Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täältä hyppäis taas mukaan yksi kolmannesta haaveileva. Lupa kolmannelle annettiin tulla kesällä 16. Tammikuussa oli kkm viikolla 12. elokuun odottajissa tuli se aika vietettyä. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä jouduin vielä kaavintaan ja nyt on ensimäiset kuukautiset kaavinnasta takana. Kroppa on toivottavasti palautunut mahdolliseen uuteen raskauteen. Pää tulee ehkä vähän perässä ja tunteiden ailahtelut on voimakkaat, mutta päätös tehtiin että heti lähdetään yrittämään uudestaan.on tää taas niin jännää, ihanaa,pelottavaa,mahtavaa...
Kp8/26 ya 6/16 kkm 1/17

Lume, täällä samoilla päivillä mennään mutta ei mitään merkkejä oviksesta :bored: Parin päivän ajan on tosin tullut sellaista vaaleanpunaista/rusehtavaa valkovuotoa paperiin pyyhkäistessä. Ei muuta mainittavaa. Testit näyttää edelleen negaa. :sad001

Kirppu millä testeillä testaat ? Onpa tosi pyllystä :( mut jospa meidän ovikset ois vaan myöhässä <3

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Täällä välillä sitä runsasta valkovuotoa,pissalla saa käydä koko ajan ja rinnoissa erilaisia muutoksia.

Mulla tullut kahdessa edellisessä kierrossa noita monta.. varsinkin one stepeillä ja mamin testeillä. Väri jotenkin sotkeutuu.

Kirppu millä testeillä testaat ? Onpa tosi pyllystä :( mut jospa meidän ovikset ois vaan myöhässä <3
Sulla sentään enteilee niin selvästi ovista nuo testiviivat, jospa se huomenna tai viimeistään ylihuomenna päättäisi näyttää jo vahvempaa viivaa :happy: Oispa mullakin tommoset viivat :grinTsemppiä! :Heartpink
Minä testailin tähän asti enimmäkseen Mamin testiliuskoilla 25mlU/ml, ja tein myös muutaman Raskauskeijun erittäin herkän testin 20mlU/ml. Niillä sainkin jo haaleita viivoja, joten taidan käyttää jatkossa niitä (ja sopivasti tänään tuli Raskauskeijun tilaukseni postissa :p ) Saapi minun osalta nuo Mamin testit jäädä!

edit: Lume, minkä merkkisiä testejä sinä käytät?

ImageUploadedByVau Foorumi1490127508.645725.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1490127611.950391.jpg

Heitsu, ei tämän kummempaa.. menkat alkoi neljä päivää myöhässä. Välillä testit puhdasta negaa, sitten näitä ja lopuks taas negaa. Edellisenä iltana menkoista cb earlyllä haamuplussa. Jotain varmasti yritti tapahtua.. :)

Toivotaan että sulla olisi pieni matkassa. Oletko nyt testaillut? Kokeile toista merkkiä?

Sulla sentään enteilee niin selvästi ovista nuo testiviivat, jospa se huomenna tai viimeistään ylihuomenna päättäisi näyttää jo vahvempaa viivaa :happy: Oispa mullakin tommoset viivat :grinTsemppiä! :Heartpink
Minä testailin tähän asti enimmäkseen Mamin testiliuskoilla 25mlU/ml, ja tein myös muutaman Raskauskeijun erittäin herkän testin 20mlU/ml. Niillä sainkin jo haaleita viivoja, joten taidan käyttää jatkossa niitä (ja sopivasti tänään tuli Raskauskeijun tilaukseni postissa :p ) Saapi minun osalta nuo Mamin testit jäädä!

edit: Lume, minkä merkkisiä testejä sinä käytät?

Mulla on ne tilattu noi sieltä mammaksi.fi eli onko ne nyt sit mamin testejä ? :D toivotaan että sinullakin alkaa viivat tummeta pikkuhiljaa <3 :) ihanaa kun jollakin muulla samat kiertopäivät niin saa jännätä yhdessä :)

Mulla on ne tilattu noi sieltä mammaksi.fi eli onko ne nyt sit mamin testejä ? :D toivotaan että sinullakin alkaa viivat tummeta pikkuhiljaa <3 :) ihanaa kun jollakin muulla samat kiertopäivät niin saa jännätä yhdessä :)
Toivotaan että jospa ne pikkuhiljaa :) Luin netistä tämmöistä: "Kun virtsaan erittyneen hormonin määrä ylittää testin herkkyystason, ovulaatiotesti näyttää positiivisen tuloksen." Eli jos minä saan o-testiin haaleaa viivaa 20mlU/ml testillä eikä 25mlU/ml testissä näy mitään, niin ilmeisesti LH-pitoisuus ei ole vielä noussut tuolle korkeammalle tasolle? Eli ovikseen on vielä matkaa :shifty: Näin ainakin minä ymmärtäisin, valaiskoon vielä joku viisaampi :grin

Lume, minustakin on kiva kun on samat kp:t niin saadaan tosiaan yhdessä jännätä, etenkin kun ensimmäistä yritetään molemmat :happy::Heartred ps. Mamin testit ei ole sama kuin mammaksi.fi, googlettamalla ensimmäinen hakutulos :wink

View attachment 52458

View attachment 52459

Heitsu, ei tämän kummempaa.. menkat alkoi neljä päivää myöhässä. Välillä testit puhdasta negaa, sitten näitä ja lopuks taas negaa. Edellisenä iltana menkoista cb earlyllä haamuplussa. Jotain varmasti yritti tapahtua.. :)

Toivotaan että sulla olisi pieni matkassa. Oletko nyt testaillut? Kokeile toista merkkiä?

