Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu, mulla "käytössä" terveellinen ruokavalio, liikunta, vehnänalkioöljy, greippimehu, foolihappo, monivitamiini, punaviini. Ovistestailu. Joka toisen pvn taktiikka ja jalat ylös tallettelujen jälkeen, eikä pesulle!

Aion myös käyttää edellisestä plussauksesta hyväksi koetut keinot: sata ovistestiä kaappiin odottamaan, hyllyt täyteen siteitä ja tamppooneja sekä yyberkosteat juhlat suunnitteilla miehen 30v loppuvuodesta, joten sillon ei saa olla raskaana (eli ennen sitä raskaudutaan ihan satavarmana ;D <3 )

Esikoista odottaessa tepsi ehkä eniten terveellinen ruokavalio, liikunta ja painonpudotus.. ja "luovuttaminen". Nyt sama urakka kehkeillä :) mutta en osaa vielä luovuttaa :P vasta yk10! :D viimeks yk48.

Pahoittelut negoista ja menkoista..! Ja Lume, tosiaan toisen päivän ovisplussa ei meinaa mitään. Talletteluja vaan hyvällä mielellä! Eikä sitten kannata enää testailla, aiheuttaa vaan kovasti stressiä.

Täällä kp 25/26-29 dpo 12. Mun mielestä mulla ei ole ollut PMS-oireita, mikä on ihan lupaavaa. Yleensä tässä vaiheessa itkeä tihrustan ja herkistyn kaikesta tai muuten vaan olen vihainen kun ampiainen :happy: Että voishan se ollaki. Tai sitten ei, mutta on ainakin ihan kiva olla olematta puolihullu ennen tädin tuloa!!

Unicorn, kuulostaa pätevältä suunnitelmalta :grin Mä voisin vaikka sopia lähteväni kesällä Tuska-festareille RYYPPÄÄMÄÄN kaveriporukassa. Että silloin olen eka kertaa pidemmin erossa lapsesta ja pidän hauskaa oikein kunnolla. Varmana raskaudun :p

Viikon päästä vihdoinkin se gyne aika. On sitä hetki odoteltukin!
Tilasin sit tossa äsken raskauskeijulta 42 ovulaatiotestiliuskaa. Vaikka itselleni sanonut etten niitä tee, kun en niillä mitään ovista oo saanut tikutettua. No jos tämän kerran vielä, sit lopetan noiden tilaamisen kun turhaa menee rahaa niihin kun ei sitä ovista tapahdu.

En raaskinut niitä clearbluen digitaalisia ovistestejäkään ostaa, kun siinä halvemmassa digissäkään en saanut edes vilkkuvaa hymynaamaa. Vai tuleeko siihen edes, mut tyhjä ympyrä vaan..:sad001

Noniin testi tehty ja negahan se oli.. :( en usko että tuosta muuttuu, nyt vaan ootellaan tätiä kylään.

Ois ollut ihana plussata tästä kierrosta niin olis ollu LA samaan aikaan kun esikoinen syntyi :)

Jaffa yk1 kp28/? Dpo10

Olipa tyhmä homma :( mutta voihan se vielä muuttua ;) toivon ainakin <3

Ooteko kuullut tälläisesta kuin Gelee royale? pitäs kuulemma kans auttaa raskautumaan tai jotenkin apua siihen ovikseen tai jotain. KAveri vinkkasi kun kerran mietittiin apukonsteja raskautumiseen :D

En tiedä koittaisko enskiertoon esim sitä greippimehua vai menisko vielä ilman apuja, tässä kierrossa en kyllä pahemmin ovista tuntenut vaikka se olikin :o

Jaffa, mä just tilasin tota gelee royalea jos vaik ens kierrossa sitä koittais. Tosin unohdin selvittää voiko sitä käyttää kun imettää. :D

O+ ei vielä tänäänkään... ehkä vkl sitten.

Jaffa, pahoittelut negasta.

Täällä kp 29 ja edelleen vilkkuu. Saa nähdä tuleeko tästäkin pitkä kierto.

Olen kuullut juu, monesti pitänyt tilata mutta aina sit jäänyt. :D

Eilen oli kiukkupäivä tällä äidillä kun olin kävelemässä Itäkeskukseen olin jossain myllypurossa hiekkatiellä ja sit puhkes vaunuista toinen takarengas.. Itäkeskuksen lastentarvikeeseen vaan ja uusi sisäkumi. Oli kyllä tosi huonoo palveluu ettei oo tosi, asioin jatkossa toisaalla..

Muutenkin tässä joku epäonni matkassa kun mikro hajos viikko sitten, muksu tiputti tulostimen lattialle..

