Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
itellä on noista sofin testeistä huonoja kokemuksia, viime kesänä antoi hailuraa vaikka en ollu raskaana..

Onkohan väliä, jos kierron alussa (kp2-3) ottaa tarvittaessa fluconazol -tabletin? En tiedä tuleeko tarvetta, mutta mahdollisesti ja kaapissa sellainen olisi.

Omaa napaa vähän. Kp21 ja oisko dpo 4-5 menossa. Mulla on oviksen jälkeen edelleen todella hellä ja kipeä alamaha. Ajoittain jomottaa millon selkään ja milloin vähän munasarjoihin. Mä en malta odottaaaaaaaa. :D olo on kyllä vähän eri ku viime kierrossa oviksen jälkeen. Joten mietin onko jäänyt lh huippu päälle noista jomoista päätellen. :/

Missä kieron vaiheessa teidän mielestä kannattaisi alkaa tikuttamaan ovista?Nyt kiertopäivä 4 .Tässä vaiheessa ei ainakaan vielä pitkään aikaan :)

Omaa napaa kp 15 ja ensimmäinen primolut pilleri otettu eilen. Toistaiseksi en ole onnistunut pongaamaan o +.

Tohon mun testiin tuli omaan silmään heti sitä viivaa mut nyt tuntuu ettei siinä näy enää mitään :hilarious: Tekis mieli vaan heti testaa uusiks mut jos nyt pari päivää oottelis tätiä kylään ensin :D Kokoajan alamahalla nippailua , menkka olo..

JA Heitsu mä taisin alottaa oviksen testailun kp12 , mulla ei ollu tietoo kierron pituudesta kylläkään. Vahva ovisplussa tuli kp17. Tossa mun paketissa oli ainakin taulukko kiertopäiville koska kannattaa alottaa :)

Tohon mun testiin tuli omaan silmään heti sitä viivaa mut nyt tuntuu ettei siinä näy enää mitään :hilarious: Tekis mieli vaan heti testaa uusiks mut jos nyt pari päivää oottelis tätiä kylään ensin :D Kokoajan alamahalla nippailua , menkka olo..

JA Heitsu mä taisin alottaa oviksen testailun kp12 , mulla ei ollu tietoo kierron pituudesta kylläkään. Vahva ovisplussa tuli kp17. Tossa mun paketissa oli ainakin taulukko kiertopäiville koska kannattaa alottaa :)

Kiitos Jaffa93.

Täällä mielipuoli hoi ! :D tiedän jo aivan ensimmäiseksi että r testi ei oikeasti varmaan tässä vaiheessa kiertoa voi näyttää mitään kuin 1% 10 00000000 ihmisestä mutta pakkohan sitä oli jotain viihdettä itselle kehitellä näin sunnuntain ratoksi. En tiedä kauan pidättelin ja juotua on tullut. Enkä edes tiedä mihin tossa pitäisi viiva tulla koko testissä. Ylhäällä on entinen ovis testi ja asetin sen viivan siihen kohti missä nyt olevinaan on viivanpaikka, ja se tuli heti testin tehtyä ja hävisi kuivuttua, joten tässä teille pähkinää näkyykö paikkaa vai ei :)
ImageUploadedByVau Foorumi1490529341.820676.jpg

Jonkun tekstin perään oli sormeni huitaissut tyhmä-arvion, suurimmat pahoittelut siitä! Ei todellakaan ollut tarkoitus!

Tsempitykset piinailijoille! Pientä hailuraa oli jo näkyvissä, olikohan se jaffalla...?

Mä aloitin oviksen tikuttelun kp 9, eli eilen. Ei vielä lähelläkään plussaa...

Lume mä kyllä nään siinä viivan! :D johan aikasin näkyy! Tai sit mulla on tänään extravahvat viivalasit päässä :D

Jos nyt olettais että oon raskaana niin onko ihan tavallista että on menkkakipuja vai enteileekö ne nyt menkkoja? Eilen alko jomotukset ja nyt ihan sattuu/tuikkii koko alamahaan ja -selkään.....valkovuoto on vielä ihan normaalin valkoista :D

Lume mä kyllä nään siinä viivan! :D johan aikasin näkyy! Tai sit mulla on tänään extravahvat viivalasit päässä :D

Jos nyt olettais että oon raskaana niin onko ihan tavallista että on menkkakipuja vai enteileekö ne nyt menkkoja? Eilen alko jomotukset ja nyt ihan sattuu/tuikkii koko alamahaan ja -selkään.....valkovuoto on vielä ihan normaalin valkoista :D
Mulla oli aivan menkkamaiset kivut ennen plussaa. :)

Pitää tehdä aamulla uusi ennen kouluun menoa :) mulla kyllä siis alamahaan koskee ja tuikkii ja selkää jomottaa. Mut en mä ymmärrä miten se voisi nyt jo näkyä jos ois hyvin käyny :O

Siis mun mielestä menkka jomoja on joillakin ennen plussaa :)

Niin ja siis noihin jomoihin vielä. Mulla koskee alavatsaan keskelle aika ajoin. Ja sekä munasarjoihin että selkää jomottaa mitä ei siis viime kierrossa ollut ollenkaan oviksen jälkeen et.. jos toi viivanpaikka joskus muuttuu punaiseksi niin sit tosiaan voi olla jomoja ihan omakohtaisesti ennen plussaa :D mut pahoin pelkään et toi munkin viiva on vaan väärä :)

Moikka kaikille! Taidankin siirtyä tänne lueskelemaan teidän tarinoita ja hiljalleen kääntää katsetta taas näihin hommiin. Meillä plussa ensimmäisellä yrityskierrolla ja todettiin kohdunulkoinen helmikuussa. Nyt ensimmäinen yrityskierto sen jälkeen ja nyt 26/39 menossa. Ovulaatio bongattu tikun avulla ja nyt jännitetään miten käy. Pelottaa tosi paljon, jos ku uusiutuu, sanoivat että se on todennäköistä, jos munasolu irtoaa samalta puolelta. Tsemppiä kaikille [emoji173]

Oo, jännää Jaffa ja Lume! Lisää testikuvia odotellessa.

Tervetuloa Nipsuliini ja pahoittelut, ettei edellinen plussa vielä tuonut nyyttiä syliisi. Tsemppiä uuteen yritykseen!

Täällä kp 31 ja vilkkuva hymynaama nro 14. :)

Täällä ei vieläkään o+. Mihin lie kadonnut ovis. Perjantaista lähtien bongattu eggwhitea eli kai se kohta tulee. Vilkkuva naama nro 8 tänään siis tuloksena ja one step pysyi melko vaaleana. Talletuksia on nyt tehty jokatoinen pv. Onko huimaus ovisoire vai onkohan mun niskat vaan tosi jumissa?

Kp 24

Täälläkään ei vielä o+.. tikkuja enää 1kpl ja pitäs nyt sit sovittaa sen teko jotenkin ettei taas ovis aja ohi ! Prkl!

Kp17/28-?

Takaisin