Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Monella on jännät paikat nyt kun haamuilee.Voi kunpa kaikilla vahvistuisi viivat [emoji173]️

Alinah,toivotaan että flunssa menee nopeasti pois!

Täällä dpo 4..Valkovuotoa paljon,oli yksi "kuiva" päivä oviksen jälkeen.Pää on ollut myös kipeä oviksesta lähtien. Muuten ei mitään kummempaa.Perus tissinpistelyt mitkä aina oviksen jälkeen.Menispä aika nopeasti!Vaikka aika pessimisti olen tähän kiertoon kun ovis oli vasta kp21..

IMG_1947.JPG
Viiva senkun vahvistuu eli mitä ihmettä kp 20. Kyllä tässä peittoja heilutellaan muutoinkin säännöllisesti mut raskautumisen kannalta se taitaa olla turhaa, kun kierto ollut jotain 26päivää viimeiset 3kk ja muutoinkin maksimissaan 29päivää. Voi tätä luteaalivaiheen lyhyyttä :depressed:

Taitaa olla viallinen testi? 5-10min testiajan jälkeen näyttää tolta :o

Liitteet

• IMG_20170302_112850.jpg
    IMG_20170302_112850.jpg
    526 KB · Katsottu: 213
  • IMG_20170302_112912.jpg
    IMG_20170302_112912.jpg
    395.3 KB · Katsottu: 237
Voi Unicorn, vaapukka ja mimema, toivon niin paljon, että teidän kaikkien viivat vahvistuisi!

Alinahille pikaista paranemista.

Kata ja aunemoi, älkää vielä heittäkö pyyhettä kehään, jos vaikka se kierto tällä kertaa olisi pidempi ja luteaalivaihe ainakin riittävän pitkä kiinnittymiselle. Toivotaan!

Mimeman kontrolliviiva on kyllä outo. Mä ehkä tekisin uuden testin.

Vulpix,mulla on luteaalivaihe 11-13 päivää. En siitä niin huolissani ole [emoji1] Ovis yleensä kp 17.Lähinnä mietin kun ovulaatio myöhästyy että onko "huono" rakkula,jolloin tulee huono keltarauhanen ja sitten luteaalivaihe jäisi myös lyhyeksi. Normaalisti kun ovuloin niin ei ongelmaa. ja luteaalivaihehan pitäisi aina olla suht samanpituinen ja jos ovulaatio siirtyy niin kierto vain venyy [emoji4]

Mimeman testi näyttää vähän kummalliselta, ihan niiku siihen olis tulossa viivaa mut vaan päistä. Tekisin kyllä uuden.

Toivottavasti muilla viivat alkaa vahvistumaan <3

On: tänää ei oo jäljellä muuta ku tosi turvonnut olo, eikä vaan olo vaan olen todella järkyttävän mahdottoman muodottoman turvonnut. Siis ei mene vaatteet ku tappelulla kiinni. Onneks takissa on vetskari, niin pysyy kuosissa. Paha olo aamusta asti, hellitti tossa lounaalla. Ärsyyntyneisyyttä, itkuisuutta ja muutenki vähän mielialanaaltoiluhäiriöitä havaittavissa. Muuten siis ihan PMS-oireita, ei enää nippaile ku satunnaisesti alavatsaa ja rintoja, paitsi että nopeesti hengästyn kaikesta. Mua pelottaa että tää turpeisuus jää päälle näistä lääkkeistä, mä en kestä, just ku oon muutaman kilon saanu pois. Naamaki näyttää siltä että olisin elänyt suolasella ruualla viikon. :sad001

Kaupassa käynnin jälkeen näyttää nyt tolta. Ostin uuden testin ja teen sen ennen töitä.
Pakko ottaa tirsat että jaksaa painaa illan, josta tuli mieleen että väsymys on uusi oire.

Liitteet

• IMG_20170302_134231.jpg
    IMG_20170302_134231.jpg
    653.1 KB · Katsottu: 216
Mimema: musta toi sun testi näyttää siltä, että toi kontrolliviivan kohta olis jotenkin rikkonainen ja että siitä risasta kohdasta olis päässyt leviämään siihen kuuluvaa väriä muualle tikkuun.

On: Mulla ei oo juurikaan noi kierrot venyneet koskaan, joten taitaa jäädä luteaalivaihe liian lyhyeksi kiinnittymisen kannalta.

Kata: Onko sulla ollut kiertojen tapana pitkittyä, jos ovulaatio on tullut myöhässä? Tää tosiaan varmaan yleisempää kuin tuo mun oma tilanne.

