Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omaa napaa: Ovulaatio järkytys! Flo-sovellus ennusti ovulaatioo huomiselle kp19. Viime kierrossa ovulaatio oli vasta kp26, joten en uskonu yhtää noin aikasee ovulaatioon, vaikka kierto siis heitteleekin abaut 31-41 paikkeilla.

Aattelin nyt sit kummiskii alottaa tänää varmuudenvuoks testailee, ku noit tikkuikii oli 14kpl viel jemmassa.. Noh nyt se järkytys: selvä ovisplussa heti ekasta testistä (11 jälkee reilu 3h pidätyksellä) ! Laitanpa kuvan. Yllä kuva testiajalla ja alla hieman vaa kuivuttua.. Oon vaa jotekii nii yllättyny ja järkyttyny! Mite tuo sovelluskii nyt osas ennustaa ovulaation noin hyvi!? Oon kyl laittanu abaut kahen vuuen kk sinne ylös, et kai se on sit vaa nii fiksu!

Eile illal kyl nipisteli munasarjojen tietämistä ja valkovuotoo vähän ollu, tänää enemmä.. Mut harmittaa, ku eihä nyt olla jemmailtukkaa, ku vaa maanantain kerran (voisko riittää?!). Ja viime kierrosta, ku tein tollasen selvän ovisplussan ni siitä jo neljän tunnin pääst kunnon vihlasu (ovis?).. Kui nopeesti ovulaatio voikaa tapahtuu ovisplussasta?! Ja enhän mie tiiä onks jo eilen ollu.. Voiha pönttö! Pitääks mies heti töist tullessa kellistää sänkyy?! Lapsille laittaa jotai ohjelmaa siks aikaa Ou no!

Sori pitkät stoorit omaa napaa vaa. Keskityn teijen muidenkii juttuihi, koha selviin täst järkytyksestä! Ja miu hymiöt hävis johokii kaikki, :dead: pöh!!

Liitteet

• 20170330_120048.png
    20170330_120048.png
    549 KB · Katsottu: 255
Ketkä käyttää WomanLogia, toimiiko siinäkin teillä tuo ennustus? Mulla viime kierrossa sain o-plussan kp15 ja WomanLog ennusti oviksen kp 16. Aika hyvin ennustaa, mut mulla joskus saattaa olla ovis jo melko aikaisin ja kierto lyhyempi, niin sellaiset kierrot laittaa varmaan tuota sovellusta vähän sekaisin. Oon käyttänyt tuota n. 3,5 vuotta. :)

Oma napaaa oma napaa varoitus :D täällä alaselkä ja menkkajomot vaivaa, jos tuo eilinen olisikin ollut kiinnittymistä niin milloinkohan uskaltaisi testata Ekan kerran :D malttamattomana huutelen. Mitään oireita ei ole enkä tiedä pitäisikö niitä vielä edes olla :D katsotaan kun ilta tulee ja menee sänkyyn niin varmaan hiljaisuudessa taas kuvittelee kaiken maailman pienimmätkin jomot nippailut ja olot :D

Mulla on käytössä WomanLog, toki vasta ottanut käyttöön viime joulukuussa. Et kauheesti ei oo kokemustA.

Oma napaaa oma napaa varoitus :D täällä alaselkä ja menkkajomot vaivaa, jos tuo eilinen olisikin ollut kiinnittymistä niin milloinkohan uskaltaisi testata Ekan kerran :D malttamattomana huutelen. Mitään oireita ei ole enkä tiedä pitäisikö niitä vielä edes olla :D katsotaan kun ilta tulee ja menee sänkyyn niin varmaan hiljaisuudessa taas kuvittelee kaiken maailman pienimmätkin jomot nippailut ja olot :D

Heti :D !! Dippi vois jo näkyä?!

Paitsi että tänään sen WomanLogin mukaan mulla olis ovis.

Mä otin ton flon kokeiluun viime kierrossa. Mulle näytti kp21 kohdalle ovista, nyt kp28 ja o+ eli noin 8-9 päivällä meni vikaan tuo ennuste. Mua ärsyttää tossa flossa se että kun merkkaat o+ se merkitsee oviksen sille o+ päivälle vaikka todennäköisesti se ovis on oikeasti vasta seuraavana päivänä. Mua aina tällaiset pikku jutut ärsyttää. Sen sijaan Ladytimer jota oon käyttäny pitkään osas paremmin ennustaa mun oviksen, tosin sekin meni parilla päivällä pieleen. Mut siinä tykkään just siitä että kun merkkaan o+ se osaa itse laittaa oviksen seuraavalle päivälle.

