Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, toivotaan että inssejä pidemmälle ei tarvis teillä ainakaan edetä.

Terhus, onnea!:)

Tilkkusen lisäsin listalle. En tiiä miten muut tekee, mut mä kun puhelimella lisään jotain listalle, (enkä käytä itse sovellusta) niin mä en paina tuosta lainaus-kohdasta, (en tiiä tosiaan miten muilla näkyy, esim tietokoneella tai sillä sovelluksella:D) vaan kopioin edellisen listan ja liitän sen sitten tähän tekstikenttään.

Hirrrveen vaikee selittää, kun en itse ole yhtään hyvä näissä jutuissa, jostain syystä vaan osaan tämän jutun tehdä.:laughing025 Hyvä minä!:smug:

Tän aamun on taas selkee :wideyed: nyt siis kp17!

Liitteet

• kp17 aamu (3).jpg
    kp17 aamu (3).jpg
    598.1 KB · Katsottu: 233
Siis menee hermo tähän jatkuvaan sairasteluun! Ikinä pääse tärppäämään eikä edes laihtumaan kun kipeenä kiinnosta syödä mitään terveelistä...

Alinah kp7

alunah, mä oikein toivon että tulis nyt ees pieni flunssa kun sillon kun kropassa vähän huonompi vastustuskyky ni ei vastustele kiinnittymistäkää nii paljo ;) mulla esikoinen tärppäs just flunssassa! Mutta onhan se kenkkua olla kipeenä! Parantumisia! Tiiän tunteen ruokavalion suhteen. Itelläki meni taas kaks vko ihan hyvin ja ilman herkkuja mut nyt ruokavalion noudattaminen ollut haastavaa kun esikoinen kuumeessa ja kipeänä :(

Tsemppiä ja toivotaan plussaa! ;)

Eilen oli hieman kiire en kerennyt kirjoittaa tänne.Kun olen kirjoittanut siitä kuukautis asiasta että ei näy eikä kuulu ja testit näyttää mitä näyttää.Kysyin Dextra lapsettomuusklinkalta missä on tehty inseminaatioita ja tutkimuksia mitä mieltä asiasta ja mitä tehdä .Sanoivat sieltä että meillä kun on mahdollista raskauteen ilman hoitoja voi olla kyse raskaudesta mikä näkyy vain myöhään.Toinen vaihtoehto on se että kohtukuolema sekoittanut pakkaa mutta sen jälkeen sanoivat että jos on tullut Ovulaatio tämä ei pitäisi olla syy menkkojen pois jäämiseen.Kolmas vaihtoehto voi olla että keltarauhas rakkula tullut näitä rakkuloita voi itsekseen tulla mutta ne lähtee ihan itsekseen myös pois.Neuvoivat että testiä teen ja soitan maanantaina meidän nykyiseen hoito paikkaan jos ei näy kuukautisia.

Heitsu, toivotaan että pian asiat pian selkenee, ja mielellään että olisi raskaudesta johtuvaa.:) Paljon sulla on nyt menkat myöhässä? Apteekin testeistä en sen kummemmin tiedä. Yhden selkeen negan olen joskus tehnyt ja muuten en oo niitä käyttänyt.

Mua ehkä pelottaa se jos sinne asti joutuu ja ei onnistu sieläkään raskautuminen ja sit on enää koeputki hedelmöitys ja ja.. ehkä mua pelottaa se et mitä enemmän mennään eteenpäin sitä enemmän keinot käy vähiin ja jäädään ilman lasta :/ tiedän kamala ajatus tapa mut en mahda mitään sille :(

Me käytiin aikanaan testeissä kun lasta ei kuulunut 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Testeissä todettiin, että oltiin suorastaan erittäin hedelmällisiä kumpikin. Olin masentunut, koska olin ajatellut, että jos olisi jotain vikaa, niitä voisi lääketieteellä korjata. Mutta jos vikaa ei ole ja mitään ei kuulu, mitä sitten voi tehdä..? Päätettiin ruveta keräämään rahaa suoraan IVF-hoitoihin ja jättää inssit väliin. Kolme kuukautta myöhemmin raskauduin luomusti. Nyt kun yritetään kakkosta, mietin ja pelkään, että on esim. munajohdin mennyt sektiossa tukkoon, tai muuten vaan alkaa käydä munasolut vähiin... Testeihin menen kesällä jos ei mitään kuulu.

