Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ehtiny kauppaan ostaa testiä, vaan kerkes täti tulla. Nyt on ollu taas niin monenlaiset oireet menneessä kierrossa tyhjästä, etten kyllä keksi enää mitään mitä kannattais kytätä ennen menkkoja. Mm tänään aamulla kokeilin kohdunsuuta ja se oli niin ylhäällä ja pieni etten meinan ylettää. Ihan varmasti siis olin raskaana, mutta en kuitenkaan. Ja oviksen aikoihin on petipuuhat osunu just kohilleen, eikä sekään auttanu. Jurppii, vaikka olin varautunu tietysti tähänki. Täytyy koittaa vaan keskittyä muuhun, vauva tulee sit joskus jos tulee.

Onnittelut plussanneille!:smiley-bounce013

Kalenteri povaa ovista huomiseksi,tänään en oo vielä ehtiny o-testiä tehdä mutta tänään talletellaan. Nyt menty joka toinen päivä taktiikalla,katotaan tuoko eri tuloksen kuin joka päivä tallettelut :smiley-ashamed005
Karsee flunssa iski, tuulimuna raskaudessa se oli eka oire mutta nyt vasta tosiaan ovis tulossa..hmmm.

Kipsuli kp 14/29-30

Pahoittelut tädistä Elisabet! Uuteen kiertoon vaan kovasti Tsemppiä :) Ja haamusta onnittelut edelliselle sivulle (laho pää unohti jo kuka se oli...)

Itse testasin tänään puhtaan negan, kp 23, dpo 11. Noh, en heitä vielä kirvestä kaivoon!

Vaapukka laitoitko sä tänne kuvaa sun testistä, on mulla mennyt ohi / oonko unohtanut? Apua. Laita uudestaan :P

Mimema, hö! Mä kokeilin äsken niin mamin testeillä aamupissasta tuli toi mistä laitoin kuvat ja sit päivän toisesta (2h pisätystä) ei meinannut taas nähdä mitään. Suurennuslasilla kun kattoo niin saattaa siinä ehkä jotain olla kun oikein kuvittelee mutta ei sitten kuitenkaan... mutta esim just toi mitä Miitu sanoi , että voi olla että päivän toisesta pissasta otettu testi näyttäis sullakin? Kokeile samaan aikaan samalla testillä ja muutama tunti pidätystä? toivottavasti sullakin alkais vahvistumaan! :)

Tervetuloa Mutikkakeitto. Plussatuulia sinnekin :)

Hööh, elisabet :( tsemppiä uuteen kiertoon!

Kipsulille hyviä talletteluja ;)

Cecilja, toivoa on niin kauan kun täti pysyy kotonaan ;)

Kyllä minusta vaapukalla ja mimemalla haamut näkyy, vahvistumista!!!

Taigalle onnea!!

Unicorn kyllä siinä joku haamulainen näkyy :rolleyes: tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkee nyt!!

Pahoittelut tädistä Elisabeth <3

Hiihtoloma menossa niin en oo paljon kerennyt lukea ja varmasti jää monelle nyt kommentoimatta :oops: täällä ovis meneillään oireista päätellen just ny, mikä vähän harmittaa ku edellinen touhuilu la-su aamuyöstä ja se toinen osapuoli on seuraavaksi kotona vasta perjantaina. Että se niistä piinaviikoista omalta osin, pitää vaan sitten jännäillä teitä :smug:

Paljon onnea plussanneille!:) pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.:/

Mutikkakeitto, tervetuloa!:)

Mulla sama homma kuin jääkukalla, reissussa olen enkä siis paljoa ehdi kirjoittelemaan, mut pakko käydä teidän kuulumiset silti lukemassa.:)

Ääh, kuulin juuri että kaveri, jonka kanssa en nykyään niin paljoa ole tekemisissä, saa vauvan. Pieni kateus iski, vaikka ei ole yhtään minulta pois toisten onni. Ärsyttävä tunne tämä kateus.:/ Mutta kun itse jo niin haluais kans vauvan. Onneksi oon siis reissussa, niin ei tule niin paljoa ajateltua vauvajuttuja.

