Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kysymys, miten paljon vaikuttaa testin toimivuuteen kun mulla oli apteekin oma testi ja upotin sen sinisen kohdan myös sinne itse asiaan :D kunnes aamu pöpperön jälkeen tajusin et eihän sitä kohtaa ois edes saanu upottaa sinne :D

Kirahvi jos se ois kiinnittymistä! iik!

Mietin jos tikuttaisin vaan kerran päivässä kun on vaan noi 7 testiä, ettei lopu liian aikaisin :D ehkä jos alkais siinä kp11 tai 12 testaamaan.

harmi ku näsken kaupassa käydessä en ostanut lisää mehua! noh katotaan jos tää kierto mennään ilman sitä ja jos ei tärppää nii sit seuraavaan kiertoon :)

Sydänkäpynen, onko sulla monennet menkat synnytyksen jälkeen? Mulla oli luteaalivaihe alkuun vain viisi päivää ja siitä sitten piteni yhteentoista jolloin olin jo raskaana.
Kirahville toivon kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa. Huomenna voisitkin jo herkällä testillä testata [emoji4]. Tsemppiä kaikille!
Mulla oli perjantaina kunnan eka ultra ja masussa köllöttelee 7cm pitkä ihanuus. Masu on alkanut kasvaa ja olo muutenkin normalisoitua alun jälkeen. Mä täällä edelleen jännitän teidän kaikkien tilannetta ja toivon pysyvää plussaa kaikille!

Unicorn, kierto on ollu 33-ehkä sata :D tosi pitkiä kiertoja siis! joten niin pitkien kiertojen jälkeen olis outoa jos kp 26 jo tulis täti :o voikun ois kiinnittymisvuotoa<3 onks kellään kokemusta siitä? onks muita oireita ollut?

Mä riehun täällä vielä :D sori tytöt ! Mut tiedän mä tiedän ettei testiä pitäisi katsoa enää testi ajan jälkeen mut siinä on ihan oikeasti siinä on harmaa/ väritön viivanpaikka. Katselin sitä jo aamulla mutta tietysti kuivattua se näykyi selvemmin. Ota tästä sitten selvää... just alko myös alaselän pakotus... että onko kenelläkään tullu apteekin omaan testiin tommosta viivanpaikkaa ? :o olen hämmentynyt. Negat on aina ollu mulla selviä negoja

Ihania kuulumisia Herttarouva!

Kirahvi, toivotaan, että on kiinnittymiskipua.

Sydänkäpynen, mä aion myös tikuttaa ja täysillä toivoa raskautta, vaikka luteaalivaihe onkin tähän asti ollut liian lyhyt kiinnittymiselle eikä ilmeisesti ovista aina edes tapahdu.. mehän ei voida tietää, vaikka se olisi jo seuraava kierto missä luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä ja tärppi tulee ja kiinnittyy! Tsemppiä!

Täs vielä kuva. Tää viivanpaikka tuli n. 30min sisällä tohon testiin testauksesta.
ImageUploadedByVau Foorumi1488728802.562122.jpg

Kiva kun te plussaannet käytte meitä aina täällä välillä tsemppaamassa!:) ihanaa kun oot saanut hyviä uutisia ultrassa Herttarouva!:)

Kp 25/25-29 ja dpo9 vissiin. Repäisykipuja ollut monena päivänä. En uskalla toivoa yhtään mitään. Olen edelleen reissussa, en ole niin ehtinyt ajatella, ihanaa!:)

On: verta tullut lisää, hyvin pienissä määrin kyllä, alaselkää pakottaa ja alavatsa tuntuu :wideyed: joltain? oudolta?
vähän tätiä epäilen mut miks näin aikaseen :nailbiting:

Milloinkohan vois testata apteekin testillä? Siinä lukee että sinä päivänä ku kuukautiset alkais mut nyt iski sellanen närästys päälle että ihan tuskissani täällä olen ilman liivejä.

Onko kellään näyttänyt mitään tässä vaiheessa?

kp24/30-32, dpo9-10

JanieL mä testasin tänään apteekin omalla ja tuossa vähän ylempänä on tuollainen hassu viivanpaikka mikä tuli. Mut mulla tietysti nyt kp29/30-34

Muokattu viimeksi:
Sydänkäpynen, onko sulla monennet menkat synnytyksen jälkeen? Mulla oli luteaalivaihe alkuun vain viisi päivää ja siitä sitten piteni yhteentoista jolloin olin jo raskaana.
Kirahville toivon kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa. Huomenna voisitkin jo herkällä testillä testata [emoji4]. Tsemppiä kaikille!
Mulla oli perjantaina kunnan eka ultra ja masussa köllöttelee 7cm pitkä ihanuus. Masu on alkanut kasvaa ja olo muutenkin normalisoitua alun jälkeen. Mä täällä edelleen jännitän teidän kaikkien tilannetta ja toivon pysyvää plussaa kaikille!

Tällä hetkellä on nyt kolmannet kuukautiset. Ekat tuli jo 5vkoa synnytyksestä, toiset siitä 66pv jälkeen ja nyt kierrot olleet 37 ja 35pv pitkät. Kiva kuulla että toivoa on tässä :)

Lume, kiva kun kirjoittelet sitä ei todellakaan tarvitse pahoitella! Tässä tylsässä kierron vaiheessa kiva jännää muiden puolesta!

Vulpix, näin mäkin sen pettymyksestä selvittyäni ajattelin että voihan seuraava kierto olla jo ihan erilainen. Tsemppiä myös sinne <3

Toupie, voi olisipa nyt sinun vuoro plussata :)

Kirahvi, mä niin toivon että olisi kiinnittymisvuotoa sulla... <3

JanieL, kyllä kai sillä voisi nähdä jo ennen menkkojakin jos on kiinnittyminen tapahtunut aikaisin... ymmärrän tuskan. Tietysti jos haluaa välttyä turhilta negoilta niin kannattaa odottaa jos vaan mitenkää pystyy. :)

Täälläpä onkin tapahtumaa. Toivottavasti haamut muuttuu selkeiksi plussiksi pian :rolleyes: Tois toivoa itsellekin vaikka hyvin pientä se toivo olisikin :shifty:

On: kp4 ja kp1 mulla oli kova kuume. Luulen että sen tähden menkat ihan omituiset. Siteeseen ei tuu juuri mitään ja pyyhkiessäkin ihan vähän. Tavallisesti olisin vuotanu kuiviin jo tässä vaiheessa. Huono olo jatkuu mikä terokuurista alkoi :dead: turvota ei sentään enää.

Kääks Lume, täällä käytännössä sama tilanne testitikun kanssa! :D Apteekkarin testillä tuli aivan hailakka haamunpoikanen, olen ehkä erottavinani pikkuisen väriäkin siinä, mutta lähinnä harmaalta se näyttää.. o_O Samasta pissasta testasin myös rfsu:n testillä, tällä selkeä viivanpaikka, mutta muistelisin ennenkin noiden testien viivanpaikkaa tyrkytelleen.

Mitenhän päin malttaisin huomisaamuun asti olla, ihan vain pikkasen syyhyttää päästä uudestaan testaamaan. :woot:

Miten voikaan jännittää näin paljon tuntemattomien ihmisten puolesta! Mä jännään täällä samalla tavalla ku ois kaverit kyseessä :hilarious: voikun olis ihan tummat plussat siellä molemmilla!!

Minä hätähousu tein testin vielä näin myöhään ja ylläri pylläri, negahan se. Kääntelin ja vääntelin valoo vasten ja hyvällä mielikuvituksella nään viivanpaikan:sad001. Itkettää ja suututtaa.

Takaisin