Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin oon mielenkiinnolla odotellut uuden pakkauksen julkistusta. Varmaan kakkoselle otetaan kanssa sitten aikanaan pakkaus. Saa nähdä onko se sitten tämän vuoden pakkaus vai seuraavan vai sitä seuraavan. :D

Mulla toi vuoto on tosi vetistä. Ei yhtään samanlaista kuin muissa kierroissa. Lisäksi kun menkat alkaa aina tissikipu loppuu. Nyt ei... ota tässä selvää. Miksi aina pitää olla tämmöinen epävarma :D miksi ei voi olla kyllä tai ei :)

Plaaaaah. Testi negaa, malttamattomana tein sekä yövuorosta kotiutuessa että nythän iltapäivällä herätessä. Toinen Rfsun testillä ja toinen Mamin. Edelleen on rinnat kipeet, mahaa juilii ja etoo, tosin nyt tää etominen voi olihan hyvin johtua näistä yövuoroista.

Toivottavasti te muut ees plussailette ahkerasti niin luo toivoa että ehkä täälläkin joskus jos ei nyt!

Niinpä Lume! Miksei vaan voi olla kyllä tai ei, nainen on niin monimutkainen että huhheijjakkaa!

Mä täällä peittojen alla makaan ku on niin kylmä! Leikkelin äsken kanaa ja jotenki ällötti kauheesti koskee siihen vaikka yleensä näin ei oo.. voi kyllä johtua siitäkin että se oli sellasta ihraista filettä. Söin ja tekee vaan koko ajan mieli mussuttaa jotain. Kaikkea mahdollista. Nää voi olla ihan vaan PMS. Mä vieläkin sitä eilistä testiä kyyläilen ja kallistelen valossa. Viivanpaikan mä siinä jotenkin nään mut sitten taas en kuitenkaan. Alaselkä hellä, menkkamaista polttelua vatsalla välillä. Tänään vika terolut tässä kierrossa, kattoo loppuuko tää etominen sitten siihen. Lyhentääkö noi terot nyt sitten tätä mun kiertoa? Jos, niin milloin voin alkaa oottelemahan kuukautisia?

Kp25/30-32

Voi miten ihanaa ois jo vois haaveilla äitiyspakkauksesta! ♡ ei uskalla ees ajatella, haikeena ihastelin toissa viikonloppuna kaverin vauvanvaatteita hein muuton yhteydessä ♡ ois ollu niin kiva olla samaa aikaa raskaana.. :)

Puhdas nega äsken apteekin testillä. Kp28/28 siis. Eiköhän se täti huomenna tule :| Aamuksi vielä toinen varuiks, jos ei siihen mennessä ala, mutta luulenpa että uuteen kiertoon lähdetään taas.

Paha olo on ollu kyllä koko päivän, närästäny, alavatsaa juilinu jne. Ihme itkukohtaus tuli aamulla. Oireiden puolesta kuulostaa lupaavalta mutta testit on eri mieltä :P :D hahah. Kyllä noi mamin testit tais olla jotain viallista erää kun tähän apteekin testiin ei mitään tollasta punasta suttua ees tullut. Ihan selkee testi oli :) ei vaan oo tullu vielä mitään vastausta sieltä kun aamulla laitoin säpöä..

Lume, tsemppiä! <3 Voi hyvin olla ns. valemenkat, etenkin, kun ilmeisesti on tavallisista menkoista poikkeava.

Jny:llä kaunis viiva. <3

Ceciljalle, Unicornille ja muille negoista tai tädeistä kärsiville tsemppiä!

Minulla Apteekkarin testi näyttää samanlaista hailuraa kuin eilenkin, muttamutta... Elivon testissä ihan silmiä tihrustamatta näkyvä haamu! :D Toissapäivänä tuo testi näytti tyylipuhdasta negaa.

Oiretta on kyllä niin, että ihan uskon tärpin voineen käydä. Pahoinvointia tulee aalloittain siinä määrin, että harkitsee vessaan varuilta menemistä, normaalisti ei koskaan okseta, mahataudissakin olen elämäni aikana ollut kerran. Lisäksi nännejä aristaa, edelleen on supervauhdikkaita unia ja väsyttää, pissattaa tavallista useammin. Niin toivon, että pysyisi ja tummenisi viiva!

WP_20170306_16_52_19_Pro.jpg

Tässä vielä kuva, sori huonolaatuinen kännyllä otettu, mutta näkyvillä jotain, eikö niin..?

Täälläkin odotetaan innolla äitiyspakkauksen julkistusta :happy: Esikoinen haaveissa, niin ehdottomasti otan pakkauksen. Mielenkiintoista myös nähdä, onko tämä Suomen juhlavuoden teema jotenkin näkyvissä esim. kuoseissa ja väreissä.

Onko muille tullut mamin puikko r-testiin viivanpaikkoja "turhasta"? Mä siis edelleenkin pällistelen tätä eilistä testiä :p minä näen, mies ei nää

Olipa tullu paaaljon tekstii tänne, unohdin jo puolet. Pahottelut negoista ja olkaa onnellisia ne kenelle tädit on tullu kyläilee (vaikka mielummin niitä plussia kaikille toivoisin:):)) pääsette ainaki uuteen kiertoon ja yrityksiin :) täälä nimittäin kp.73 ja viimeviikon ovis plussasta (näytti kolme päivää +ennenku viivat haalistui) asti tuntunu et joku painais oikeelle puolelle alavatsaan:sad001 sori jos on kauheen epäselvästi kirjotettu :happy3

Meilläkin jäi vuoden 2015 pakkaus melkein käyttämättä.. Jotain käytetään yhä yöpukuna, mutta ei muuten. Töppöset on kyllä jatkuvassa käytössä. Seuraavalle (jos sellainen joskus tulisi) tuskin otetaan pakkausta.

JanieL, en vielä tiiä onko "turhasta" mutta tässä kun oon testaillut niin joka päivä jossakin joku viiva / -paikka. Menkat pitäs alkaa huomenna. Äsken ei apteekin testissä näkyny mitään haamujen haamuakaan.. aamulla mamin testissä taas oli joku "viiva".

Jny:llä selkee viiva! Onnea!

Magnustilla myös selkeesti myös toista viivaa tekee, vahvistumista!

Mitä,mitä,mitä, liikaa negoja!!! Pidetään peukut et kääntyvät vielä plussiksi!

On.Dpo 5, hirrrrrveesti tullut valkkaria tänään, mitä tais kyllä olla edellisessä kierrossa myös. Nyt on menossa se positiivinen vaihe, kun kaikki on vielä mahdollista, varsinkin kun talletukset osui (taas) nappiin. Ensi viikolla taas alkaa epäilys hiipiä puseroon.. Elämä on yhtä aaltoliikettä! :facepalm:

Takaisin