Heti :D !! Dippi vois jo näkyä?!
Minä en ole löytänyt lähdettä siitä, että hCG kiinnittymisen yhteydessä hetkellisesti purskahtaisi isompana piikkinä, sitten taas laskisi ennen kuin lähtee tasaisempaan nousuun. Eikö kiinnittymisdippi liity kehon lämpötiloihin, että kiinnittymisen yhteydessä aamulämpö tilapäisesti notkahtaa himpun alaspäin ja palaa sitten entiselle tasolle? Mutta aiheesta ei tosiaan järin kokemusta ole, netistä löytämäni jutut vain esittävät kaikki hCG:n nousun alusta lähtien ilman pitoisuuksien pienenemistä ennen toista kolmannesta. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. :)

Minä en ole löytänyt lähdettä siitä, että hCG kiinnittymisen yhteydessä hetkellisesti purskahtaisi isompana piikkinä, sitten taas laskisi ennen kuin lähtee tasaisempaan nousuun. Eikö kiinnittymisdippi liity kehon lämpötiloihin, että kiinnittymisen yhteydessä aamulämpö tilapäisesti notkahtaa himpun alaspäin ja palaa sitten entiselle tasolle? Mutta aiheesta ei tosiaan järin kokemusta ole, netistä löytämäni jutut vain esittävät kaikki hCG:n nousun alusta lähtien ilman pitoisuuksien pienenemistä ennen toista kolmannesta. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. :)

En minä tiedä onko siitä tieteellistä näyttöä olemassa.. mutta Vaapukka jossain täällä sanoi ainakin kiinnittymisen näkyneen testissä :) ja olen kuullut muiltakin samaa :)

Huoh piti kyllä muokata oikein urakalla että viivanpaikan esiaste tuli esiin. En tiedä näettekö sitä siitä huolimatta. Testi on siis pc eikä ole ainakaan ennen antanut mulle edes viivan paikkaan. Pissa oli kyl todella laimeeta et varmasti sekin vaikutti. Nyt tää vaan lisäs mun malttamattomuutta vaikka tiedän ettei tää merkkaa yhtään mitään. Viivanpaikka on siis V kirjaimen alapuolella. :D voi meitä höperöitä :D
ImageUploadedByVau Foorumi1490876880.211338.jpg

Tässä vähän tummempana vielä. Kun sitä katsoo kauempaa erottuu vähän silmiin. Tossa tikkua kun katsoo välil erottuu tosi hailakasti ja välil ei. Voi olla et mun silmätkin pelleilee kun toivoo edes jotain vinkkiä tulevasta :D tää tuntuu kyl niin säälittävän tyhmältä :D en tehny niit mamin testejä kun niihin nyt näytti mulla ainakin ahkerasti viivanpaikkaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1490877113.060615.jpg

Kyllähän siinä lume jotain näkyy. Jännääää!

Täällä pohdin mitkä olis nyt parhaat jouluvauvan tekopäivät ;) ehkä vois tänään koittaa ja huomenna ainakin. Mut ehkä myös la ja su pitäisi jaksaa vielä. Hauskaahan se on, mutta mutta. Tänään siis dpo-1 hmm.

Kp28, dpo -1, yk3

Lume mitkä dpot sulla oli?
Kyllä siinä tosiaan jotain näkyy :)
Eikä ole tyhmää tai muutakaan ;) vauvakuumehöperöintiä vain <3

Siis dpo 7 ja kp25/30-32. Ei ole siis vuorokautta vielä edes kipukohtauksesta, koko ajan koskee munasarjoihin ja alaselkään, jos olis kp enemmän voisin luulla näitä menkka kivuiksi. Päänsärkykään ei ole loppunut vaimeana taustalla jyskyttää, vitsit Voisko nyt oikeasti olla että tärppäsi, enhän mä voi sellaista uskoa kun 4 vuotta yritystä ja ens kuussa hoidot alkamassa. :D

Takaisin