Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vahvistumisia haamulaisille! <3

On: pissa haisee niiin vahvalle että melkein omiakin silmiä kirvelee, pikkareihin jää valkovuodosta sellainen tahmea laikku, ei juoksevaa tai muutenkaan runsasta. Mä nään koko ajan unia raskaudesta, jotenkin sellanen jännä olo mitä ei oo ollu ehkä ikinä? Sellainen jännän "odottava", nään mielessäni niin selvästi jo sen toisen lapsen. Itken viikon putkeen jos nyt ei oo tärpännyt, ikinä ei oo vielä ollut tälläsiä tuntemuksia. Kädet on niin ristissä että rystyset sinertää...

Jny, on jo kyllä selkeä viiva minusta! onnea ! :) <3

Lume, mäkin nään siinä jotain! :p

Unicorn, vasta kyllä menkkojen pitäis alkaa mut ootko miettiny että menisit jo verikokeisiin? outoja testejä! uskon niin vahvasti että sä plussaat ! :D

Kirppu onnittelut menkkojen alkamisesta ja vielä enemmän onnea tulevaan kiertoon <3

Jny kyllä se on musta vahvistunut!! Ja tosi selkeä haamu.

Lume kyllä aika huono kuva, mut silti näkyy jotain hailuraa siinä!

Kirahvi no ompa merkillistä vuotoa noin aikaisin, toivotaan että olisi kiinnittymisestä johtuvaa :)

Vaapukka uuuu kuinka jännää :)

JanieL , toivotaan hiirveesti plussaa <3

Jaffa, kerran oon käyny yhden haamun takia kun kierrot oli tyyliin sata ja risat ja yks roskishaamu ilmesty ja muut negaa eikä menkkoja kuulu.. nolotti niin kun hormoni oli niin lähellä nollaa että se terkkatätikin hymähti mulle vastausta kertoakseen.. eiköhän ne menkat kohta ala :) ja siks toisekseen mulla ei oo nyt mitään mahista mennä ees verikokeisiin kun oon esikoisen kanssa kahdestaan kotona, ei autoa ja terkkakeskukselle 30km. mutta tänään tulossa apteekin testejä miehen mukana! Eiköhän niillä varmistu :)

Lume ei nyt kovin runsasta muttei tuhruakaan.. :/ ei kai se kiinnittymisvuoto voi näin runsasta ja useemman päivän kestävää? Tietääkö joku?

Kirahvi, mulla on kiinnittymisvuotoa ollut 3-5 päivää ja valekuukautiset vielä siihen päälle. Testejä tekemällä ja viivan vahvistumisesta tiesin ettei enteillyt menkkoja. Joka kerta ollut mulla näin. Punaistakin vuotoa voi joillain olla. Mulla ollut ruskeaa.

Mulla alko 2h testin jälkeen tiputtelu vuoto. Ei tule oikeastaan siteeseen vaan pyyhkiessä. Yleensä alkaaa aina ryminällä ja kunnolla siis mun menkat on todella runsaat. Lämmöt on yli 37 edelleen ja paleltaa aivan helkkaristi. Sekä väsy ja päänsärky piinannut eilisestä illasta asti. Tulikohan se täti nyt ja tää jää kemialliseksi vai mitähän ihmettä :O :'(

Herttarouva, ohoh! Eli ei pidä vielä huolestua.. mulla ihan kirkkaan punasta kyllä. Pitänee seurailla!
Lume, höh! Toivottavasti ois vaan valemenkat tms. Tää epätietosuus tällasissa on kyl persiistä!

Saas nähdä miten käy... jos aamulla ei ole niagraa niin teen taas varmaan testin. Onneks to on se lääkäri aika. :) ainakin nyt tiedetään ettei meiltä toivo ole loppunut ja jotain yrittää/ yritti tapahtua jos nyt nää menkoiksi muuttuu :/

Vahvistumisia haamulaisille!

