Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn veikkaan et neuvolasta annetaan vaan tutkittua tietoa. Esim. ite en usko et tolla jalkojen/pepun ylösnostamisella on oikeesti merkitystä. Jos joku raskautuu kun on niin tehnyt niin luulen et on vaan sattumaa/hyvää tuuria.
Tämä siis vain mun mielipide ja jokainen tekee minkä parhaaksi näkee.
ellikki, viiva näkyy, vahvistumisia!!! :)
Silja, auts! Mut onneksi ei oo tosiaan aiheuttanut vahinkoja munajohtimissa. Toivottavasti poistuu piakkoin ite sieltä.. Tsemppiä! :)
alinah, on kyl! Itekkii ensin harkitsin hetken, mut ei pystyny. Miul kyl nuo tikut toiminu tosi hyvi.. :)
Sydänkäpynen, samoi tuntemuksii tääl, jomotteluu muniksis jahetkellistä huonoo oloo oli aikasemmi.. Samoil päivil mennää ja jännätää!
Unicorn, kyl pystyy raskauspuolenkii valita.. Täytyypä selvitellä mitä lisätksiä siin ois :) Mukava tietää, et apuja tulossa, jos ei satu raskautuu ennen sitä. <3 Itekkään en aikanaan uskaltanu mennä tutkimuksiin, vaikka raskautumiseen meni yli 3v.. Se oli vaa liia iso kynnys sillo yli otettavaks.. Mut nyt jos tarve vaatii ni aijon hakeutuu tutkimuksiin :)
Lume, jänskäää!!! Mukavaa viikonloppuu! :) Onneks on tekemistä tiiossa, ni ei sit varmaa tuu koko aika näit juttui mietittyy :)
- Milottiina 19/33 dpo 0 yk2 -
Voikohan yleislääkäri määrätä teroluteja..?
Tällä jännät paikat monella meneillään tai edessä! Kiva vieläkin lueskella teidän vauvaprojektien etenemistä, oikein kovasti plussatuulia kaikille! ++
Itsellä ennen plussaa selvimmät oireet oli jatkuva valkovuoto, alavatsalla kivut ihan kuin menkkojen alussa ja rinnat oli arat uusista paikoista, eli ihan reunoilta/kainalon vierestä. :) mulla oli myös fiilis, että en ole raskaana ja takana oli useita negoja. Lopulta ylläriplussa.
Tässä teille plussia vauhdittamaan mun viimeinen raskaustesti. Nyt rv8 menossa. :) Sainhan ne leffaviivat.
Liukkari voikin tappaa, eikä sitä suositella. Muistaakseni oli kuitenkin siittiöystävällistä liukkaria olemassa.Niin ja liukkaria en suostu nyt oviksen aikoihin käyttämään koska siihen mä ehkä vähän uskon että se voi tappaa? siittiöt! :D ja pyllypystyssä olin sillon kun sain ovisplussan :D

varsinkin ovulaation aikaan on extraliukasta. Ja se ei kyllä ole kovin mukavaa, kun on liian kosteaa. Esikoista odottaessa varoiteltiin miten alapää saattaa olla sahara... Juu, ei minulla.Niin ja liukkaria en suostu nyt oviksen aikoihin käyttämään koska siihen mä ehkä vähän uskon että se voi tappaa? siittiöt! :D ja pyllypystyssä olin sillon kun sain ovisplussan :D
Enkä ole ollenkaan huomannut että työkaveri odottaisi (työvaatteet on tietysti semmoiset ettei niiden takaa oikein näekään raskausmasua), kuulema jo heinäkuussa LA
Lisäksi miehen siskolla on kaksi ihanaa lasta, 1½v. ja kohta 4v.päivänsäteet
Voi kun niiiiiin kovasti haluisin oman nyytin syliin 
Mutta kyllähän te ymmärrätte