Eli aina niitä pelkoja kuitenkin on. Jos mitenkään pystyt, yritä ajatella niin päin, että teitä voidaan auttaa. Kuitenkin suurinta osaa voidaan..! :Heartred

Heitsu, toivotaan että pian asiat pian selkenee, ja mielellään että olisi raskaudesta johtuvaa.:) Paljon sulla on nyt menkat myöhässä? Apteekin testeistä en sen kummemmin tiedä. Yhden selkeen negan olen joskus tehnyt ja muuten en oo niitä käyttänyt.

Tänään 3pvä myöhässä.

Apuva! Hölmistyneenä täällä kattelen ovistestiä minkä tein vähän aikaan sitten että miksi niin haalea viiva... kp 17 menossa ja kalenteri ilmoittaa huomiseksi ovista, kierto taitaa nykyisin olla kp32 pitkä. Onko RFSU ovistesti edes luotettava? Vai menikö tämäkin kierto taas penkin alle? :sorry:

Onnittelut kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille!

Jotenkin toivois että tärppäisi ennen kuin hoitovapaa loppuu mulla, mutta eihän sille mitään voi jos ei lokakuuhun mennessä tärppää. Nähtäväksi jää!

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Täällä välillä sitä runsasta valkovuotoa,pissalla saa käydä koko ajan ja rinnoissa erilaisia muutoksia.

Me käytiin aikanaan testeissä kun lasta ei kuulunut 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Testeissä todettiin, että oltiin suorastaan erittäin hedelmällisiä kumpikin. Olin masentunut, koska olin ajatellut, että jos olisi jotain vikaa, niitä voisi lääketieteellä korjata. Mutta jos vikaa ei ole ja mitään ei kuulu, mitä sitten voi tehdä..? Päätettiin ruveta keräämään rahaa suoraan IVF-hoitoihin ja jättää inssit väliin. Kolme kuukautta myöhemmin raskauduin luomusti. Nyt kun yritetään kakkosta, mietin ja pelkään, että on esim. munajohdin mennyt sektiossa tukkoon, tai muuten vaan alkaa käydä munasolut vähiin... Testeihin menen kesällä jos ei mitään kuulu.

Eli aina niitä pelkoja kuitenkin on. Jos mitenkään pystyt, yritä ajatella niin päin, että teitä voidaan auttaa. Kuitenkin suurinta osaa voidaan..! :Heartred

Kiitos <3 <3

Mä olin jo tänään jee O+ mut sit... ei taida ollakaan. :( kp 16.. ei huono.
ImageUploadedByVau Foorumi1490115105.032874.jpg

Lume, toivotaan että inssejä pidemmälle ei tarvis teillä ainakaan edetä.

Terhus, onnea!:)

Tilkkusen lisäsin listalle. En tiiä miten muut tekee, mut mä kun puhelimella lisään jotain listalle, (enkä käytä itse sovellusta) niin mä en paina tuosta lainaus-kohdasta, (en tiiä tosiaan miten muilla näkyy, esim tietokoneella tai sillä sovelluksella:D) vaan kopioin edellisen listan ja liitän sen sitten tähän tekstikenttään.

Hirrrveen vaikee selittää, kun en itse ole yhtään hyvä näissä jutuissa, jostain syystä vaan osaan tämän jutun tehdä.:laughing025 Hyvä minä!:smug:

Toivon kyllä samaa :) sit mietin että tehdäänköhän ne inssit täällä vai sit tuol vähän kauempana. Miehellä vuorotyö ja vähän vaikeaa sit olla hänen pois kun matkaakin töihin on puolituntia kun käy eri kaupungissa. :/

Takaisin