Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mullakaan ei oo ovis vielä tullut (tai ainakaan en ole tikuttamalla huomannut), nyt kp 20. Tosin tämä vasta eka kierto e-renkaan lopettamisen jälkeen, se jätettiin pois 2.3. Mutta nyt eilisestä lähtien valkovuoto on alkanut olla vetisempää ja hieman kirkkaamman oloista, joten ehkäpä se ovis sieltä lähestyy..?Ainut harmi vaan, että jos ovis on ens viikolla niin ei oikein mahdollisuuksia hyödyntää viikonlopun jälkeen.. Mulla alkaa yövuorot ja miehellä iltavuorot, niin ei olla samaan aikaan kotona paitsi aamulla kun minä tulen ryytyneenä nukkumaan
![]()
Puuuuh!+++++ Plussatuulia!! :) Itsellä samoin flunssa tärpin aikaan. ;DHeijjee! Tänne tuli sopivasti flunssa kylään!! Tätähän mä tilasin
Ovis+ todnäk huomenna. Viivat vahvistuu.. ja Tänään taas päätä särkee ja poskia kuumottaa! Yay! Peukkulit pystyyn! (Y)
Puuuuh!+++++ Plussatuulia!! :) Itsellä samoin flunssa tärpin aikaan. ;D
Mistäs minä nyt äkkiä sen räkätaudin repäisisin?Pitääpä muistaa ensi kierron poppaskonstina vilustuttaa itsensä
![]()
Mä kun tässä kierrossa menin tjottailu asenteella niin tuli ihan yllättäen mieleen että tässähän pitäis menkkojen ens viikolla alkaa ja olee ehkä jotain oireita jos on tärpännyt. Rinnoissa ei ainakaan oo mitään tuntemuksia, alavatsaa ja nivusia välillä nippailee