Pahoittelut negoista ja tädeistä, jos joku oli senkin kohdannut. (Sama pää kesät talvet, niin ei muista mitä on lukenut. :D)
Tsemppiä piinalijoille!

On: Täällä kp23/33, dpo 4-5. Ei oloja eikä oireita. Tylsää olla tällänen oireeton. :D Ainoa oire mulla on ollu raskauksista se, että menkat ei oo tullu. Mitään muuta en oo ikinä huomannut/huomioinut. :D

Cho, mulla ei kans aiemmissa raskauksissa ole ollut oireita ennen plussaa. Mut plussan jälkeen on tullut sit selkeät oireet. Silti niitä oireita kyttää ennakkoon, esim. olin aamulla melko varma, että maistoin verenmaun suussa, mutta luultavasti kuvittelin senkin:grin

Tänään menossa kp23/29 ja vissiin dpo10. Jaksaisinkohan odottaa loppuviikkoon testailua?

Tsemppiä muillekin piinailijoille!:)

Nuppu3, siis toi oireiden kyttääminen kyllä on tuttua. :D sitä tekee vaikkei mitään ookkaan. Mulla ei ollu oireita edes plussaamisen jälkeen, ei kummankaan aikana yhtään mitään. :D

Kunpa nyt nää epätietoiset tilanteet selviäis ja vielä parhain päin :-)

Mua naurattaa se, että mun mies myös tjottailee mut mä tikutan ja sit se kuitenki nauraa mulle ja kyselee virne naamalla vessareissujen jälkeen et millasta tulosta tällä kertaa :hilarious:

Lume. Pahoittelut jos toi nyt menkoiksi kääntyy :( mulla oli viime kierto samanlainen.. selkeitä haamuja.. Mutta menkat alko täsmällisesti ja kellon tarkasti. :/ pahoin pelkään että tää kierto on samanlainen..

Hei huomennako se uusi äitiyspakkaus julkaistaan? ketkä oottaa innolla jo? :p:rolleyes:

Me esikoiselle otettiin mut kauheesti ei tullut sieltä mitään käytettyä kun oli niin poikamaisia mut olihan se silti pakko ottaa :hilarious: :D saa nähä otetaanko seuraavalle pakkausta vai ei, riippuu miten kiva sisältö :)

Jaffa93, Joo huomenna julkistetaan! :) Ite ainakin ootan sitä innolla. :D Oon ottanu molemmille lapsille pakkaukset ja säästän niistä sitte muistoksi haalarit ja makuupussit ainaskin. :)

Itekkin aattelin eka säästää koko pakkauksen mut en taidakkaan, laitan vaan kuvan albumiin ja ehkä tosiaan ton makuupussin tai jonkun vois säilyttää :) kaikki on kyllä vielä tallella oottamassa seuraavaa :D

• Tykkään
Reaktiot: Cho
Mäkin ootan julkistamista, mutta en tiedä ottaisinko jos tästä plussataan.. riippuu sisällöstä. Vuoden 2015 pakkaus saatiin viime vuonna. Mitään muuta ei oikeastaan käytetty kun makuupussia, toppatumppuja ja töppösiä, pyyhettä ja peittoa. Siltäosin meni vähän hukkaan.. Vaatteet ei ollu oikein mieleisiä. :P

Unicorn17, mekin saatiin 2015 pakkaus viime vuonna eikä meilläkään hirveesti tullut niitä vaatteita käytettyä. Meillä oli niin paljon kaikkee muuta vaatetta. :D

Meillä oli kans toi 2015 eikä oikeestaan käytetty niitä sisävaatteita juuri ollenkaan :D mut ulko juttuja ja muuta käytettiin :D tai siis osaa vieläkin. Me saatiin ihan hirvee määrä siskon tytön vanhoja vaatteita niin ei ollut pinkeista vaatteista pulaa :D

Takaisin