Täällä mitä ilmeisimmin kp 1, eli luteaalivaihe jäi 8 päivään. Nyt on sen verran mieli maassa, että en tiedä jaksaako sitä ovista tikuttaa... turhaa kun ei näin lyhyellä luteaalivaiheella raskaudu kuitenkaan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sullahan Unicorn on vielä hyvin aikaa saada se plussa! :)
Kyllä plussaksi sanoisin. :)http://aijaa.com/ipHyGb
Onko toi nyt o-plussa?! Kalenteri povas oviksen jo keskiviikolle mutta nyt vasta viivat tummat..no tällä mennään.
Onnittelut hienoista plussista,jos en oo muistanu onnitella. Sama pää kesät talvet
Ja pahoittelut tädin kohdanneille.
Kipsuli kp 16/29-30

. Nukahdin niin pikaiseen eilen että terolut jäi ottamatta. Onneks heräsin niin aikasin että pystyin ottamaan sen aamulla.
hän tuli juttelemaan mulle kun tulin koiralenkiltä kotiin... että mitä jos tossa toukokuussa sitten menisit yksityiselle lääkäriin keskustelemaan ivf:stä...olin ihan että What?? sähän et sitä vaihtoehtoa halunnut ollenkaan :arghh: Noo kävi ilmi että hän oli katsonut Oho olen raskaana ohjelmaa
ja siinä oli se britannian vanhin synnyttäjä saanut lapsen iässä 57 kivf:n avulla... se sitten käänsi sen pään
oon niin onnellinen että tää vauvan yrittäminen ei ole enään kiinni laihduttamisesta, ovulaatioiden metsästämisestä tai unelmoimisesta
Oon niin onnellinen etten voi sanoin kuvailla tätä olotilaa just nyt.. niin ja mieheni sanoi että 11000€ hän voi tähän budjetoida
eli yksi ivf ja jos se ei onnistu niin sitten luovutetuilla se toinen yrityskerta .
se tehtiin vain kerran ja sit kunnallinen puoli sanoi että tää on tässä....