Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei oikeesti ? :) onpa meillä jännät
Paikat Aamulla :D :eek: infoo sit heti miten kävi ! <3
Joo, samoin siellä, ilmoittele heti tuoreimmat tulokset! Minulle vain aamu koittaa luultavasti vasta illantaitteessa kuten tänäänkin, yövuorot tahtovat sekoittaa vrk-rytmin. :facepalm: Luultavasti olen vielä hereillä aamulla, kun normaalit ihmiset heräilevät...

Jny taitaa myös liittyä kerhoon? :D Sinulla kyllä jo varsin selkeä viiva, itse en saanut vangittua kunnolla kuvaankaan... :) Hassu tällainen haamujen hyökkäys, kuiteski vain positiivisessa mielessä. :happy:

JanieL, vielä on aikaista, ehtii aivan mainiosti vielä viiva käydä tummumaan. <3

Janiel , niimpä! Musta tällähetkellä tuntuu että mun ainot ystävät on täällä :D miehellekin aina vitsailen että "pakko mennä laittaa kavereille kuva"... "pakko mennä kertoo kavereille" :D hahah! Tähän on tultu! X)

JanieL, höh :( jospa se sieltä vielä vahvistuisi <3 +++

Magnusti ja Lume! Kuvaa heti aamulla asap!!! :)

On: tissit on turpeat ja arat. Alavatsassa välilla painontunnetta. Etoo. Kokoajan juostava vessassa. Päiväpissasta tämmönen:

ImageUploadedByVau Foorumi1488740239.483452.jpg

Musta tuntuu että toi väri vaan on levinny niin että näyttää "haamulta". En tiiä.. outoja tikkuja. Aamulla taas uutta! :) ellei menkat ala jo ennen sitä. Greippimehut oottaa jo kaapissa uutta kiertoa ja tampooniarmeija aseteltu riviin odottamaan! :D

Unicorn, täällä kun on useamman kuukauden teidän kanssa kirjoitellut, niin kyllä tuntuu jo porukka niin tutulle jollain tapaa.:) Ja päivittäin pitää käydä jännäämässä mitä muille kuuluu, vaikka nytkin täällä reissussa vähemmän aikaa. Vaan en malta pysyä poissa.:)

Tsemppiä kaikille aamun testailijoille, pidän teille kaikille peukkuja!:)

Voi että täällä on monella jännät paikat! Toivon plussaa kaikille aivan valtavasti! :)

Ite oon seuraillut nyt vähän taka-alalta keskusteluja, mutta mukana silti vielä ollaan! Kp18/30 menossa ja ovisplussaa ei sitten tahdo tulla millään ja se alkaa taas vähän turhauttaa! Toivottavasti ei ois ainakaan mennyt multa jo ohi. Edellisessä kierrossa sain plussan testiin kp18 ja ovis olikin sitten kp19. Noh, eikai se auta ku jokatapauksessa yrittää talletella ahkerasti!

Oi, mä niin jännitän täällä ja toivon, että teidän haamut vahvistuisi! :) Keskustelu ollut niin aktiivista, että en enää edes muista, mitä piti kommentoida. :D Mutta tsemppiä tasapuolisesti kaikille.

Itellä kp10 ja ensi viikolla oviksen pongailua. Tallettelujen suhteen tulee nyt olemaan aika haastavaa ellei jopa mahdotonta minun ja miehen työreissujen takia.. Mutta talletellaan, kun pystytään ja toivotaan, että kaverit on sitkeitä ja ovis mahdollisimman suotuisaan aikaan.

Nopea päivitys, ei menkkoja kuulunutkaan sitten tänään! Hmmm, liekö kierto pitkittymässä vai oisko sittenkin viel mahikset :) tänään siis 29/28.

Hyvää yötä kaikille ja palaillaan huomenna!

Äääk miten jännää!!! Toivotaan +++
En malta nukkua kohta :D testikuvaa aamulta!!

Hui ku täällä on monella yhtä jännät paikat ku mulla! Toivotaan mahdollisimman monta plussaa kaikille :)

Itellä alkoi tänään yövuorot. Milloinkohan mun sit kannattaa huomenna testata?

Cecilja, itselläkin noita yövuoroja ollut ja olen ajatellut, että unien jälkeen olisi paras, nukkuipa sitten mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Mutta siis ihan mutufiiliksen perusteella tämä mielipide.

Täällä taustalla minäkin olen keskusteluja seurannut, mutta vielä täällä ollaan :grin
Jännittäviä hetkiä vaikuttaisi monella olevan, kovasti toivon plussaa teille kaikille! :happy: Ja heti vaan testikuvia tänne sitten ihmeteltäväksi :wink

Itselläni alkoi menkat tänä aamuna, jes! :) Harvoin sitä näin iloinen on menkkojen alkamisesta, melkein odottanut kuin kuuta nousevaa. Kohta saapi ruveta tikuttamaan ovista :happy:
Taustatietona siis niille jotka ei muista/tiedä, niin lopetin ehkäisyrenkaan käytön 2.3 kesken kierron. Ja nyt sitten yritys päällä.

