Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tekis mieli vaan heti testaa uusiks mut jos nyt pari päivää oottelis tätiä kylään ensin :D Kokoajan alamahalla nippailua , menkka olo..Tohon mun testiin tuli omaan silmään heti sitä viivaa mut nyt tuntuu ettei siinä näy enää mitäänTekis mieli vaan heti testaa uusiks mut jos nyt pari päivää oottelis tätiä kylään ensin :D Kokoajan alamahalla nippailua , menkka olo..
JA Heitsu mä taisin alottaa oviksen testailun kp12 , mulla ei ollu tietoo kierron pituudesta kylläkään. Vahva ovisplussa tuli kp17. Tossa mun paketissa oli ainakin taulukko kiertopäiville koska kannattaa alottaa :)
Mulla oli aivan menkkamaiset kivut ennen plussaa. :)Lume mä kyllä nään siinä viivan! :D johan aikasin näkyy! Tai sit mulla on tänään extravahvat viivalasit päässä :D
Jos nyt olettais että oon raskaana niin onko ihan tavallista että on menkkakipuja vai enteileekö ne nyt menkkoja? Eilen alko jomotukset ja nyt ihan sattuu/tuikkii koko alamahaan ja -selkään.....valkovuoto on vielä ihan normaalin valkoista :D
Lume mä kyllä nään siinä viivan! :D johan aikasin näkyy! Tai sit mulla on tänään extravahvat viivalasit päässä :D
Jos nyt olettais että oon raskaana niin onko ihan tavallista että on menkkakipuja vai enteileekö ne nyt menkkoja? Eilen alko jomotukset ja nyt ihan sattuu/tuikkii koko alamahaan ja -selkään.....valkovuoto on vielä ihan normaalin valkoista :D