Kaveri on käyttänyt sitä gelee royalea, sen verran osaan sanoa siitä. Ja raskaaksi tuli molemmilla kerroilla :D
Mä itse vetelen elovenan vehnänalkioita ja kuvittelen niiden auttaneen raskautumiseen :D muuta poppaskonstia meillä ei oo, menee muuten aika kauas tjottailusta. Siks en oo ovistikkuihinkaan koskenut vaikka mieli tekis :hilarious:

Huoh mitkä kp:t heidukalla...

Jaffalle negapahoittelut.

Onnea ovistelijoille ja muille jännäreille!

Kuka on testausvuorossa seuraavana?

Kp 8, huomenna pitäisi aloittaa oviksen tikutus. Tiistaina on sitten ultra, jännä nähdä onko letrozolit kasvattanut munasoluja enemmänkin...Ja ovistikun mukaan sit inseminaatio, ehkä ke tai to jos mun laskut pitää paikkansa..

Mw2b, kuullostaa suunnitelmalta! ;)

Alinah, täällä kans punkut odottaa! :)

Nyt en tiiä yhtään mun ovulaatiosta.. normaalit ovisoireet oli toissapv,
Ja eilen.. kylmä, kuumotusta, oik puol muniksen nippailua ja vihlontaa, runsaat eggikset, pääkipu.. "kipee olo"..ja nyt tänään ei koske kun päähän ja noustessa/ponnistellessa repii/jomottaa alavatsaa.. uskaltaakohan näihin onestep tikkuihin oikeesti luottaa :o

Ja tikut näyttää tältä :|
Alin äsken monentunnin pidätyksellä.
Taitaa tää kierto taas vähän venyä..

ImageUploadedByVau Foorumi1490360234.470330.jpg

Mua kiinnostas kans toi geele royale :) vielä en oo sitä koskaan kokeillu..

Toi gelee royal kuulostaa mielenkiintoiselta :) vaikuttaakohan sen syöntiin jos on allerginen ampiaisille. ?

Vähän omaa napaa myös :) uskoisin et ovis tapahtu viime yönä kun illalla oli aivan kamalat munasarja kivut. Aamusta ei kovinkaan enää mitään. Tiedän ettei oireita voi olla vielä missään nimessä mutta tässä kierrossa oviksen aikoihin olen pistänyt merkille oudon tissikivun joka lähtee viiltomaisesti ylhäältä ja menee alas päin. Joka siis jatkuu edelleen. :) nyt vaan odotellaan 6-9 päivää ja pidetään sormet ristissä että kiinnittyminen tapahtuisi :) tässä kierrossa söin/syön foolihappoa ja juon greippimehua :)

Lume, tossa purkissa kyllä lukee, että ei suositella jos on allerginen mehiläisille...! ite oon kans allerginen ampiaisille niin en tiedä uskallanko ottaakaan käyttöön :| hmm..

Täällä kans tota tissikipua mikä lähtee viiltomaisesri ylhäältä alaspäin , mut kainalossa.. mä en jotenkin luota noihin ovistesteihin koska ne oireet oli jo , ja negaa näyttää.. :/

Voi luoja, jäätelöauto tuli tänne meidän talon pihaan asti varmaan kun kuulostaa siltä et olis tossa ikkunan alla. Asutaan 6 kerroksessa, lapsi jo nukkumassa mut onneks ei herännyt siihen pimputukseen.. :D

Lume, tossa purkissa kyllä lukee, että ei suositella jos on allerginen mehiläisille...! ite oon kans allerginen ampiaisille niin en tiedä uskallanko ottaakaan käyttöön :| hmm..

Täällä kans tota tissikipua mikä lähtee viiltomaisesri ylhäältä alaspäin , mut kainalossa.. mä en jotenkin luota noihin ovistesteihin koska ne oireet oli jo , ja negaa näyttää.. :/

Mulla tais alkaa toi tissikipu tän viikon alussa. Ja se on vaan oikealla puolella ja aina silloin tällöin. Mä vähän ounastelinkin ovista alkavaksi kun päätäkin särki ja oli todella huono olo muutaman päivän. Mut ihmettelen kun myös päänsärky vaan jatkuu, 5 päivä tänään putkeen :S

Voi kyl olla etten sit uskalla kokeilla sitä gelee. Käytännössä en ole allerginen mutta pelottaa silti jos se puhkeaa. Oon lukenut että se allergia voi tulla vaikka ennen ei olisi ollut ja olen vainoharhainen ja panikoin aina tollaisia :D

Unicorn, koita ens kierrossa jotain toista merkkiä? Tai toki toivotaan ettei seuraavaa kiertoa tule. :)

Takaisin