Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaan ei oo ovis vielä tullut (tai ainakaan en ole tikuttamalla huomannut), nyt kp 20. Tosin tämä vasta eka kierto e-renkaan lopettamisen jälkeen, se jätettiin pois 2.3. Mutta nyt eilisestä lähtien valkovuoto on alkanut olla vetisempää ja hieman kirkkaamman oloista, joten ehkäpä se ovis sieltä lähestyy..? :grin Ainut harmi vaan, että jos ovis on ens viikolla niin ei oikein mahdollisuuksia hyödyntää viikonlopun jälkeen.. Mulla alkaa yövuorot ja miehellä iltavuorot, niin ei olla samaan aikaan kotona paitsi aamulla kun minä tulen ryytyneenä nukkumaan :wacky:

Mullakaan ei oo ovis vielä tullut (tai ainakaan en ole tikuttamalla huomannut), nyt kp 20. Tosin tämä vasta eka kierto e-renkaan lopettamisen jälkeen, se jätettiin pois 2.3. Mutta nyt eilisestä lähtien valkovuoto on alkanut olla vetisempää ja hieman kirkkaamman oloista, joten ehkäpä se ovis sieltä lähestyy..? :grin Ainut harmi vaan, että jos ovis on ens viikolla niin ei oikein mahdollisuuksia hyödyntää viikonlopun jälkeen.. Mulla alkaa yövuorot ja miehellä iltavuorot, niin ei olla samaan aikaan kotona paitsi aamulla kun minä tulen ryytyneenä nukkumaan :wacky:

Toi on niin inhottavaa kun molemmat on vuorotyössä. Meillä oli ennen niin että saattoi olla viikko ettei nähty ku sängyss kun toinen jo oli lähdössä. Mutta mä tein muutoksen viime
Syksynä ja lähdin opiskelemaan yhtä-äkkiä :) senkin takia vauva olisi toivottu että ensi keväänä voisi sitten jäädä kotiin :) ja jos hoitoihin joudutaan on hyvä ajankohta kun ei ole töissä. :)

Lume, toki voi. En saanu viimekskään ovista kiinni kun tikut loppu ja tikutin muistaakseni just 15/28 asti.
Nyt varasin niitä enemmän ja meinaa silti loppua :D

Ihmettelen vaan kun oireet oli jo kp13-14 mutta tikut ei näyttnyt mitään. Tänään sit taas viiva paljon vahvempi , mut ei mun mielestä vielä plussa.. ei oo ovislimoja eikä muutenkaan ovisolo. Aika kuivaa on. Ettänyt ei joku täsmää :D Huomenna varmaan tasavahvat. :)

Kuinka nopeasti plussan pitäisi yleensä näkyä? tiedän että riippuu ihmisestä mutta silleen yleisesti :o

Tein siis sen negan eilen kp28/? dpo 10 , vahva ovisplussa saatu kp17. Tekis mieli huomenna taas testailla mut tuntuu jotenkin niin turhalta, oli se meinaan ihan puhdas nega.. Pitäskö vaan koittaa jaksaa ootella tätiä? eilen oli hetken menkkajomoa mut se siitä, muuta menkka oloa ei oo ollut. Alkuviikosta naama kukki mut nekin alkaa menemään ohi. On tää piinailu p*****stä....:arghh::arghh::banghead:

Kp 26/26-29 dpo 13. Tittidii. Olen samaa mieltä, Jaffa93, piinailu on p-stä :p Toisaalta oon ollu ihan hyvällä tuulella tänään.

Heijjee! Tänne tuli sopivasti flunssa kylään!! Tätähän mä tilasin ;)
Ovis+ todnäk huomenna. Viivat vahvistuu.. ja Tänään taas päätä särkee ja poskia kuumottaa! Yay! Peukkulit pystyyn! (Y)
Puuuuh!+++++ Plussatuulia!! :) Itsellä samoin flunssa tärpin aikaan. ;D

Mä kun tässä kierrossa menin tjottailu asenteella niin tuli ihan yllättäen mieleen että tässähän pitäis menkkojen ens viikolla alkaa ja olee ehkä jotain oireita jos on tärpännyt. Rinnoissa ei ainakaan oo mitään tuntemuksia, alavatsaa ja nivusia välillä nippailee

Mä kun tässä kierrossa menin tjottailu asenteella niin tuli ihan yllättäen mieleen että tässähän pitäis menkkojen ens viikolla alkaa ja olee ehkä jotain oireita jos on tärpännyt. Rinnoissa ei ainakaan oo mitään tuntemuksia, alavatsaa ja nivusia välillä nippailee

Miten sä pystyt siihen? :P :)

APUA!!! Näkyykö tossa teidän silmäänn jotain? Mun viivalaseilla ehkä näkyy! Kp28/? Dpo10 tuli puhdas nega ja nyt toi siis kp30/? Dpo12 , oisko vaan viivanpaikka? Negan testasin pregchekillä ja tän sofin testillä.

Liitteet

• 1490510974151.jpg
    1490510974151.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 216
Tossa pari salamalla otettua :D alkaa tuntua jo tyhmältä tää tihrustminen :D mistä sitä sitten tietää onko se vaan viivanpaikka? :o

Nää on kyllä kerennyt jo varmaan kuivua.

Tuntuu että menkat alkaa, eilen menkkajomoa ja nyt kans..

Liitteet

• 1490512783832.jpg
    1490512783832.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 194
  • 1490512798424.jpg
    1490512798424.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 207
Takaisin