Lisäsin itseni nyt tuonne yrittäjiin :happy:

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Toupie (jemna), yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, yritystä 3/17, toinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Cho, yritystä 12/16, kolmas toiveissa
Pau91, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Vaapukka_, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
Vulpix, yritystä 12/16, toinen toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Terhus, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 8/16 yritys1/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Aneska, tjot 2/17, toinen
Jääkukka, tjot 12/16, viides toiveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
Jaffa93, yritystä 2/17, toinen haaveissa
Milottiina, yritystä 2/17, kolmas haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Pätkis la 10/2017
Taiga86 la 6.11.

Täti näyttää viimein pakkailevan pikkuhiljaa kamojaan eikä tuu kyllä yhtään ikivä sais mun puolesta jälleen olla ainakin vuoden taas poissa :D Nyt sit alkaa yk1 ja miehen mielestä tjottailen mennään mut en voi olla tikuttelematta ovista kun nyt niitä testejä tuolla on :) Plussa tuulia kaikille yrittäjille ja onnea plussista!

kp5/yk1

Huomenta tytöt ! Tein aamulla uuden testin tällä kertaa pregchekin. 5min kuluttua menin katsomaan ja eka katsoin et nega. Sit mun silmät rävähti auki. Siinä oli ja on todella pieni kuin kynällä piirretty hailura viiva jossa on yläreunassa vähän väriä ja se tuli siis testiajalla. Mun mies myös katsoi ja huomasi sen viivan. Apua mua niin jännittää. Täss vielä kuva. Oli kyllä todella vaikea saada sitä kuvaan tällä puhelimen kameralla. Koska se on niin ohut ja pieni. Mä olin aivan varma eilen illalla et täti tulee kun koski niin kovaa alaselkään.

Kirahvi voi ei :( onko se vuoto miten runsasta ?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488784016.609156.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488784016.609156.jpg
    83.7 KB · Katsottu: 206
jny_, kyllä siellä selkeä viiva minun silmään näkyy! haaleana toki mutta toivotaan vielä vahvistumisia! :happy:

ellikki85, meilläkin mies on tjot-asenteella mutta minä ainakin aioin tikutella sen tietämättä, tietääpähän sitten ainakin milloin on otollinen hetki heilutella peittoa :happy112

Jny, kyllä toi on jo selkee ;) toivotaan että vielä jatkaa vahvistumista! Varovaisesti onnea <3

Lume, kyllä munkin silmään jopa tuosta kuvasta joku hailura näkyy ;) iiiiks! Uutta vaan ja kuvaa tänne! ;) jos testejä on, niin kokeiles muutaman tunnin pidätyksellä (älä juo kamalasti) päivän toisesta pissasta. Se yleensä on vahvempi kun jön yli olleesta :) varsinkin jos illalla juonut paljon! *sormet ja varpaat ristissä*

On: aamulla etoi niin että oli melkein jopa mentävä oksentamaan mutta meni ohi jogurtilla, mehukeitolla ja myslillä :)

Testi vitivalkoinen nega aamun ekasta, mutta muutaman tunnin pidätyksellä taas toisesta pissasta tämmönen!? Mikä vika näissä on? Aina sama juttu?? Hermo menee!!

Tuo punanen suttu häviää aina vasta puolen tunnin päästä.. tältä ne testit näyttää aina testiajalla ja vähän swn jälkeen. Kun suttu häviää niin mitään viivoja ei näy missään ja ihan puhdas valkonen testi kontrolliviivalla? Pitääkö näissä sitten oottaa se puol tuntia että suttu häviää? Ärsyttää :D

Valoo vasten näkyy kans jotain suttua. Mutta otappa näistä nyt selvää!

Onneks huomenna tulee toisen merkkiaiä testejä postissa. Ellei menkat ala ennen sitä :)

Kp 28/28

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488784384.390666.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488784384.390666.jpg
    290.1 KB · Katsottu: 212
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488784494.322473.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488784494.322473.jpg
    272.7 KB · Katsottu: 211
Unicorn, onpa kyllä erikoisia testejä. Ihan kuin tossa näkyisi viiva mutta väri levinnyt. Toivotaan että uudet testit antaa selkeän plussan ;)

Jny, onnea kovasti plussasta :)

Lume, kyllä mäkin siinä jotakin näen, vahvistumista viivalle :)

Ellikki, meilläkin mies tjottailee ja minä tikutan. Näin mentiin myös esikoisen yrityksen aikaan. En halua turhaan luoda paineita miehelle kertomalla ovistesteistä...

Takaisin