Mulla ei tullut tuollaisia viivoja.

Olin yhteydessä eilisen raskaustestin takia lapsettomuusklnikalle.Käskivät tehdä eri merkkisellä testin ja jos jotain epäilyttävää siitä testistä tulee sitten verikoe.Eivät epäile kemiallista raskautta koska se olisi näkynyt aikaisemmin jo ennen sitä 28pvää ja kerennyt jo lähteä pois.Kuulema kemiallisessa ei tule edes vahvoja viivoja minulle tuli vahva viiva.Nyt uutta testiä ja verokoetta kohden jos jotain epäilyttävää on.

Tervetuloa 5anna! Toivotaan että seuraava tulee nopsasti ja päättyy paremmin <3

Myös minä sain niitä turhia viivoja ja menkat päivän myöhässä. Mamin puikolla hyvin selkeän, ettei vaan olis niin et se tuppaa niitä antamaan :/ jokatapauksessa niihin en aio rahoja enää tuhlata, oli kuin halpoja hyvänsä :D

Moikka pitkäst aikaa! Täs on ollu esikoisen kanssa vähän kaikenlaista niin on pitäny vähän taukoa täältä, usein iltaisin olen koittanut jaksaa lukea keskustelua.
Mulla tänään siis dpo6 ja eileen nousi kuume/lämpöilyä. Ovulaatiopäivänä 36,7 ja eileen hyppi 37,5. Muuten ei ole kipeä olo flunssaa tms, ainoostaan vähän heikko olo ja etoo. Eileen huvikseen testasin ovulaatiotestillä ja raskaustestin tein lääkärin toiveesta (alamaha kuulemma pinkeä ja arka). Raskaustesti oli negatiivinen ja o-testi antoi haalean plussan :o vai vieläkö tässä vaiheessa o-testi voi antaa plussan :o
IMG_20170322_125218.jpg
IMG_20170321_200452.jpg
Image_1490119053631.png

Tervetuloa uusille!

Jääkukka, mä kans saanu mamin testeillä turhia viivoja. Ovat tosiaan halpoja mutta enään niitä ei tähän huusholliin taida tulla :grin

5anna, pahoittelut❤

Minä oon taustaillut kun ei mitäääääääään. Kp94:meh::meh: Huomenna olis verikokeet mistä katotaan kilppariarvot että onko ne ok.
Voinkohan samalla kysyä että ottavatko hcg-arvon?o_O vaikka tuskinpa mitään on. Sain tosiaan itekkin eilen mamin puikkotestillä jonku hailuran, mutta ei oo oikein luottoa kyseiseen testiin..

Heidukka jessus mitkä päivät :wideyed: Voihan aina kysäistä että katsoisivat sen myös ainakin selvyyden vuoksi. Ootko kysellyt jotain apuja, kun ei mitään tapahdu?

Nää menkat on kyllä tosi oudot, alkoi tosiaan ilman tiputtelua ( en edes muista koska ei olis ollut) päivän myöhässä ja nyt vuodan jo viidettä päivää :wideyed: yleensä neljäs päivä on jo loppurippeitä ku täti pakkaa kamojaan, mut nyt en uskalla vaihtaa edes pikkuhousunsuojaan vielä ku sen verran vuotaa o_O

Heidukka, kuvaaa! Ompas päivät, huh!

Heitsu, testaas uudelleen toisella tai kolmannellakin merkillä!

Jääkukka, ompas ilkeä täti! >:/

On: naamaa kuumottaa ja helottaa, paleltaa kauheesti. Alavatsaa nippaillu ja kuumottanut/jomottanut.. ovistestit vielä ihan hailuraa. Noi on niitä halpatestin vihreäkantaisia liuskoja. Onkohan niihin luottaminen? Aikasemmin nää oireet oon tulkinnu ovulaatioks. Vai onkohan nää nyt vaan niitä enteileviä ja kypsyttäviä? Tässä sitä taas näkee miten väärin on kroppaansa kuunnellu. :D hyvä kun on noi ovistestit keksitty! Normisti olis tämä päivä ollut "the ovispäivä" ja varman vielä huomenna talleteltu ja sit ooteltu :D ihmekkää ku ei vauvaa kuulu! Nih! Kp12/28. Yykoo 10(3)! Ja tässä kierrossa baby meille, kiitos! Nyt on herkut ollu poissa ja syöty terveellisesti ja yritetty liikkua ja kaikista mahollisista purkeista vetäny vitaaminia ja kaksin käsin greippimehua ja kolmannella vehnänalkioöljyä puuroon! :) ja mies syö sinkkiä taas , niinku esikoisen yrityksen aikaan :)

.... niin ja esikoisen tarvikkeita alettu myydä pois (...kun ei sitä toista vieläkään kuulu..) ;) Josko se tärppäis sitten kun, nyt taas luovutettu :D sanoppa se näille aivoille jotka haluu olla kokoajan raskaana. :D

Takaisin