Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn veikkaan et neuvolasta annetaan vaan tutkittua tietoa. Esim. ite en usko et tolla jalkojen/pepun ylösnostamisella on oikeesti merkitystä. Jos joku raskautuu kun on niin tehnyt niin luulen et on vaan sattumaa/hyvää tuuria.
Tämä siis vain mun mielipide ja jokainen tekee minkä parhaaksi näkee.

Unicorn veikkaan et neuvolasta annetaan vaan tutkittua tietoa. Esim. ite en usko et tolla jalkojen/pepun ylösnostamisella on oikeesti merkitystä. Jos joku raskautuu kun on niin tehnyt niin luulen et on vaan sattumaa/hyvää tuuria.
Tämä siis vain mun mielipide ja jokainen tekee minkä parhaaksi näkee.

Täytyy vähän kompata tätä. Mä en usko että netistä löytyvistä kikoista on haittaa raskautumisen kannalta, mutta kyllä mä kokisin aika epäammatilliseksi jos neuvola alkais jakamaan samoja neuvoja, kun niiden tehosta ei tosiaan oo tutkittua tieteellistä faktaa riittävästi jos ollenkaan.

Itsekin kyllä gelee royalia tilasin ja aion ens kierrossa kokeilla. :D Ja esikoinen saatettiin alulle asennossa jossa olin pyllypystyssä niin sanotusti, joten sekin on nyt taas "kokeilussa" ;) :D

Jep, samaa mieltä, että nuo kikkakolmoset on sellaisia, että ei sitä tutkittua tietoa ole ja siksi ei ammattilaiset niitä ala suositella. Musta olis jopa hassua, jos terkkari sanois että juo punaviiniä, niin tärppää.:'D
Kyllä työn ja tuskan takana on löytää mitään virallisempaa tietoa mistään, ees siitä greippimehusta tai vaikka vehnänalkioöljystä. Lähinnä ihmisten kokemuksia kaikki, mitä oon lukenut, ja siksi huvikseen kokeillut, koska ei niistä haittaakaan ole.:) Lisäks tuo, että oon lukenut tyyliin jostain lapsettomuussivulta tai jostain, että ei vaikuta jos pitää tyynyä takapuolen alla ja jalkoja ylhäällä, eikä myöskään siitä ole haittaa, että menee heti pesulle yhdynnän jälkeen. Koska siittiöt kyllä löytää perille. Oon näitäkin kikkakolmosia silti käyttänyt joka kierrossa, kun itsestä vaan tuntuu, että kaikki valuu vaan heti pois, vaikka tiedän, että siittiöt on kyllä siellä missä pitääkin.:D
Greippimehusta oon myös itse kokeilemalla todennut, että lisää omalla kohdalla limoja.:) mut jos vauvaa ei ala kuulua, vaikka kuinka näitä kikkoja on käytössä, niin turhaan niitä enää jatkaa kuukausi tolkulla.

Heidukka mulla kans näkys tossa vapaa aika 6.4. ja se sopis paremmin kun hyvin... Mutta jos tästä kierrosta ei tärppää ni menkat alkas 11 pvä.. niin onkohan sillä kierron vaiheella mitään merkitystä että millon sinne menee?

ellikki, viiva näkyy, vahvistumisia!!! :)

Silja, auts! Mut onneksi ei oo tosiaan aiheuttanut vahinkoja munajohtimissa. Toivottavasti poistuu piakkoin ite sieltä.. Tsemppiä! :)

alinah, on kyl! Itekkii ensin harkitsin hetken, mut ei pystyny. Miul kyl nuo tikut toiminu tosi hyvi.. :)

Sydänkäpynen, samoi tuntemuksii tääl, jomotteluu muniksis jahetkellistä huonoo oloo oli aikasemmi.. Samoil päivil mennää ja jännätää! ;)

Unicorn, kyl pystyy raskauspuolenkii valita.. Täytyypä selvitellä mitä lisätksiä siin ois :) Mukava tietää, et apuja tulossa, jos ei satu raskautuu ennen sitä. <3 Itekkään en aikanaan uskaltanu mennä tutkimuksiin, vaikka raskautumiseen meni yli 3v.. Se oli vaa liia iso kynnys sillo yli otettavaks.. Mut nyt jos tarve vaatii ni aijon hakeutuu tutkimuksiin :)

Lume, jänskäää!!! Mukavaa viikonloppuu! :) Onneks on tekemistä tiiossa, ni ei sit varmaa tuu koko aika näit juttui mietittyy :)

- Milottiina 19/33 dpo 0 yk2 -

Kiitos samoin teille kaikille <3 on kyllä ihana päästä vähäks aikaa tästä kuumeilusta sinänsä eroon :D mä eilen löysin semmosen mielenkiintoisen sivuston yhdeltä keskustelu palstalta jossa oli tutkimus että vain 8% naisista saa väriä/plussan dpo8.... joten ehkä mulla on silti vielä toivoa.... ehkä.

Joo niihän se vähän on noitten kikkojen kans. Mietin vaan että kait sen joku on jossain todennut että punaviini tekee hyvää kohdun limakalvoille.. kun ei sitä oikein silmällä / tunnustelemalla tai tuntemalla voi tietää :D Mutjoo. Totta! Mulla tepsii greippimehu.. ekan punkkukulauksen jälkeen tuntuu "siellä" hassulta.. en tiiä mitä siellä tapahtuu ja miksi, mutta jotenkin se vaan tuntuu tuolla alakerrassa heti??

