Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä mitä ilmeisimmin kp 1, eli luteaalivaihe jäi 8 päivään. Nyt on sen verran mieli maassa, että en tiedä jaksaako sitä ovista tikuttaa... turhaa kun ei näin lyhyellä luteaalivaiheella raskaudu kuitenkaan. :(

ImageUploadedByVau Foorumi1488522409.658694.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488522430.533717.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488522570.181163.jpg

Tässä vielä kuvat. En mä ainakaan niissä enää mitään nää kun hyvällä mielikuvituksella.. ?

Voi, pahoittelut Sydänkäpynen.:/

Hehhee, bongasin sattumalta salaattikastikeohjetta googlettaessa, että jotkut on plussannu kun käyttänyt omenaviinietikkaa greippimehun tapaan kp1-ovis ajan ja tärpänny. Hmmm, laitetaanko kokeiluun?:D mitähän kaikkia kikkakolmosia sitä tosiaan on olemassa, mä en ainakaan muista ennen kuulleeni tuosta etikasta. Onko muut kuullu?:D

Sydänkäpyselle pahoittelut [emoji20]

Unicorn,en ainakaan minä näe haamua [emoji20]Mikä dpo sulla on?

Oma napa.Vituttaa!Sain kierron kolmannen ovisplussan...Edellisestä 6 päivää eli luulin et dpo 5..Ja sama toistu viikko sitten kun luulin et dpo 7 ni tulikin taas ovisplussa.Eli ei vain taida munasolu irrota..Varaan yksityiselle gynen ja pyydän siltä apua et sais sen irtoamaan.Mulla ei oo pco:ta tms mut näköjään oma hormoonituotanto ei riitä..Nyt yk4 ja kaksi kiertoa ovuloin normaalisti ja nyt kaksi tällasta.Kävin gynellä edellisessä kierrossa ja kaikki näytti hyvältä..

Tässä vielä kuva tämän aamuisesta.Oli digit loppu.Edellinen o-plus oli hymynaama..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488529881.671279.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488529881.671279.jpg
    236.2 KB · Katsottu: 234
Kata, en osaa sanoa. Tikutin muistaakseni kp7-15 ja tikut loppui ja en saanu ovista kiinni.. selviä tuntemuksia ei ollut mutta epäilisin joistain tuntemuksista että dpo8-10.

http://aijaa.com/ipHyGb

Onko toi nyt o-plussa?! Kalenteri povas oviksen jo keskiviikolle mutta nyt vasta viivat tummat..no tällä mennään.

Onnittelut hienoista plussista,jos en oo muistanu onnitella. Sama pää kesät talvet:p

Ja pahoittelut tädin kohdanneille.:sad001

Kipsuli kp 16/29-30

Kipsuli, tallettele ja tikuta silti vielä. Siis todella saman vahvunen mutta vois ehkä vahvistua? Ite en oo saanu plussaa tikkuun mutta mä oletan että tota luokkaa ja mahdollisesti voi olla tummempikin.

Sullahan Unicorn on vielä hyvin aikaa saada se plussa! :)

Toivotaan. En vaan ymmärrä miks sitten näyttää haamua ja sitten taas ei näytä ja sitten taas näyttää ja lopuks ei.. kaikki oireet ja sitten tulee menkat. Sama joka kierrossa! Turhauttaa. Voihan se villeimmissä kuvitelmissa olla tietty niinkin että haamut ois ollu kiinnittymisdippi (?) ja nyt sit vaan ootellaan sitä plussaa? Eikö ;)

Mulla on rinnat hurahtanu ihan jalkapalloiks tässä viikon aikana ja heruu maitoa paitaan/liiveihin tipoittain jatkuvasti. Ei oo tällasta ollu sitten kun imetyksen lopetin 6kk sitten.. alavatsajomot alkanu vahvistumaan vaikka noissa normaaleissa "ei haamuja eikä yrittämistä" kierroissa ei menkkakipuja oo ollu ollenkaan, ne vaan ilmestyy ajallaan ilman kipuja.

