ilmanen? Löysin vaan ton maksullisen..

Ilmaista sovellusta käytän. Oon kokenu sen itselleni ihan riittäväksi. Lisätään vielä sen verran että siinä voi valita laskeeko sovellus itse kierron eri vaiheet vai syötänkä itse koko kierron ja luteaalivaiheen pituuden. Esim mulla viime vuonna kierrot heitteli ja olin raskaana mutta nyt tän vuoden puolella on kierrot tasoittuneet 27pv ja ovis ollut siinä suunnilleen kp12 niin olen nyt laittanut sen käsisyötön päälle ettei viime vuoden kierrot sotke sitä ennustetta. Toivottavasti tästä selityksestä jotain ymmärsi :-D

Argh eilen Ilallla tuli taas semmoinen kipu viilto mut vasemmalle puolelle ja meni alas nivusiin ja tiedätte kyllä minne. Tein aamulla ton pregchekin ja joo tuli siihen ( ehkä) tai ei sitten hieman paremmin tunnistettavissa oleva viivanpaikka/esiaste mut tos testissä oli tommonen outo tumma juttu tos muovin lopussa? :o onkohan toi viallinen ? Mä en saanut yhtä hyvää kuvaa ku eilen teille. Kävin ostaa apteekista kaks 10ml herkkyystestiä ja ajattelin kokeilla niillä nyt aamun toisesta pisusta kun aamuinen oli aika laimeaa taas. Nimimerkillä kävin syömässä yöllä :D tuttuun tapaan V alapuolelta tämä
Esiaste löytyy. Nyt veikkaan et ei näy teille asti. Nii ja siis jätin eilen sen toisen pc kuivamaan ja siinä se viivanpaikka on paremmin nähtävissä nyt ku eilen.
ImageUploadedByVau Foorumi1490943056.655233.jpg

Ai niin :D dpo8 kp26/30-32

Muokattu viimeksi:
Nyt must tuntuu ettei kuvassa näy mitään :( on tämäkin. Itse asiassa eilen illalla tuli sellain olo et tuskinpa on tärpännyt. :D

Takaisin