Pyllypystyssä tepsis esikoisesta . Se kikka oli ekaa kertaa käytössä siinä kierrossa kun heti raskauduin. ;D mutta tais olla sattumaa :)

Mä kans toisaalta uskon greippeihin yms ja toisaaltaan taas en :D Uskon että ne voi joitain auttaa mutta että ei niistä varmaksi avuksi oo :D Esikoinen tärppäs yk4 ilman mitään kikkoja tai ovis testejä joten yritetään tätä kakkostakin nyt vielä tää yk2 pelkillä ovistikuilla ja jos ei ala tärppäämään nii sitte kyllä alan testaamaan noita kikkakolmosia :D olipa sekava teksti :D Edin mä viimekierrossa juoda puol purkkia greippimehua mut se sit vähän unohtu :D Mutta ihanaa jos ne joillain auttaa ja tsemppaa yrittämään :)

Jaffa yk2 kp4/31?

Niin ja liukkaria en suostu nyt oviksen aikoihin käyttämään koska siihen mä ehkä vähän uskon että se voi tappaa? siittiöt! :D ja pyllypystyssä olin sillon kun sain ovisplussan :D

Tällä jännät paikat monella meneillään tai edessä! Kiva vieläkin lueskella teidän vauvaprojektien etenemistä, oikein kovasti plussatuulia kaikille! ++

Itsellä ennen plussaa selvimmät oireet oli jatkuva valkovuoto, alavatsalla kivut ihan kuin menkkojen alussa ja rinnat oli arat uusista paikoista, eli ihan reunoilta/kainalon vierestä. :) mulla oli myös fiilis, että en ole raskaana ja takana oli useita negoja. Lopulta ylläriplussa.

Tässä teille plussia vauhdittamaan mun viimeinen raskaustesti. Nyt rv8 menossa. :) Sainhan ne leffaviivat.

Liitteet

• IMG_3108.JPG
    IMG_3108.JPG
    485.7 KB · Katsottu: 208
Tällä jännät paikat monella meneillään tai edessä! Kiva vieläkin lueskella teidän vauvaprojektien etenemistä, oikein kovasti plussatuulia kaikille! ++

Itsellä ennen plussaa selvimmät oireet oli jatkuva valkovuoto, alavatsalla kivut ihan kuin menkkojen alussa ja rinnat oli arat uusista paikoista, eli ihan reunoilta/kainalon vierestä. :) mulla oli myös fiilis, että en ole raskaana ja takana oli useita negoja. Lopulta ylläriplussa.

Tässä teille plussia vauhdittamaan mun viimeinen raskaustesti. Nyt rv8 menossa. :) Sainhan ne leffaviivat.

Ihanat viivat <3 mulla on nyt kans tässä kierrossa koko ajan menkkajomoja enemmän tai vähemmän nyt eilen ja tänään enemmän. Joko selässä keskellä tai munasarjoilla, ja ei ole koskaan ennen ollut missään kierrossa näin aikaisin :) ihana kun tulit piristämään Meitä kunnon viivoilla <3

Niin ja liukkaria en suostu nyt oviksen aikoihin käyttämään koska siihen mä ehkä vähän uskon että se voi tappaa? siittiöt! :D ja pyllypystyssä olin sillon kun sain ovisplussan :D
Liukkari voikin tappaa, eikä sitä suositella. Muistaakseni oli kuitenkin siittiöystävällistä liukkaria olemassa.

Minulla on esikoisen jälkeen ollut kamalan kosteat paikat... ei tarvitse kuin mainita sana "seksi" niin johan lotisee :laughing005:laughing001 varsinkin ovulaation aikaan on extraliukasta. Ja se ei kyllä ole kovin mukavaa, kun on liian kosteaa. Esikoista odottaessa varoiteltiin miten alapää saattaa olla sahara... Juu, ei minulla.

Niitä siittiöystävällisiäkin liukkareita on olemassa. Meillä ei kyllä liukkarille oo tarvetta yleensä eikä varsinkaan näin oviksen aikaan :p:D

Oioi mitkä leffaviivat leffaviivat Vaapukalla!<3

Foolihappo nyt taitaa olla aika tutkittukin, että sitä kannattaa syödä jo raskautta suunnitellessa.:) en tiiä onko raskauden alkamisen kannalta sitten hyötyä, mutta ainakin varhaisia keskenmenoja vähentää. Mä syön raskaus ja imetys- Multivitaa, niin luulis että on vitamiinit kohdillaan.:)

Nonni! 5.4. aika yksityiselle gynelle :)
Huh! Yks ressinaihe vähemmä! Tai enemmän. Jännittää! Mitähän siellä tapahtuu? :o sillon on kp27/28-33?? Onkohan huonoon saumaan tuo aika ?

Unicorn 22/28-33 dpo 3

Tänään sain töissä tietää että työkaveri odottaa vauvaa. Hirmu kateus iski vaikka itsellä vasta ensimmäinen yrityskierto päällä :sorry: Enkä ole ollenkaan huomannut että työkaveri odottaisi (työvaatteet on tietysti semmoiset ettei niiden takaa oikein näekään raskausmasua), kuulema jo heinäkuussa LA :wideyed: Lisäksi miehen siskolla on kaksi ihanaa lasta, 1½v. ja kohta 4v.päivänsäteet :happy: Voi kun niiiiiin kovasti haluisin oman nyytin syliin :Heartred:love2 Mutta kyllähän te ymmärrätte :happy:

Vaapukalla ihanat leffaviivat <3

Niin ,foolihappoa kyllä suositellaankin!

Ja liukkareita on kai myös siittiöystävällisiä..
Täällä taas on välillä ongelmia liian kosteuden kanssa :'D en oo liukkaria tainnu koskaan ees kokeilla..

Voi kirppu, tiiän tunteen!! >.<

Takaisin