Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla huono olo oviksen lähestyessä? Egg whitet pongattu ja aamulla kauheen huono olo..
Inhottavaa ku tavallaan aina huono olo,eikä edes raskaana. Puoles välis kiertoa,sit kaiken maailman kuvitellut oireet ja taas ku menkat alkaa. Ihanaa olla nainen :grin

Kipsuli kp 12/29-30

Milsku, harmi... voisko ovis sit olla vaan nyt?

MW2B, hyvä suunnitelma :)

On. Täällä ei mitään ihmeempiä tuntemuksia... eikä kai vielä vois ollakaan kun on vasta dpo 4. Kyllä nää piinapäivät menee niiiiin hitaasti. Mulla on suunnitelmissa testaa ekan kerran viikon päästä maanantaina, sillon pitäis olla dpo 13 ja esikoisesta tosiaan plussasin dpo 9 first response testillä, sellanen tuolla kaapissa nytkin odottaa.

Ehkä toivotaan niin.. mutta oliko se eilen vai tänään o_O ku vieläki näyttää plussaa, mut jos on nyt nii menee meillä kyllä ohi ku ukko työmatkoilla tän viikon.. :sad001

Kipsuli mulla on oviksen aikaan tosi pahaolo aamuisin.Meinannu oksu lentää useamminkin. Mulla tässä kierrossa kaksi ovisplussaa ja nyt siis tää jälkimmäinen hynynaama tuli la aamuna eli nyt dpo 1 ja vieläki paha olo.Ensimmäisen ovisplussan mukaan nyt olis dpo 7.Ärsyttävää mennä "alkuun" [emoji16]

Päätin että testailen tässä kierrossa vasta dpo 11 aikaisintaan.Yritän pitää kiinni nyt siitä [emoji1] Helpommin sanottu kun tehty!

Ja Babekos se oli jolla aivan ihanat appivanhemmat [emoji7] Varmasti vierähti kivi sydämeltä!

Alkukierrosta greippimehua niin eikös nyt ole punkkukuurin aika [emoji23]

Ihanat appivanhemmat Babelle! Kyllä nuo hoidot on niin hiton kalliita! Me pidetään välikuukausi inssistä. Ja,mietitään tosissaan josko tjottaillaan kesään asti ja sit kuitenkin yritetään alkionsiirtoa.

Monella on jännät paikat! Kuka testaa seuraavana?!?

Ovistelijoille peukut!

Mää en malttanut ja testasin. Negaa näyttää. Oirelistaan puristamalla maitotippoja nänninpäähän, välillä tuntuu herumista muutenkin, tosi pieniä pisaroita paitaan. Alavatsaan sattuu vasemmalle puolelle nyt aika voimakkaasti. Samalta tuntuu kun oviksen aikaan, alkuraskauden aikaan tai ennen menkkoja.. joten otappa tästä nyt sitte selvää. Testaillaan myöhemmin uudestaan :D

ImageUploadedByVau Foorumi1488190182.285425.jpg

Plussatuulia tuleville testaajille <3

Mä en nyt kestä tätä, mulla laskurit sanoo että ovis olis huomenna ja vasenta puolta nippailee ja ku eggwhitee on hieman vielä tuleeeeeee. En testannut enää aamulla kun tikut alko vaalenemaa hailurasta hailurampaaan. What the fffffff. Mitä mä teen, siis muuta ku revin hiuksiani päästä tästä stressistä.

Äsken testattu nega. Sellasia tuntemuksia että menkat alkaa tänään. En vaan jaksanu oottaa testaamisen kans.

Plussatuulia tuleville testaajille <3

Mä en nyt kestä tätä, mulla laskurit sanoo että ovis olis huomenna ja vasenta puolta nippailee ja ku eggwhitee on hieman vielä tuleeeeeee. En testannut enää aamulla kun tikut alko vaalenemaa hailurasta hailurampaaan. What the fffffff. Mitä mä teen, siis muuta ku revin hiuksiani päästä tästä stressistä.
Tee ovistesti :)

Anteeksi, pakko tulla "omaa napaa" hehkuttamaan, mutta olen niin iloinen :smiley-angelic003
Nostin tänään taas "kissan pöydälle" ja juteltiin miehen kanssa vauvasta. Mies on ruvennut nimittäin pikkuhiljaa näyttämään vihreää valoa vauvan "hankinnan" suhteen, ja minä olen odotellut miehen hyväksyntää ehkäisyn lopettamisesta. No, minä tässä ehdotin että miten olisi jos vaikka huhtikuussa en enää uutta ehkäisyrengasta ottaisikaan käyttöön ja mies tähän sitten minulle tuumasi, että mitä jos jättäisit pois jo ensi kuussa (eli alle kahden viikon päästä!) :smug:
I'm so happy :happy093

Nii, vitsit kun en töihin ottanu mukaan testiä.. sais tänki pois päästä vaivaamasta :grin ku mä en yhtään jaksais tikutella enää :banghead:

kirppu_, ihanaa. Pikaista plussaa teille! :)

On. Dpo 5 ja flunssa alkamassa... nenänielu tuntuu karheelta ja nenä tursaa vähän. Toivottavasti menee pian ohi eikä tartu tuohon 5,5kk esikoiseen. Huono olo alkoi illalla, en tiedä liittyykö tähän alkavaan flunssaan vai kiertoon. Turvottaa myös, nippailuja munasarjojen suunnilla ja hiukset rasvottuu. Nää kaikki voi olla ihan vaan menkkoja enteileviä oireita.

Kp 32, dpo 5, yk 2

Onnea, Mamma-2! Ihanaa! :happy:

Täällä on täti kohta kylässä. Ehkä jo illalla, viimeistään huomenna aamulla... Noh, mitäpä tuosta. Täähän oli vasta toka yrityskerta.

Unicorn, mä kans harrastin ennen näitä menkkoja tota nännien puristelua josko tulis maitoo :D lopetin imettämisen joku puolvuottta sitten mut silti vieläki puristaessa vähän tulee :D

Mamma-2 , Hirmusti onnea haamusta! Ihanaaaa <3

En malta oottaa että pääsee itekkin tikuttelemaan! Eka ois edessä oviksen tikuttaminen ja tänään vasta kp3 .. :D

Onnea Mamma-2!! Laita seuraavista testeistä meille kuvia nii päästään ihastelemaan! :)

Onnea Mamma-2 :)
Tsemppiä piinailijoille. :)

Täällä täti on poistumassa. Mie aattelin kokeilla et täs kierrossa en tikuta ovista ollenkaan. Jos se poistaisi turhan jännityksen. Vaik omasta mielestäni en kyl stressaa tätä yrittämistä. Mut kyl mie varmaan tuol alitajunnassani kuitenkin vähän stressaan.

Onnea Mamma-2!!! <3 ihanaa!

On: kp18 ja just tikutin ovista nni siis niiin valkoista ku olla ja voi. Siis ehkä viivan paikkaa näyttää korkeintaan. Nyt voi lakata ressaamasta.. ja alkaa piinailuun :hilarious: Kuitenki vasenta puolta alavatsasta nippailee välillä ihan että kunnolla tuntee ja muistaa olevansa nainen :wacky: Kuvotus jatkuu, muttei niin pahana että itkettäis jatkaa Terolutteja :p

Aloin käyttämään tota WomanLog sovellusta, siihen saa kätevästi merkattua KAIKEN minkä muuten unohtaisi

Takaisin