Aunemoi,joo mulla pysyy luteaalivaihe samana eli kierto pitenee sen oviksen myöhästymisen verran.Onneksi myöhästyy aika harvoin [emoji4]

Ovis testi näytti tuolta, negahan se on mutta aikas tumma. En tunne ovista, että jos se onkin vasta tulossa.. tuskinpa. :bored: kp73:meh: täytynee illalla vielä testata ja huomenissa näyttääkö aina noin tummaa.:bookworm:

Liitteet

• IMG_20170302_170847.jpg
    IMG_20170302_170847.jpg
    377.4 KB · Katsottu: 190
Pitää käydä tihrustelemassa teidän testejä, kyllä mä haamuja näen edelleen, sormet ja varpaat ristissä vaapukan, unicornin ja mimeman puolesta :smiley-angelic001
Jotenkin ku väri olis tosiaan karannut minemalla, mutta kummasta viivasta :/

Heidukka Ompa erikoinen juttu :wideyed:

Ajattelin et se ovis oli eilen, mut tänään on vieläkin kosteampaa kun eilen ja väittäisin et sitä eggwhitwee lähinnä, sekä himottaa niin et järki lähtee kohta. Nyt toivotaan vaan et jatkuu huomiselle ku isäntä tulee kotiin silloin :smiley-angelic001:smiley-ashamed004

Turhauttaa kyllä nyt nää testit, vaikka oon edelleen kyllä toiveikas että ne menkat ei alkaisi ja viiva lähtisi yhtäkkiä tummumaan. Ehkä salaa kuitenkin toivoin että se viiva olisi nyt jo himpun tummentunut tai tullut nopeammin esiin. Tässä kuvia.

Ekassa kuvassa ylin eilen illalla, keskellä aamun ja vikana työpäivän jälkeen.

Tokassa kuvassa yllä aamun ja alla työpäivän jälkeen.

Näin hailuroilla kuvat ei ehkä tee oikeutta mutta ei oo kyl mitää vahvoja haamuja muutenkaan.

Liitteet

• IMG_2837.JPG
    IMG_2837.JPG
    371.4 KB · Katsottu: 216
  • IMG_2835.JPG
    IMG_2835.JPG
    335.2 KB · Katsottu: 209
Kylläpä on tullut taas paljon tekstiä :) monilla jännät paikat. Pidän kaikille peukkuja!

Vaapukka, kyllähän siellä joku haamulainen on. Toivottavasti vahvistuu :) vielä on toivoa!

Täällä tänään sorruin tekemään 10mlu/ml testin ja negahan se, mutta eipä se kai voisi muuta ollakaan kun nyt vasta dpo 8. Oon kyllä melko varma ettei ole nyt vielä tärpännyt ja tätiä odottelen. Mitään oireita ei kyllä ole. Ihan mielenkiintoista kyllä nähdä nyt kun sain tikutettua oviksen että minkä pituinen mun luteaalivaihe nyt on.

Kp 35, dpo 8, yk 2

Mimeman testi tosiaan näyttää vähän siipeensä saaneelta. Tees uus :) noi liuskatestit on mulla ainakin ohan lommoilla ja vahingoittuneita jo kun ottaa paketista pois.. niistä on mahotonta ees tihrustella miteen kun se testialue näyttää ihan kuun pinnalta :/

Vaapukka! Voi että mä toivon sulle plussaa!! Ihan sama tilanne täällä. Jotain viivaa näkyy mutta turhauttaa kun ei sitten kuitenkaan juuri näy. Mullakin sellanen fiilis että olis jo toivonut tummuvan, muttaku eih ni eih. Mies toi apteekista apteekin oman ja siihen en iltapissasta parin tunnin pidättämisellä saanut mitään kun oli niin laimea mutta mulla oottaa tuolla kaapissa samanlainen aamuksi..

Kumpa ne nyt alkas vahvistuu meillä kummallakin!! Meinasitko testata aamulla heti? :)

Voih, kun tummumaan alkaisivat kaikilla teillä! <3

Tärppäispä nyt tässä kierrossa, ajatus siitä että näitä teroja joutuis syömään mahdollisesti jopa sen puoli vuotta hirvittää. Sen että kerkesin sanoo eilen tilaani suht kivuttomaks ni voi Luoja! Mä todellakin haluaisin olla kippuralla koko ajan. Tää turvotus ja kipu on ihan kauheeta! Meinasin laatata tossa kaupan pihassa kun pahoinvointi vaan yltyy. Vielä on tän kuun kuuriakin jäljellä reilusti. Jälleen totean että onneks huomenna viikonlopun viettoon niin voi kärvistellä kotona rauhassa.

Kahoin uudestaan tuota iltapissasta tehtyä apteekin omaa ja otin kuvan, niin ihanku siinä alareunassa vähän viivanalkua kuitenkin lähtis...?? Jos ei aamulla oo vahvempaa näkyvissä ni alan itkeä, oli niin laimeesta pissasta tämä testi! :P

ImageUploadedByVau Foorumi1488475513.143319.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488475557.630653.jpg

Kumpa olis lehmän hermot ja pystys malttamaan sinne asti testaamisessa että olis ees menkat myöhässä!! Mutta kun eih ni eih... plääh :P mutta on tää jännää! X)

JanieLille sympatiaa kipuihin. Toivottavasti pian helpottaa ja plussaa toivon sinnekin, ni ei tartte teroja alottaa!! :)

Sydänkäpyselle pahoittelut negasta :(

On: tissejä kihelmöi ja maitotippija heruu paidalle ihan itsestään kokoajan. Ei oo imetyksen jälkeen aiemmin näin paljoa maitoa tiputellut.. varmasti jotain tekeillä??! Ja alavatsaa kihelmöi ja nipistelee. Mutta toisaalta taas fiilikset on ihan samanlaisia kun pms. Ei huvittas ketään nähdä eikä mennä mihinkään, hiilareita himottas kokoajan ja tosi epäseksikäs olo eikä tee mieli... nälkä. Unettomuutta.

Muokattu viimeksi:
Takaisin