Hohhoijakkaa, väsyttää kamalasti. Menispä nämä päivät nyt vikkelään. Aivan järkyttävä ruokahalu, ensimmäisenä aamulla mielessä ku silmät repäsin auki. Yöllä siis taas heräsin pissahätään ja alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia. Välillä vihlasee nivusta ja alaselkä molemmin puolin "hellänä", enemmän vasenta kuitenki samoin ku masu puoli. Nokka vuotaa ja siis nyt _ETOO_. Hirveen huono olo. Ja tästä nyt on aikaa kun söin, niin ei sekään pitäisi enää ähkyä aiheuttaa. Hmmmm. Voi jospa, voi jospa... Nyt on kuitenki vasta dpo5-6, ja ovis limoista ja kivuista bongattu.

Kp20/30-32

Edit. Niin että täähän voi kaikki olla teroista johtuvaa.. niin ja rintoja vähän nipistelee

Paljon onnea plussanneille!:) pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.:/

Mutikkakeitto, tervetuloa!:)

Mulla sama homma kuin jääkukalla, reissussa olen enkä siis paljoa ehdi kirjoittelemaan, mut pakko käydä teidän kuulumiset silti lukemassa.:)

Ääh, kuulin juuri että kaveri, jonka kanssa en nykyään niin paljoa ole tekemisissä, saa vauvan. Pieni kateus iski, vaikka ei ole yhtään minulta pois toisten onni. Ärsyttävä tunne tämä kateus.:/ Mutta kun itse jo niin haluais kans vauvan. Onneksi oon siis reissussa, niin ei tule niin paljoa ajateltua vauvajuttuja.

Tiedän tunteen! <3
Mulla vähän sama homma... kateus iskee helposti kun kuulee jonkun tutun raskausuutisia. :|

Hohhoijakkaa, väsyttää kamalasti. Menispä nämä päivät nyt vikkelään. Aivan järkyttävä ruokahalu, ensimmäisenä aamulla mielessä ku silmät repäsin auki. Yöllä siis taas heräsin pissahätään ja alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia. Välillä vihlasee nivusta ja alaselkä molemmin puolin "hellänä", enemmän vasenta kuitenki samoin ku masu puoli. Nokka vuotaa ja siis nyt _ETOO_. Hirveen huono olo. Ja tästä nyt on aikaa kun söin, niin ei sekään pitäisi enää ähkyä aiheuttaa. Hmmmm. Voi jospa, voi jospa... Nyt on kuitenki vasta dpo5-6, ja ovis limoista ja kivuista bongattu.

Kp20/30-32

Edit. Niin että täähän voi kaikki olla teroista johtuvaa.. niin ja rintoja vähän nipistelee

Terot tekee mulle tota myös. En siis sano että sun kohdalla kyse juuri terolutien aiheuttamista vaivoista, mutta noi oireet on ku mun kropasta kun kuuri lähenee loppuaan.
Alotin kuitenkin terot vielä tässä kierrossa vaikka toisin piti ja nyt vannon että tähän jää. Eilen otin viimesen pillerin ja nyt neljättä päivää vatsa ku ilmapallo. Nälkä on mutta ruuan ajattelustakin vatsa alkaa pingottaa ja ähkyttää. Maha siis "kipeä" ylhäältä alas niin en edes erota mikä nipistys vois olla munasarjoista tms.
Uni tulee heti kun vaakatasoon menee ja paha olo on. Päätä särkee helpommin ja janottaa enemään. Rinnat vuoronperään kipeenä ja aavistuksen turvonneet.