Janiel <3 toivottavasti et turhaan joutuisi kipuilemaan :smug:

Vaapukka& Unicorn voi ei, pahoittelut negoista <3

Sydänkäpynen pahoittelut <3

Mammanhaave, Mulla on oviksessa pistävää kasvukipua useampana päivänä jommallakummalla puolella ja kosteus lisääntyy päivä päivältä. Alavatsaa polttelee ja kaikenlaisia vihlomisia välillä ihan reisiin saakka. Sit ku kuivuus iskee ni vissiin ohi koko homma, en oo tikutellut, joten omaa päätelmää :)

Olot jatkuu vieläki :O luulin et irtos keskiviikkona kun kipuili munis niin, mut olisko kumminkin ollut vaan kasvupistelyä vielä, kun edelleen halut ja limat :O kp16/28, paitti et ei jää 28, kun nyt näillä päivillä..

Mitenhän tähän asiaan sais otettua sen verran etäisyyttä ettei tulis uniin asti. Ku täältä saa vertaistukea niin ei haluaisi tätäkään sulkea.

Viime yön nukuin levottomasti, unissani tein plussatestin joka muuttui negatiiviseksi sen jälkeen kun pissasin siihen uudestaan, ja sitten tein uuden plussan. Ärsyttävää. Vatsa ollut sekaisin, kun ei nyt noro tähän talouteen rantautuisi:hungover:. Nukahdin niin pikaiseen eilen että terolut jäi ottamatta. Onneks heräsin niin aikasin että pystyin ottamaan sen aamulla.

Mun mies oli vastaan hoitoja.. periaatteella että jos tulee niin sitten saa tulla.... Noo tänä aamuna oli mieli muuttunut :happy: hän tuli juttelemaan mulle kun tulin koiralenkiltä kotiin... että mitä jos tossa toukokuussa sitten menisit yksityiselle lääkäriin keskustelemaan ivf:stä...olin ihan että What?? sähän et sitä vaihtoehtoa halunnut ollenkaan :arghh: Noo kävi ilmi että hän oli katsonut Oho olen raskaana ohjelmaa :laughing001 ja siinä oli se britannian vanhin synnyttäjä saanut lapsen iässä 57 kivf:n avulla... se sitten käänsi sen pään:happy093 oon niin onnellinen että tää vauvan yrittäminen ei ole enään kiinni laihduttamisesta, ovulaatioiden metsästämisestä tai unelmoimisesta :talk017Oon niin onnellinen etten voi sanoin kuvailla tätä olotilaa just nyt.. niin ja mieheni sanoi että 11000€ hän voi tähän budjetoida :Heartblue eli yksi ivf ja jos se ei onnistu niin sitten luovutetuilla se toinen yrityskerta .

Mulla on takaraivossa kuitenkin kunnallisella puolella tehty epäonnistunut ivf ...... :sign17 se tehtiin vain kerran ja sit kunnallinen puoli sanoi että tää on tässä....:crybaby2:crybaby2

Mutta nyt mennään yksityiselle siellä ei sanota että se on tässä :blob9

Toivottavasti ei ala jo kyllästyttämään nää mun iänikuiset haamukuvat, mut laitanpa kun itse kiva katsella muiden kuvia. Eli tässä aamun testi töistä palattua. En tiedä missä vaiheessa tullut kun aamuvuoroon mennessä ei kauaa ollut aikaa odotella testiä. En tosiaan tiedä onko nää haamuja vai viivanpaikkoja. Nyt näyttää kumminkin tämä vahvemmalta kun eilinen kuivunut testi.

Oliko täällä siis muilla kokemuksia mamin testeistä, että tuleeko niihin kuivuessaan viivanpaikkoja? Mulla on tullut nyt kaikkiin testeihin mitä testannut niin jonkinlainen viiva.

Nyt siis kp27/28, ja dpo12

Liitteet

• IMG_2842.JPG
    IMG_2842.JPG
    295 KB · Katsottu: 243
Muokattu viimeksi:
Vaapukka tuohan on jo tosi selkee hei, <3 toivotaan vahvistumista!! Nyt jännittää!

Ja minusta on ainaki kiva katella ja tihrustaa muiden kuvia ja haamuja! Tänne vaan ;) ne joita ärsyttää niin voi ne ohittaa :P ;)

Takaisin