♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Heidukka ja unicorn, toivotaan!! Tekis mieli jo huomenna tehä testi mut ehkä sitä jaksaa vielä paripäivää odotella![]()
Mä en malttais :D x)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heidukka ja unicorn, toivotaan!! Tekis mieli jo huomenna tehä testi mut ehkä sitä jaksaa vielä paripäivää odotella![]()
Mä en malttais :D x)
Ääääh no en ehkä mäkää! Varsinkaa tän kommentin jälkeen :D :D katsotaaaan![]()
Heidukka, sun tsh on ihan ok.Toi t4v pitäisi olla mielummin siinä viitteen yläkolmanneksessa.Mutta taitaa toi vielä viiterajoissa olla. Mulla tsh 0,85 ja t4v 15 viimeksi ja mun mielestä ne on ihan ok. Mietin ite silloin vaik et t4v ois saanu olla vähä korkeampi mut kaipa toi 15 ok. Oliko sulla se 12? Onks mitään vajaatoiminnan oiretta? Tsh pitäisi vauvaa yrittäessä olla mielellään alle 2,5 mutta mitä enemmän 2 alle menee niin hyvä.
Heitsu pahoittelut menkoista <3 kierron pituus olisi siis 33pv sinulla, koska se 34 on sama kuin kp1 :)
Jaffa tsemppiä piinapäiville ja plussatuulia!! Testaa ihmeessä!!
Heidukka no höhkilppariasioista mä en tiedä mittää :D
Mä päätin kans vähentää herkkujen napsimista, mut en millään pysty kokonaan lopettamaan :D
Lume,juuri noin.Mulla viime kierto (43päivää) oli juuri tuollainen,että o+ tuli kolme kertaa viikon välein ja sit ultrassa kp29 todettiin että ei ole ovulaatiota ollut.Teroluteja napaan 12 päivää ja menkat alko toisena päivänä niiden lopettamisen jälkeen. Mulla ei pco:ta ole mutta sehän voi noita aiheuttaa. Mulla syy oli follikkelikysta.