Mutta tosiaan, enää en yhtäkään terolutia suuhuni laita koska maha ei sitä kestä. Kippurassa olis kaikkein parhain olla koska tää olo on kauhea. :banghead:

Terot tekee mulle tota myös. En siis sano että sun kohdalla kyse juuri terolutien aiheuttamista vaivoista, mutta noi oireet on ku mun kropasta kun kuuri lähenee loppuaan.
Alotin kuitenkin terot vielä tässä kierrossa vaikka toisin piti ja nyt vannon että tähän jää. Eilen otin viimesen pillerin ja nyt neljättä päivää vatsa ku ilmapallo. Nälkä on mutta ruuan ajattelustakin vatsa alkaa pingottaa ja ähkyttää. Maha siis "kipeä" ylhäältä alas niin en edes erota mikä nipistys vois olla munasarjoista tms.
Uni tulee heti kun vaakatasoon menee ja paha olo on. Päätä särkee helpommin ja janottaa enemään. Rinnat vuoronperään kipeenä ja aavistuksen turvonneet.

Mutta tosiaan, enää en yhtäkään terolutia suuhuni laita koska maha ei sitä kestä. Kippurassa olis kaikkein parhain olla koska tää olo on kauhea. :banghead:

Hui kauhee:wideyed:, mulla ei kyllä vatsa oo kipee vaikka vaatteet selkeesti pingottaa ku oon niin turvoksissa. Alamahaa siis nipistelee vaan, onneks. Mutta siis nii, kaitpa mullakin siis teroista johtunee. Katsellaan kierron lopuilla mitkä olot sitten :wtf:

Onnea plussanneille:happy:

Ja harmi, jos täti on löytänyt tiensä kylään.

Höh, jotenkin sellainen olo, ettei oo tärpännyt.. Ei oo minkäänlaisia oireita:meh: Tänään kp18/29, ja dpo5(?). Muistelen kyllä, että aiemmissa raskauksissa oireet alkoi vasta plussan jälkeen. Vielä on toivoa:) Ens viikolla pääsee testailemaan:nailbiting:

Nuppu3, mulla oli myös tosi vahva fiilis, että en ole raskaana, koska ei ollut mitään selviä oireita. Dpo8 ekaa kertaa tuli alavatsatuntemusten takia fiilis, että ehkä jotain tapahtuu. Silti oli vielä niin ajoittaisia ne tuntemukset, että haamut seuraavana päivänä tuli aika yllätyksenä. Eilen illalla ja tänään ollutkin jo todella selkeät tunteet vatsalla lenkkeillessä ja ihan vaan sohvalla istuessa. Kiristää ja vihloo.

Vielähän ei minullakaan ole varmaa pysyykö kyytiläinen mukana, mutta parasta toivoen!

Tervetuloa mutikkakeitto ollaan oltu tuolla syyskuisten foorumilla :) Mulla ei oo vieläkään menkat palannu mut o plussan sain testiin ja huomenna tarkotus testata kun päästään ruotsin reissusta kotiin. Kiertopäivistä ei siis mitään hajua mut lauantaina tulee 14 pv o plussasta

Hui kauhee:wideyed:, mulla ei kyllä vatsa oo kipee vaikka vaatteet selkeesti pingottaa ku oon niin turvoksissa. Alamahaa siis nipistelee vaan, onneks. Mutta siis nii, kaitpa mullakin siis teroista johtunee. Katsellaan kierron lopuilla mitkä olot sitten :wtf:

Jos sun kuurit jatkuu niin toivottavasti pääset helpolla :happy:
Mulle ekassa kuurissa oli vaan paha olo pillerin oton jälkeen mutta seuraavat toikin nää vatsavaivat. Ja alkoi niin että kaikki ruoka jäi tohon ylävattaan ja närästi. Just ennenku menkat alko niin sittense turvotus siirty alavattalle.

Mutta toivotaan ettei kummankaan tarvis turvautua enää pillereihin vaan se plussa testiin tulis pikimmiten :wink

Unicorn, nyt vasta huomasin sun viestin, mun haamukuva on tossa 140 sivun puolivälissä. Toivottavasti huomenna aamulla tulisi taas viivaa josta laitan tänne sitte tietenkin kuvaa! :) milloin sä testaat uudelleen?

Takaisin